Ota tai jätä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika kainaloita hikoiluttava tämä uusi rahapeliohjelma :) Idea on muutenkin hyvä kun ei tarvitse vastailla mihinkään tietovisakysymyksiin, vaan oikeastaan pelkällä rohkeudella voit voittaa paljon/vähän rahaa.

Hauskaa kuinka sitä itse voi sohvalla jännittää, että voittaako joku tuiki tuntematon rahaa vai ei. Ihan ku multa velat mihinkään häviäis vaikka joku siellä telkussa puolmillii voittaisikin.
Tämän iltaisessa kilpailija voitti 50ekee, vaikka tarjottiin jotain 80000euroo.
Vähän mä hajoisin tossa vaiheessa pahasti!:curs: Tuolla 80 tontulla oisin kirkkaasti veloistani päässyt.

Mut kyllä tämä paljon parempi on ku esim. Haluatko miljonääriksi. Vaikka turhaa venyttelyä tässäkin on, mut se kuuluu kuvioon.

Tosi jännä oli.. Kyllä ite olisin sen 80 000€ ottanu kummiski keskitasoa paremman 3v. työnpalkka... Ite ku pääsis tonne.. Tietääkö joku lähteekö tosta veroo pois?

Aijai kyllä taas tyhmyydestä saa koko ruumis (ja perhe) kärsiä.

Ei kukaan, siis täysjärkinen skippaa 80 000€ puhtaana käteen (verot taitaa tosin mennä mut silti) jos ei ennestään ole rahaa kun roskaa. Jos ois ollu mun akka ni ois saanu pakata kamppeensa. Blondi ei vaan tajunnut.

Varmaan lämpöset iltakeskustelut ukon kanssa " niii, oishan se 80K ollu aika kiva " .. " mut päätit sit pelata kuitenki.. niii "

:david: :david: :david:

Edit: mulla ois ollu ton pelin jälkeen 9700€...

Tässä oli oiva esimerkki siitä mistä keskusteltiin "matemaattisia ongelmia ketjussa" eli jos olisi lopussa saanut vaihtaa sen laukun niin olisi kannattanut vaihtaa. No elämä on! Ja kotona tulee turpaan mieheltä, joka käski aika tomerasti: "ota rahat!!11!1!!1".

ei oo todellista tuo, miten se sitä meni jatkamaan? ei mitään järkeä!

ite olisin ottanut sen 80tuhatta tyytyväisenä

Jep kyllä mun jo ennestään lämpimät välit anoppiin olisi tuon jälkeen olleet enemmän ku tuliset :curs:
Ja kyllä ois tuon jälkeen ihana mennä kotiin ja katella laskupinoa :evil: tai työkaverin uutta autoa. Unikin tulisi varmaan oikein mukavasti ku ois niin hyvä fiilis siitä viiskymppisestä.

Sit seuraavana aamuna vois herätä intoa täynnä ja miettiä että mitä hittoa sitä sillä 50eurolla tekisi, oman kullan kanssa yhdessä siinä sängyssä mietittäs ja kutiteltas toisiamme. :jahas:

Jep kyllä mun jo ennestään lämpimät välit anoppiin olisi tuon jälkeen olleet enemmän ku tuliset :curs:

Eiköhän tosiaan sen painostus tuossa ratkaisussa ollut aika merkitsevä. Voi kieltämättä äijää hieman rasittaa kun muija ei anopin takia uskonut, että kannattaa ottaa ne rahat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos ei muuta keksi sille 50€ niin laittaa vaikka sen 6 täyttä riviä lottoa ilman jokereita ens viikonlopuksi. Sitten voi vedellä ranteita auki, kun ei ottanut niitä jokereita ja sieltä olisi napsahtanut 1.5 miljoonaa.:lol2:

Tässä oli oiva esimerkki siitä mistä keskusteltiin "matemaattisia ongelmia ketjussa" eli jos olisi lopussa saanut vaihtaa sen laukun niin olisi kannattanut vaihtaa.

No eipä tuo oikeastaan kyllä pätenyt siihen ketjuun, koska aivan yhtäläiset mahdollisuudet noilla kahdella luvulla tässä pelissä oli. Jos kaikki muut salkut olisivat olleet tyhjiä paitsi yksi, niin silloin olisi kannattanut vaihtaa laukkua.

Joo aika paskainen loppu tuli akalle. Se sen mutsi pisti naurattamaan, ei tuntunut paljoa pelottavan. Yllättävän rohkeasti ihmiset ovat kahden jakson perusteella tuolla pelanneet jos vertaa vaikka Haluatko Miljonääriksi-ohjelmaan.

Itse valitsin heti alussa oman salkun ja se oli numero 21. Siinä oli juuri se 500000e!!! Tosin olisin varmaan lopettanut johonkin tyyliin 80000e.. Mielenkiintonen ohjelma kun voi tavallaan itsekin pelata ja laskea todennäköisyyksiä!

Joo aika paskainen loppu tuli akalle. Se sen mutsi pisti naurattamaan, ei tuntunut paljoa pelottavan. Yllättävän rohkeasti ihmiset ovat kahden jakson perusteella tuolla pelanneet jos vertaa vaikka Haluatko Miljonääriksi-ohjelmaan.

Rohkeasti joo ja niin pitääkin. Kaksi jaksoa tullut, kummassakin nainen ollut kilpailijana. Taitaa olla ihan tarkoituksella, koska näyttää noilla naisilla olevan jopa rohkeutta pelata. Moni mies ei olisi uskaltanut eilistä temppua tehdä.
Mutta tuohan se on pelin idea. Ei sinne mennä mitään pari tuhatta hakemaan, vaan se potti.

Sen naisen mieheshän sanoi,että tulivat hakemaan rahaa taloa varten ja alle 200 000:lla eunulla eivät sitä saa. Eli siihen asti pelataan, kunnes rahat on kasassa tai hävitään ja asutaan nykyisessä.

Taitaa sitä ensimmäisessä jaksossa ollut naista ketuttaa, kun ei luottanut siihen omaan salkku valintaansa, vaan otti sen 30ke.
Enemmän toi vatuttaa, kuin se, että pelaa loppuun asti ja yrittää sitä kunnon pottia. Sulla ei ole mitään sinne mennessä, joten et mitään häviä.

Edittii: Sanotaan se vielä, että itselläni ei olisi todellakaan ollut munaa jatkaa tuossa paikassa, tosin juuri sen takia en noihin koskaan menisi, koska ei ole munaa pelata. Mitä hittoa tonne menee (tai esim. haluatko miljonääriksi) jos paskat tulee housuun heti, kun on pari tonnia potissa(en viitta tuolla tuohon eiliseen 80ke, sen olisin ottanut ja ollut erittäin tyytyväinen).

Kyllä siinä sumeni todellisuuden taju naisella kun ei rahoja ottanut. Itse en pärjäisi tossa kilpailussa ollenkaan koska ajattelisin liian "järkevästi". Vähän petyin siihen loppuun, olin aivan varma että nainen murenee ihan täysin kun salkussa olikin vain 50euroo. Yllättävän iisisti se sen kuitenkin otti. Mä en edes varmaan selviäs tommosesta tilanteesta enää missä missaisin varmat 80 000 euroo. Huhhuu, rupes het ahistaa pelkkä ajatuskin.

Toi on niin järkyttävän hikoiluttava shöy ettei mitään määrää :) loistavaa tv-viihdettä

Kyllä semmosen rahasumman menetys syö :D
Olin yleisössä tossa jaksossa nii kyllä näytti olevan pieni riidanpoikanen ädin ja tyttären välillä ohjelman jälkee:rolleyes:

Kyllä siinä sumeni todellisuuden taju naisella kun ei rahoja ottanut. Itse en pärjäisi tossa kilpailussa ollenkaan koska ajattelisin liian "järkevästi". Vähän petyin siihen loppuun, olin aivan varma että nainen murenee ihan täysin kun salkussa olikin vain 50euroo. Yllättävän iisisti se sen kuitenkin otti.

ohjelma muuten loppui tuon jälkeen niin nopsasti, että tuli väistämättä mieleen et tossa tuli joku uskomaton kähinä ja lähetystä piti pikkuriikkisen leikkailla :D

Arkunnaula, se mieshän sano et jos sen 80K lisää siihen mitä jo on, se talon hankinta onnistuu ;)

kaikista parasta tuossa ohjelmassa oli kuitenkin hullun anopin tuuletukset ja halaukset kun tyttö heitti varmat 80 tonttua menemään. ah :haart:

Olinko mä ainoa jolla oli ihan pirun hauskaa kun se voitti vaan 50 ekeä? 2 jaksoa tota ohjelmaa kattonu ja molemmissa ollut sitten ihan totaalisen rasittava akka. Toi edellinen vei kyllä voiton.

"Älä näytä ilmeellä, älä näytä ilmeellä!!1"
"Älä vastaa siihen puhelimeen iih"

Vahingonilo on parasta.

Arkunnaula, se mieshän sano et jos sen 80K lisää siihen mitä jo on, se talon hankinta onnistuu ;)

Aijaa, no mä en tuota tiennyt. Kaveri mulle tossa vaahtosi tosta jaksosta eilen. Mutta so not, äippä voi olla vieläkin vähän kireänä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom