Ostin Asicsin painikengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimbe
  • Aloitettu Aloitettu
Ja kävi vielä pieni mäihä, nimittäin intersportin "ale-korista" jossa siis on käyttämättömiä mutta useassa paikassa näytillä olleita kenkiä puoleen hintaan, ja koko osui juuri mun jalkaan.. :piis: Mutta itse asiaan ->

Kengät: http://www.patrol.fi/asics_tuotteet.php?hid=336
Kuten joku voi ehkä päätellä, kengät on hyvin jalkoja muotoilevat ja erittäin ohuet pohjasta ja myös pito maahan on hyvä.

Jalkatreeni: Kyykky ekana liikkeenä. Nää kengät ei ole ehkä kaikista tukevimmat mutta pari sarjaa todisti ettei vaikeuksia kyykyn kanssa tullut. En kuitenkaan ihan sata prosenttisesti voi tätä vakuuttaa. Kuitenkin kyykyt sujuivat hyvin.
Prässissä ei mitään ongelmia, veri guut.

Sitten pohkeet, omg mikä tuntuma ohuen pohjan ansiosta - paras koskaan :worship:

Odotan innolla seuraavaa selkäreeniä missä aion tehdä maastavedon näillä. Luulisi onnistuvan oikein hyvin ohuen pohjan ja hyvän pidon ansiosta.

Jos vain 100 erkkaa pussista löytyy ylimääräistä niin eikun kauppaan :whip: tai sitten kyttäileen alekoreja :D

edit: ohops, toivottavasti ton linkin saa laittaa, ei kuitenkaan oo kyse lisäravinteista.

Ite en tykkää kyykätä yhtään painitossuilla, mutta vedossahan nuo on mainiot. Kyykkyyn on mielestäni liian lerput, kun on pehmeä pohja.

Smith-kyykkyyn noi kengät on ihan loistavat, mutta vapaa kyykky voi mennä hieman huterasti. Maastavetoon mielestäni sopii tietenkin tukevat kengät, eikä painikengät.

Hieman kokemuksen syvää rinta ääntä..

NP sanoi:
Maastavetoon mielestäni sopii tietenkin tukevat kengät, eikä painikengät.

Tukevissa kengissä tuppaa olemaan paksu pohja, mikä taas on myrkkyä maastavedossa. Mielestäni painikengät ovat omiaan juuri maastavetoon.

NP sanoi:
Smith-kyykkyyn noi kengät on ihan loistavat, mutta vapaa kyykky voi mennä hieman huterasti. Maastavetoon mielestäni sopii tietenkin tukevat kengät, eikä painikengät.

Hieman kokemuksen syvää rinta ääntä..

Joo kyykky saattaa kyllä olla ainut missä _voi_ tulla ongelmia, kai sen näkee sitte tulevissa jalkareeneissä.

NP sanoi:
Smith-kyykkyyn noi kengät on ihan loistavat,

Allekirjoitan tämän. Oon viime aikoina tehny smith-kyykkyä ja aluks käytin painonnostokenkiä. Vähän aikaa sitten siirryin käyttämään painitossu tyyppisiä kenkiä ja jumalaut et sarjapainot lähti uusille kymmenluvuille!!

Tollaset on ollut suunnitteilla hankkia. Löytyykös muilta merkeiltä vastaavia?

Millasta kokoluokkaa suosittelette tollasille painikengille. Kannattaako olla juuri sopivat vai sellaset pienellä tyhjällä kärjessä? Ottaako tollaset miten hyvin muotoo juuri tuon koon osalta?

Minulla on juuri nuot treenikenkinä.

Nostan kapealla jalka-asennolla ja siihen ne ovat hyvät. Pohja kengissä on sellainen, että reunat tulevat pohjia leveämmälle. Tästä syystä epäilen, etteivät ole hyvät kengät leveälle asennolle. Taitavat lintata kun nostaa leveältä.

Minulla on samanlaiset. Mutta linkin kengät on kyllä sikahintaiset. Itse ostin omani tutulta painivalmentajalta, hintaa oli noin 60-70 euroa.

Ainakin Adidaksella on vastaavia tossuja.

Koon pitää olla just eikä melkein, mieluummin puoli numeroa pieni kuin iso. Ainakin jos meinaa painia. Muotoutuvat muutamalla treenikerralla mukavasti omaan jalkaan sopiviksi.

Juu, minulla juuri kyseiset asicsin kengät on kestänyt kuin unelma! Niin salilla kuin kamppailu laji harjoituksissa. minä annan 10 pistettä ja papukaija merkin noille kengille! :)

fish sanoi:
Minulla on samanlaiset. Mutta linkin kengät on kyllä sikahintaiset. Itse ostin omani tutulta painivalmentajalta, hintaa oli noin 60-70 euroa.

Ainakin Adidaksella on vastaavia tossuja.

Koon pitää olla just eikä melkein, mieluummin puoli numeroa pieni kuin iso. Ainakin jos meinaa painia. Muotoutuvat muutamalla treenikerralla mukavasti omaan jalkaan sopiviksi.

Itselläni on Adidaksen kengät, en tosin käytä niitä salilla vaan ip-treeneissä, mutta kuitenkin :)

Samat kengät löytyvät myös täältä. Erittäin hyvät ja kapea kyykkykin kulkee mielestäni noilla ihan hyvin. Tuntuvat erittäin kestäviltä, ikää tossuilla on kaksi vuotta ja eivät repsota vielä mistään.

Adidakset on meikäläisellä, jotka on siis lähes vastaavat. Oli vielä halvat ihan vakiohinnaltaankin, 60 e. Tampereen intersportista ostin.

Erittäin mukavat jalassa ja toimii hyvin kyykyssä ja mavessa. Pohkeitten kanssa ehdottomat, kun prässissä joudun aina hinkkaan niitä.

Miten nää tukee nilkkaa/mimmoset on nilkalle? Näissä paini kengissähän on semmonen kuppi kantapäälle joka tulee, mutta pohja muuten on löysät?

Mun nilkan vituillaan threadi ei kerännyt vastauksia joten kysäsen täällä.

minä en käytä kenkiä missään liikkeissä. tosin jalat on painunut lyttyyn kyykkäilystä. =( ei vaan ole oikeen missään myynnissä sopuhintaan kyykkykenkiä. mahdollisesti kilpailuissa jättäisin kaiken turhan pois jalan alta, kunhan kiloja vaan saa ylös enemmän =D

Hmmh.. Tuollaiset munkin pitäs ostaa, en vain ole löytänyt sopivia :/

fish sanoi:

Mulle tuli noi Asicsen uudemmat mallit tosta moshista elikkä Bamit. Sillä just kyselin tota kokohommaa, et pitäskö ottaa isommat vai onko noi sopivat. Tän perusteella ne on just sopivat. Noissa Bameissa muuten on toi kärkiki vahvistettu (Mosheissa ei kuvista päätellen taida olla..). Oekkein hyviltä tuntuvat :love:
Tällaset on noi mun kalossit: http://www.sportsnsports.com/images/ASICS-BAM-KIDS.jpg

edit: prkl osaa tota kuvaa liittää ni tyydyn urliin... :nolo: tossa on kyllä jotku "kids"-mallit mut sama ulkonäkö enivei

Back
Ylös Bottom