Osta auto Saksasta, säilytä ja nauti siitä siellä..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Helpommalla ja halvemmalla taitaa päästä, kun keplottelee itelleen firman etelänaapuriimme ja kiesi sen firman nimiin. Virossa kun on lähes Saksan hinnat ja taitais olla hippasen lähempänäkin.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eri asia vaan, että pääseekö Virossa oikein nauttimaan siitä autosta.
 
Kai se on vissiin raavittava kasaan 25 - 30 teur enemmin massia ja ostettava suomikilpinen vehje. Pakko tollanen on nyt kuitenkin saada: :rolleyes:

http://www.nettiauto.com/simple_dealer/viewVehicle.php?id_car=1661245&id_template=6&sitelang=2&PN[0]=list_dealer&PL[0]=http://www.nettiauto.com/listDealer.php&PN[1]=owner_vehicle&PL[1]=simple_dealer/6.php?id_user=4860@id_template=6

Mitä tuollaisten autojen arvoille käy ajan kuluessa? Missä hintaluokassa tuo mahtaa olla esim. 10-15 vuoden kuluttua, jos on hyvin pidetty ja kunnossa...?
 
.............


no noihan ei ollut ollenkaan pahoja hintoja. pikkuhuolto osineen ~800€ isohuolto sitten joitain tonneja, mutta tosiaan vain 30K km välein. jos kymppitonnin vaikka kesässä ajaa, niin ei paljoa kustannuksia nosta.


kokeile prätkän omistamista jos tuntuu pahalta...
 
Zone-sarja -42%
Mulla oli tommonen Ferrari 348 ja se on järkyttävän huono auto ajaa, kikkeli tosin kyllä kasvoi kun kävi tankkaamassa :D

Varaosat maksaa hunajaa ja huolto tehdään niin, että koko kone nostetaan ensin pöydälle.
Öljyt pitäisi vaihtaa 5000km välein.

Samaan hintaan tai oikeastaan halvemmalla saa Corvette C5:n,sitä voin suositella tohon tarkotukseen.
 
no noihan ei ollut ollenkaan pahoja hintoja. pikkuhuolto osineen ~800€ isohuolto sitten joitain tonneja, mutta tosiaan vain 30K km välein. jos kymppitonnin vaikka kesässä ajaa, niin ei paljoa kustannuksia nosta.

kokeile prätkän omistamista jos tuntuu pahalta...
Tuossa oli huoltojen hinnat, pärräpohjalta tiedät varmasti onko määräaikaishuoltojen hinnat yhtähkuin kuin kauden ajelujen hinta...
(nyt jostain hymiö jossa taalanippu palaa)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Osta (kilpa-)auto Suomesta, säilytä kotona ja nauti siitä radalla. ;)

edit. mielenkiintoisempana vaihtoehtona ratapyörä. Ei maksa paljon ja hupia ja vauhtia riittää varmasti.
 
edit. mielenkiintoisempana vaihtoehtona ratapyörä. Ei maksa paljon ja hupia ja vauhtia riittää varmasti.
Öö, melko halpaa
- kyydit autolla radalle + kuljetuskalusto
- 1 sarja renkaita per 2-3 päivää
- jarrupalat, öljyt, suodattimet (kaikkia kuluu n kertaa enemmän kuin kadulla)
- pikkulipsahdukset 100 Eur - 10000 Eur
- ...

Ihan saatanan hupia ja vauhdissa löytyy, mutta halpaa tuosta(kaan) ei saa tekemälläkään. Vanhan romun saa halvalla, mutta sen lauetessa on jälleen hupi hukassa. Kokemusta on jokuselta vuodelta, mulla meni pelkästään hajonneisiin ajovarusteisiin (kypäriä, hanskoja, kenkiä, nahkapuvun paikkailua...) ~500 Eur/kesä :D
 
Tuossa oli huoltojen hinnat, pärräpohjalta tiedät varmasti onko määräaikaishuoltojen hinnat yhtähkuin kuin kauden ajelujen hinta...
(nyt jostain hymiö jossa taalanippu palaa)


ainahan voi mennä kyykkyyn jos alkaa tuntua pahalta kesken kauden...;)
 
Taitaa kuitenkin olla järkevämpää vuokrata se auto sieltä ja voi aina ajaa tuoretta, vakuutettua, huollettua kalustoa ?

http://www.eliterent.com/pages/car_details.php?id=1435

Category: S17
Required driver age : 30
Driving wheels: rear
Engine power: 490hp
Engine capacity: 4308cc
Maximum speed: 315km/h
Tank capacity: 100lt
Average consumption: 17.8lt/100km
Included kilometers 250

w00t!:wtf:
 
Taitaa kuitenkin olla järkevämpää vuokrata se auto sieltä ja voi aina ajaa tuoretta, vakuutettua, huollettua kalustoa ?

http://www.eliterent.com/pages/car_details.php?id=1435

Joo näin on. Tuo 348 sekä muut tuoreemmat Ferrarit on olleet ihailun kohteena mulla varmasti niinkun monella muulla. Jostakin syystä en vaan ole tullut katselleeksi niiden saksan hintoja ennen kuin hiljattain. No siitähän se ajatus mahdollisuudesta OMISTAA yksi lähti.

Vaikka auto on sellainen että ajelisin sitä mielummin kun vaikkapa miss maailmaa ;) on tuo italialainen työnjälki laatumielessä saanut 34kasin kohdalla jonkinlaisen ruumiillistuman. Ferrarifoorumeilta kun lukee tyytyväisten omistajien kertomuksia, tulee niissä esille paljon uskomattomia laatuvikoja mitä noissa autoissa on. Mm. auto ei ole sateella vesitiivis (ellei uusi tiivisteitä säännöllisesti), kuuman ilman maissa aurinko pehmentää sisäpuolen ovenkahvat tahmeiksi, öljyvuodot vaihteistossa "kuuluvat asiaan", kojelaudan sähkökytkimet ovat kulutuskamaa, sähkövikoja on paljon jne.

Onpa reteetä lähteä parkkipaikalta kun ympärillä pällistelee porukkaa ja auto jättää öljynoron alleen...

Anyways, Ferrari on aina Ferrari. On parempia, edullisempia, järkevämpiä, nopeampia, mutta niistä kaikista puuttuu jotain mitä Ferrareissa on.

Ferrarin omistajat tuntuvat omistajablogien perusteella nauttivan siitä, että saavat laittaa autoonsa vuosittain jokusen tuhatlappusen rahaa. Osien vaihtelu vuotavien ja revenneiden ja lauenneiden tilalle tuntuu olevan osa rakasta harrastusta. Käytetyn Ferrarin ostossa koko auton historian ja eritoten huoltohistorian perinpohjainen selvittäminen on tärkeämpää kuin minkään muun auton kohdalla.

On kuitenkin hämmästyttävää, miten moni Ferrariharrastaja on ihan tavan "duunari" tai kuukausipalkkaa nauttiva henkilö, joka on vaan päättänyt luopua jostakin muusta, jotta voisi omistaa Ferrarin. Tämä näkyy eritoten 348 ja vanhempien normaalien ihmisten ostettavissa olevien mallien kohdalla, olkoonkin että 348:n ylläpitoon on budjetoitava tuhansia euroja vuosittain - vaikka sillä ajelisikin vain kesän parhaimmilla keleillä.
 
Taitaa kuitenkin olla järkevämpää vuokrata se auto sieltä ja voi aina ajaa tuoretta, vakuutettua, huollettua kalustoa ?

http://www.eliterent.com/pages/car_details.php?id=1435


Valitettavasti tuo vuokraaminen on paljon kalliimpaa kuin mita hinnastoja katsoen luulisi (vaikka onhan ne nytkin jo melkoisissa hinnoissa). :(

Yritin viime kesana paasta ajamaan Gallardoa ja otin myos tuonne Eliterenttiin yhteytta. Auto on vuokrattava vahintaan kolmeksi paivaksi ja tuon paalle tulee viela 1000€ lisaa nimikkeella "delivery and drop off fee", vaikka olisin ollut valmis hakemaan auton suunnilleen mista vain euroopasta. Eli kolme paivaa olisi maksanut n. 7000€ plus lisakilsat joiden hintaa en jaksanut edes kysya. Hintaan taisi sisaltya 250km / paiva. Taman lisaksi omavastuu vakuutuksessa oli jotain taysin jarjetonta (kymmenia tuhansia euroja).

Jai lambo testaamatta....
 

Suositut

Back
Ylös Bottom