Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuvia tullu tonne osmantupa kotisivuille.. milloin tulee videot? "kärsimätön"
Allan antoi kyllä vakuuttavan näytön lahjoistaan. Ei mikään persjalkanen kääpiö vaan pitkäraajainen urheilullinen nostaja. Nostot eivät ole mitään 10 sentin pukkauksia vaan kauniita pitkiä liikkeitä.
Suomessa ei ole tällä hetkellä, eikä ollut aikaisemmin todellakaan montaa nostajaa jotka ottavat Allanin tasoisia romuja alle satasiin. Ilman paitaa on kiva punnerrella kun on voimaa!
Olin Salinia huoltamassa ja Toni ei ollut oikein parhaassa vedossa tällä kertaa. Sanoi itse, että yömyöhäsellä hän ei oikein saa itsestään koskaan irti kaikkea. No mielestäni 260 merkistä ravintolassa puoleltaöin ei niin hirveän huonosti ole. Toivottavasti Toni viitsisi treenata kevään vielä hyvin niin eiköhän se 270 kg sieltä merkistä tule.
Sittenhän pitkä kätiset vetäjät ovat apinoita jotka nostavat lyhyellä 10 cm liikeradalla
joo.. kyllähän noin riskin miehen muistaa:hyvä:kovia tuloksia!
Ja Allu jos muistat minua? Olin se jätkä joka puhui paljon paskaa PM reisulla!
Sittenhän pitkä kätiset vetäjät ovat apinoita jotka nostavat lyhyellä 10 cm liikeradalla
Kyllä allan on urheilijan näköinen, Ja -100kiloiseksi tuo penkki on mahtava(ihan kenen painoselle tahansakin on mahatava) salininkin nostot olivat nättejä! mun mielestä pitäää myös kunnioittaaa meitä lyhyet kätisiä vetäjiä koska nostomatka on pitkä, niinkuiin pitkä kätisillä penkissä :thumbs:
onko Äikäs tai salin saanu jo sen hopealautasen? mulle ei ainakaan ole vielä tullut...