Osmantupa RAW Bench 2008

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Allan antoi kyllä vakuuttavan näytön lahjoistaan. Ei mikään persjalkanen kääpiö vaan pitkäraajainen urheilullinen nostaja. Nostot eivät ole mitään 10 sentin pukkauksia vaan kauniita pitkiä liikkeitä.

Suomessa ei ole tällä hetkellä, eikä ollut aikaisemmin todellakaan montaa nostajaa jotka ottavat Allanin tasoisia romuja alle satasiin. Ilman paitaa on kiva punnerrella kun on voimaa!

Olin Salinia huoltamassa ja Toni ei ollut oikein parhaassa vedossa tällä kertaa. Sanoi itse, että yömyöhäsellä hän ei oikein saa itsestään koskaan irti kaikkea. No mielestäni 260 merkistä ravintolassa puoleltaöin ei niin hirveän huonosti ole. Toivottavasti Toni viitsisi treenata kevään vielä hyvin niin eiköhän se 270 kg sieltä merkistä tule.

Sittenhän pitkä kätiset vetäjät ovat apinoita jotka nostavat lyhyellä 10 cm liikeradalla:david:

Sittenhän pitkä kätiset vetäjät ovat apinoita jotka nostavat lyhyellä 10 cm liikeradalla:david:

Aivan turha alkaa provoamaan. Kyllä se on monta kertaa nähty, että kääpiönmallisilla ihmisillä on loistavat välitykset penkkiin ja kyykkyyn verrattuna pitkäraajaisiin, joilla on usein myös sitten pidemmät jalat.

kovia tuloksia!:rock:

Ja Allu jos muistat minua? Olin se jätkä joka puhui paljon paskaa PM reisulla!:hyper:
joo.. kyllähän noin riskin miehen muistaa:hyvä:
sulla alkaa olla raw penkki kohallaan...
toivotan sulle paljon hyviä treenejä, susta vois tulla seuraava 300kg raw penkki mies:hyper:
muista pitää itses ehjänä!!!!

Eikö ne olleetkaan penkkikisat?

Allan on urheilijan näköinen nostaja. Itse ainakin arvostan sellaista. Salininkin nostomatka on myös pitkä koska ote kapea. Tuntuu uskomattomalta tuollaiset varttitonnin romut lähes kapealla penkillä. Toni muuten oli ottanut pystypunnerrusta istuen pystyssä 180 x 2. Kai siellä ojentajissa sitten ruutia on...

Kyllä allan on urheilijan näköinen, Ja -100kiloiseksi tuo penkki on mahtava(ihan kenen painoselle tahansakin on mahatava):hyper: salininkin nostot olivat nättejä! mun mielestä pitäää myös kunnioittaaa meitä lyhyet kätisiä vetäjiä koska nostomatka on pitkä, niinkuiin pitkä kätisillä penkissä :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä allan on urheilijan näköinen, Ja -100kiloiseksi tuo penkki on mahtava(ihan kenen painoselle tahansakin on mahatava):hyper: salininkin nostot olivat nättejä! mun mielestä pitäää myös kunnioittaaa meitä lyhyet kätisiä vetäjiä koska nostomatka on pitkä, niinkuiin pitkä kätisillä penkissä :thumbs:

Tottakai silloin kun on kyseessä maastanosto. Nyt oli penkkikisoista kyse. Voimanostossa ei paljon todellakaan auta lyhyet kädet kun kisa alkaa yleensä vasta sitten kun tanko lastataan maahan. Silloin täytyy kunnioittaa ehkä enmminkin niitä lyhytkätisiä jos mestaruuden vie. ;)

Zone-sarja -42%
Jonkunnäköisistä voimamieskarkeloista on kesäksi ollut puhetta, sekä penkkikisoista loppukesästä/alkusyksystä.

ei oo pojat totta jäikö osmantupa eura open vaan yhteen kisaan? porissa oli hyvät kisat kiitos pojat!!! muistelisin entisenä euralaisena että oli euran,kauttuan,hinnerjoen vahvin mies kilpailuja.säkylässäkin on kuulemani mukaan kisailtu kyseisessä lajissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom