Oslo GP 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitäs Godzillalle tapahtui, Arin piti ilmeisesti olla myös Oslossa kisaamassa?

Onnea Suomen pojille täältäkin.

Sama laitteisto, kaveri istui mun edessä. Katsoin että oli 5D ja sama putki kun mulla. Ihan vain vertailuna ero kun kuvia otetaan tosissaan eikä mennä vain sutimaan.

:hyper:

Siis mitä helvettiä! :D Selitä nyt Mike miten toi on mahdollista.

Liian pieni aukko meinaisi kuvan tummuutta. Itse kuvasin suurimmalla lasin aukolla, eli 2.8 valovoimalla. Varmaan ihan automaatilla kuvaillut ja suljinaika siten mennyt taustasta valottaessa liian pitkäksi.

Edit, tuossa olikin jotain selitystä.

Tuo Miken esimerkki on hyvä, siitä näkee kuin paljon kuvillakin voidaan pilata. Ei kannata aina mennä amatöörien arvostelemaan tuomareiden ratkaisuja pelkän kuvan peruusteella. Joku Mike näkee heti syvemmälle siihen kuvaan mutta me tavalliset tappiset lauotaan monesti ihan puhdasta apulantaa vain siksi että kuva ei esitä todellisuutta.

Ei kannata aina mennä amatöörien arvostelemaan tuomareiden ratkaisuja pelkän kuvan peruusteella.

Todella hyvä pointti muuten, etenkin taas näin kisojen lähestyessä. Kun en ole paikan päällä katsomassa kisaa, harrastan itsekkin paljon tuota valokuvien perusteella arvostelemista, ja se on tappavan vaarallista toimintaa:D Vaikka se ylikivaa onkin, niin tulisi aina muistaa juuri tuo seikka: kuvista ei näe kaikkea, kuvatkin voivat antaa erilaista kuvaa todellisuudesta...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom