Oslo GP 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hulkki sanoi:
Hohohoo, kohtalaisen pitkä tyyppi bodariksi tuo raskaassa kolmanneksi tullut:

attachment.php

Joten älä valita, etteikö pitkät miehet pärjäisi botauksessa:D !.. pitää vaan nähdä enempi vaivaa..:whip:

Tai kiertää huonompi tasosia kilpailuja :D .. Onnea pojille voitosta, mutta ko aina on joku pahanilman lintu pilaamassa vähän fiiliksiä niin pitää sanoa ettei voittajaa lukuunottamatta ollu kyllä raskaassa kovin kova taso.

Noniin, himassa ollaan ja aletaan työstään kuvia.

Siisti reissu oli ja iso kiitos Norjan IFBB liiton presidentille Bjorn Winbergille. Mies pyysi soittamaan kun olisimme perillä ja vastasi heti puhelimeen tullen meitä vastaan etuovelle. Löi kouraan numeroidut istumapaikat ja pressipassit. Homma toimi kuin junan vessa.

Kisapaikka oli vertaansa vailla. Hyvät valot ja musta tausta. Musa soi hyvin ja muutenkin oli asiallisesti järjestetty kisa.

Pitää tehdä enemmän näitä ulkomaankuvauksia, mutta toki ne aika kalliita reissuja on, mutta vipittäkää itsenne, niillä rahoilla tässä teille kuvia tuotetaan.

Jerry kova kuin aikaisemmissakin kisoissa. Mentula yllätti ja oli todella tiukan näköinen ja malli on parempi, kun hän on änky tiukka muuten ei pääse fysiikka oikeuksiinsa:thumbs:
Vähän ihmetytti Mentulan rinta sivulta poseeraus, kun koko rintaa ei näkynyt sillä hauis peitti "kaiken":D

Vähän ihmetytti Mentulan rinta sivulta poseeraus, kun koko rintaa ei näkynyt sillä hauis peitti "kaiken":D[/QUOTE]

juuri samaa ihmettelin itsekkin sillä juuri tuo pose voisi olla oikein tehtynä yksi Jarin parhaimmistoa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Käsittämätön ero kuvissa. Miken kuvassa erottuvuus on 10x parempi. Millä ihmeen manuaalisäädöillä sitä kontrastia saa noin paljon lisää?

Minä aina ajattelin automaattisesti, että kun on tarpeeks kalliit vehkeet, niin tulee sitä erottelukykyä, senkun rätskii vaan kuvia. :nolo:

Mike sanoi:
Sama laitteisto, kaveri istui mun edessä. Katsoin että oli 5D ja sama putki kun mulla. Ihan vain vertailuna ero kun kuvia otetaan tosissaan eikä mennä vain sutimaan.
Kaverilla ei tarkennus kohillaan ja kuva lisäksi ylivalottunut. Olisko ottanut liian pienellä aukolla?

modified sanoi:
Kaverilla ei tarkennus kohillaan ja kuva lisäksi ylivalottunut. Olisko ottanut liian pienellä aukolla?
Liian pieni aukko meinaisi kuvan tummuutta. Itse kuvasin suurimmalla lasin aukolla, eli 2.8 valovoimalla. Varmaan ihan automaatilla kuvaillut ja suljinaika siten mennyt taustasta valottaessa liian pitkäksi.

Mike sanoi:
Sama laitteisto, kaveri istui mun edessä. Katsoin että oli 5D ja sama putki kun mulla. Ihan vain vertailuna ero kun kuvia otetaan tosissaan eikä mennä vain sutimaan.

Joo, siinä sen huomaa, että vaikka vierekkäin istuu kaverit ja ottaa lähes samaan aikaan kuvan, niin toinen voi saada aikaan huomattavasti parempaa jälkeä. = kalusto itsessään ei ole tae mihinkään hyvään kuvaan, mutta se antaa tiettyjä mahdollisuuksia. Loppukäsittelykin merkkaa näissä niin pirusti, ettei oo tosi.

Lisäksi tuo urheilun kuvaaminen yleisesti on sellasta, että pitäis siitä jotain ymmärtää ennenkuin sitä lähtee kuvailemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom