- Ikä
- 47
Hulkki sanoi:Hohohoo, kohtalaisen pitkä tyyppi bodariksi tuo raskaassa kolmanneksi tullut:
Joten älä valita, etteikö pitkät miehet pärjäisi botauksessa:D !.. pitää vaan nähdä enempi vaivaa..:whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hulkki sanoi:Hohohoo, kohtalaisen pitkä tyyppi bodariksi tuo raskaassa kolmanneksi tullut:
Kaverilla ei tarkennus kohillaan ja kuva lisäksi ylivalottunut. Olisko ottanut liian pienellä aukolla?Mike sanoi:Sama laitteisto, kaveri istui mun edessä. Katsoin että oli 5D ja sama putki kun mulla. Ihan vain vertailuna ero kun kuvia otetaan tosissaan eikä mennä vain sutimaan.
Liian pieni aukko meinaisi kuvan tummuutta. Itse kuvasin suurimmalla lasin aukolla, eli 2.8 valovoimalla. Varmaan ihan automaatilla kuvaillut ja suljinaika siten mennyt taustasta valottaessa liian pitkäksi.modified sanoi:Kaverilla ei tarkennus kohillaan ja kuva lisäksi ylivalottunut. Olisko ottanut liian pienellä aukolla?
Mike sanoi:Sama laitteisto, kaveri istui mun edessä. Katsoin että oli 5D ja sama putki kun mulla. Ihan vain vertailuna ero kun kuvia otetaan tosissaan eikä mennä vain sutimaan.