Osaka MM 2007 (yleisurheilu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jumalauta, kun jätkä on heittäny ysikymppisen ja ottanu maailmanmestaruuden, niin aivan vitun sama vaikka juoksisi munasillaan ympäri stadionia! :curs:

Hohhoo, joku on lukenu mun ajatukset ihan sanasta sanaan.. On se toki kumma, että keihäänheittäjällä on pienempi haba ku kehonrakentajalla, mutta kyllä mä sallisin sen esittelevän vaikka persettään kun on tuollaiseen suoritukseen yltänyt.

Noniin ja rauha rauha sitten ja kumpikin vetää henkeään Jumalautojen ja hohhottelujen kanssa :rolleyes: Kannattaisi lukea ne kirjoitukset kokonaisuudessaan ajatuksella ennen hermoilua... :jahas:

Tuplien kommentointi oli hauska, iloinen, humoristinen ja positiivinen asia, sillä hetkellä kun se telkasta tuli, ja sillä hetkellä kun se tähän threadiin kirjoitettiin. Ei todellakaan mikään pilkka tms. Kukaan ei missään ole väheksynyt suoritusta tai mitään muutakaan, päinvastoin esim itse kirjoitin liikutuksesta ym.

Pikkasen taas harkintakykyä ja sisälukutaitoa, kiitos :thumbs:

Aika hyvin sattui mulla noi vinkit Alecille.
Toivottavasti luotit muhun ja löit kauheita summia Veikkaukselle. :D
toivottavasti mä voin lähettää mun sähkölaskun sulle maksettavaksi.joku ruokapaketti ei olis myöskään pahitteeksi.

toivottavasti mä voin lähettää mun sähkölaskun sulle maksettavaksi.joku ruokapaketti ei olis myöskään pahitteeksi.

Hihii. :haart:

Noniin ja rauha rauha sitten ja kumpikin vetää henkeään Jumalautojen ja hohhottelujen kanssa :rolleyes: Kannattaisi lukea ne kirjoitukset kokonaisuudessaan ajatuksella ennen hermoilua... :jahas:

Tuplien kommentointi oli hauska, iloinen, humoristinen ja positiivinen asia, sillä hetkellä kun se telkasta tuli, ja sillä hetkellä kun se tähän threadiin kirjoitettiin. Ei todellakaan mikään pilkka tms. Kukaan ei missään ole väheksynyt suoritusta tai mitään muutakaan, päinvastoin esim itse kirjoitin liikutuksesta ym.

Pikkasen taas harkintakykyä ja sisälukutaitoa, kiitos :thumbs:
Ei kai tässä kukaan ole mitään hermoillut, sattuipa vaan silmään kuinka useampikin ihminen kiinnitti huomionsa noinkin oleelliseen asiaan. Eli kommenttini ei ollut suoraan sulle MissEvilEve vaan ihan yleisesti kaikille jotka kokivat tähdelliseksi kertoa mietteensä täällä. Tuntuu, että täällä joiltakin ihmisiltä on välillä hiukan todellisuus hukassa mitä tulee urheilijoiden saati normaali-ihmisten lihaksiston kokoon... Mutta eipä tässä kenelläkään ole herneitä nenässä, joten carry on:piis:

tuli kyllä itsellekin kylmiä väreitä kun viimeisen heiton yhteydessä kuvattiin yleisöön ja näytettiin teron valmentajaa ja jotain vanhempaa miestä. noin 47sekunnin kohdalla

viimeinen heitto ja tuplat edestä :D

http://www.yle.fi/java/areena/dispatcher/797708.asx?bitrate=1000000

Mä oon kyllä ihan ihme fiilistelijä. Joskus saa nyyhkiä oikeesti peitonkulma suussa kun niin vetistää silmät, on se kansallinen ylpeys urheilukisoja voitettaessa vaan niin korkeella :lol2:

Ei kai tässä kukaan ole mitään hermoillut, sattuipa vaan silmään kuinka useampikin ihminen kiinnitti huomionsa noinkin oleelliseen asiaan. Mutta eipä tässä kenelläkään ole herneitä nenässä, joten carry on:piis:

Ei sinulla ;) Mutta jos tollaisesta hauskasta huomiosta tulee :curs:-reaktioita niin silloin varmaan se oli isompikin kolaus :whip:

Ei sinulla ;) Mutta jos tollaisesta hauskasta huomiosta tulee :curs:-reaktioita niin silloin varmaan se oli isompikin kolaus :whip:

En mä mistään kolauksesta tiedä, ihmettelin vain kuinka joku jaksaa edes huomioida noin merkityksettömiä asioita niin hienolla hetkellä. Mutta ei mitään, kukin tyylillään.

Aikamoinen siimakäsi joo. Tämänkin sivuston nettibodareista kaikki on kovemmassa kunnossa kuin Kenialaiselta kestävyysjuoksijalta näyttävä Pitkämäki.
:rolleyes:

http://www.teropitkamaki.com/images/20060524183159.jpg

Varmaan vitsi, mutta kyseessä on keihäänheittokisa, jossa ei ole kysymys siitä, paljonko heittäjällä on massaa.

(Tiedän muuten, että monessa pikavoimaa vaativassa lajissa Pitkämäki pyyhkisi pöytää suurimmalla osalla tämänkin palstan kirjoittajista. on muuten kovat pikavoimantuotto-ominaisuudet noilla huipuilla!)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hienoa Tero :rock:.
Karsinnoissa näytti hivenen pahalta, mutta onneksi Tero ei tehnyt sitä, mitä niin monet suomalaiset tekevät tuossa kohtaa, eli epäonnistuvat täysin.

Onks sulla joku salainen lista josta sä näät kaikkien nimimerkkien suorituskyvyn ja henkilötiedot?

http://www.j-illikainen.net/yhteystiedot.php

toiki on tänne kirjoitellu ihan omalla nimellä

Niin, tarkoitin lähinnä näitä omalla keholla ja esim. kuulalla tehtäviä liikkeitä. En punttiliikkeitä. Punttisalilla pärjää varmaan monikin.

Ajattelin liikkeitä, kuten kuulaheitto taaksepäin, vauhditon viisiloikka, vauhditon pituus ja vauhditon pituus sarjassa. Kovinkaan moni Suomalainen ei pärjää Terolle noissa.
Joku tai jotku pärjää ehkä yhdessä tai muutamassa noista. Jos joku pärjää noissa kaikissa Terolle, niin saa ilmoittautua (joo, tiedän, että kaikki ei tee just samoja liikkeitä jne.).

Onhan se toki epäreilua esim. kuulantyöntäjälle verrata vaikkapa loikkatulosta keihäänheittäjään, joka painaa 90 kg.

Ei sillä että ite pystyisin mutta kaveri sano että toi 170kg penkki oli kuulemma kunnon pomppu ja jalat penkil + kaari ja perse ilmas(?)
Meiänki salil sellain ei yhtää puntin näköin mut kuulemma penkkaa 175.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom