Osaavaa englannikielenkääntäjää, kiire!

Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkäs hakusessa ois ihminen joka vois tämän illan aikana kääntää yhden lyhyen mainostekstin englannin kielestä suomenkielelle. Teksti sisältää lihaksistoon ja kenkiin viittaavaa sanastoa. N. 20 lyhyehköä lausetta. Melko vaativaa sanastoa saattaa olla, mutta jos joku ystävällisesti pystyy homman hoitamaan, tarjoan vuoden vipit pakkikselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En lupaa että onnistun, mutta voin huvikseni kattoa..

Saattaa olla että käännös on aika karkeaa..

Hmm...tässä ois nyt kyllä tärkeetä myös onnistua. Tai siis pakko onnistua. Toki jos jampalla on kieli halussa ni, be my guest. Tässä yksi esimerkkilause: Improved posture and gait by 10 degrees. Eli ton tyylistä settiä, ei varmastikaan kovin vaikeata ammattilaiselle, mutta kouluja käymätön apina, kuten minä, on helisemässä....

Joo-o..osaan englantia aika hyvin mutta kun peruskoulussa ollaan niin menee yli hilseen..hieman.. :D

MUTTA! annan sulle vinkin.. http://www.ilmainensanakirja.fi/trans?Q2=&Q=posture&P=12

tohon vaan syöttelet engalnninkielisiä sanoja..tarpeen mukaan, toivon että auttaa. :)

Ikävä ettei mun käännöstaidosta ole niin paljoa apua..

Juu eipä mitään! Kiitti että tarjosit apua. Mä koitin tolla sanakirjalla, mutta siellä oli paljon sanoja joita toi ei löydä.

Itellä pikkasen enemmän enkkua luettuna ku peruskoulu ja silti on haastavaa mutta voin kaveria kysyä voisko se vilkasta. En voi taata saako täksi illaksi mutta voin koittaa

ps. saanko mä silti ne vipit, jos siis onnistuu

Postaatko tekstin tähän, ni vois yrittää, vai onko jotain salaista? :rolleyes:

Kiitos kaikille, yksi jamppa pakkikselta aloitti jo operaation. Tai siis aloittaa heti salkkareiden jälkeen. :D Jos ongelmia vielä ilmenee otan teihin muihin yhteyttä. Kiitos kuitenkin paljon avun tarjoamisesta!!! Tiesin että pakkikseen voi luottaa tässäkin asiassa...

Homma tehty! Välillä sitä ihmettelee kuin nopeesti hommat tätä kautta hoituu...syvä kumarrus Turun suuntaan:worship: Nimeä en viitsi laittaa ettei ole sitten priva täynnä käännettävää...:D Ja tän voi lukottaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom