Tässä nyt aloittelijana oon paljon pohdiskellut tämän hetkistä tavoitettani ja sitä pystynkö saavuttamaan sitä "ajoissa". Eli tämän hetkinen tilanne:
Pituus/Paino = 183/86
Penkissä nousee max 50 (kunnossa kuin ruostunut Teräsmies)
Haba tangolla 25kg
Vähän lihasmassaa
-Salilla käyty viime kesästä asti ja marraskuusta pidetty taukoa.
Tavoite kesään 2009 mennessä (sali jatkuu loman jälkeen maanantaina eli ensviikol):
Laihtua n.10-15kg (ja/tai tilalle lihasmassaa)
Penkki 80kg
Haba tangolla 30-40kg
Voitte kyllä ihan kommentoida tavoitetta ja sitä onko realistinen.
Ja jatketaas muihin asioihin: Palkkari, onko totta että tämä taikajuoma parantaa lihas(massan) kasvua?? Aamulenkin vaikutus lihaksiin?? Lol olen wnb-kehoaja. Ainiin, millaisella treeniohjelmalla nyt taas aloittaisi (perusvoima, massa, voima.) Jos ja kun valitsen perusvoiman, milloin kannattaa vaihtaa ohjelmaa massaan tai voimaan keskittyvän. Itse olen järkeillyt asian niin että pari kk hankin perusvoimaa jonka jälkeen massaa vähän aikaa ja jos tavoite on kaukana niin siirryn voima-harjoitteluun (tietenkin jos massaa on kertynyt edellisestä treenistä tarpeeksi.)
Paska kirjoitettu @ 0.14 samalla kun kuuntelen Radio Rockista Kotiteollisuuden uuden levyn esikuuntelua.
Ainiin one more thing. Kannaattaakos tunkea ohjelmaan MaVea ja kyykkäriä heti alkuun??
Jos vielä tulee jotain niin tulee huomenna.
Pituus/Paino = 183/86
Penkissä nousee max 50 (kunnossa kuin ruostunut Teräsmies)
Haba tangolla 25kg
Vähän lihasmassaa
-Salilla käyty viime kesästä asti ja marraskuusta pidetty taukoa.
Tavoite kesään 2009 mennessä (sali jatkuu loman jälkeen maanantaina eli ensviikol):
Laihtua n.10-15kg (ja/tai tilalle lihasmassaa)
Penkki 80kg
Haba tangolla 30-40kg
Voitte kyllä ihan kommentoida tavoitetta ja sitä onko realistinen.
Ja jatketaas muihin asioihin: Palkkari, onko totta että tämä taikajuoma parantaa lihas(massan) kasvua?? Aamulenkin vaikutus lihaksiin?? Lol olen wnb-kehoaja. Ainiin, millaisella treeniohjelmalla nyt taas aloittaisi (perusvoima, massa, voima.) Jos ja kun valitsen perusvoiman, milloin kannattaa vaihtaa ohjelmaa massaan tai voimaan keskittyvän. Itse olen järkeillyt asian niin että pari kk hankin perusvoimaa jonka jälkeen massaa vähän aikaa ja jos tavoite on kaukana niin siirryn voima-harjoitteluun (tietenkin jos massaa on kertynyt edellisestä treenistä tarpeeksi.)
Paska kirjoitettu @ 0.14 samalla kun kuuntelen Radio Rockista Kotiteollisuuden uuden levyn esikuuntelua.
Ainiin one more thing. Kannaattaakos tunkea ohjelmaan MaVea ja kyykkäriä heti alkuun??
Jos vielä tulee jotain niin tulee huomenna.