Optimaalinen hiilaritankkaus!

Eli kysymys kuuluukin, mitkä ruuat olisivat ravinto-arvoiltaan ja hivenaineiltaan parhaita hiilaritankkaukseen, jotta saisi ns eniten bang for the buck. Eli siis hiilarivarastojen täydennyksestä kyse ei mihinkää kilpailuun osallistumisesta.

Discuss.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippuu kropan tilasta ja dieetistä, mutta ihan perusharrastelija nyt varmaan voi sitä proteiiniakin syödä. Kyllä se hiilari lihaksiin löytää.

Onko huono jos joka päivä carb loadaa? XD en usko et olisin koko punttausurani aikana syönyt alle 1500-2000 kaloria päivässä hiilareist. Et joka ikine päivä, jokasen aterian noin kolme neljännestä on mulla hiilarei :D

Onko huono jos joka päivä carb loadaa? XD en usko et olisin koko punttausurani aikana syönyt alle 1500-2000 kaloria päivässä hiilareist. Et joka ikine päivä, jokasen aterian noin kolme neljännestä on mulla hiilarei :D

Nyt puhutaan VHH-dieetin hiilaritankkauksesta käsittääkseni, joten sun jokapäiväsellä hiilarin syömisellä ei ole mitään osuutta tähän asiaan.
Ja haittoja: Ei ole.

Mä käsitin et täs puhutaa niiku johonki eventtii tai kovaan treeniin varten tehdyst hiilaritankkauksest, niiku urheilijat vissii tekee? :D

Hiilaritankkaus (engl. refeed) tehdään yleensä dieetillä. Silloin kun mennään alle 10% rasvoihin on hankalaa päästä rasvasta eroon ja hiilaritankkaukset erittäin matalilla rasvoilla ja melko matalilla protskuilla pistää leptiini hormonin toimimaan kun muuten ollaan kokoajan kalorimiinuksilla ja näin edesauttaa rasvan poistamisessa. Googlatkaa lisää infoa; Refeed

Mä käsitin et täs puhutaa niiku johonki eventtii tai kovaan treeniin varten tehdyst hiilaritankkauksest, niiku urheilijat vissii tekee? :D

Lue aloitusposti uudelleen ja eihän sun jokapäivänen syöminen siltikään tähän liity mitenkään.

Luomuperuna?
En tiedä miten suhtaudut nitraatteihin ym. aineisiin.
Olisi oikeasti kiva kuulla näkemyksesi. Oma tietämys on nollassa.

Minun näkemykseni luomuperunasta ja nitraateista...

6411568.jpg

Ja ihan oikeasti :)

Toi kuva kertoo kyllä enemmän kuin tuhat sanaa siitä kuinka pahaa jälkeä nitraatti saa perunassa aikaan. Tolle perunallehan on kasvanut parta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom