- Ikä
- 41
Rock^ sanoi:Hmm...
Itse olen opiskellut reilun puoli lukuvuotta Turussa, ja täytyy kyllä sanoa ettei se mikään ihmekaupunki ole. Yöelämässä ei ole juuri mitään hohtoa verrattuna muihin kaupunkeihin, ihmiset sisäänpäinsuuntautuneita, ja se murre... "kattosin just töllöstä salkkareita ja miettisin et.." :urjo:
Kauniita tyttöjä nyt löytää mistä vaan mutta aika monen turkulaisen kauniin tyttösen kohdalla tuntuu että tämä kauneus on hivenen kilahtanut hattuun. Seurauksena turha egoilu ja omaan napaan tuijottelu. Muutenkin Turku on kaupunkina sellanen että harva ulkopuolinen siihen pääsee sisään, eli tajuaa turkulaisten insidejutut yms.
Täytyy kyllä myöntää että kun Turkuun muutin niin alussa se jollain tapaa tuntu ihan kivalta mestalta mutta äkkiä nekin tuntemukset muuttuivat. En mitenkään halua pelotella Disabled - ehkä sä pääset paremmin sisään turkulaisten juttuihin kuin mä, toivotaan ainakin niin :thumbs:
Pakko tuoda tähän omakin näkemykseni.
Vuoden Turussa asuneena (on siinä vähän opiskeltukin) en ole tähän ongelmaan törmännyt, johtuen ehkä siitä että tulee tapettua aikaa muiden opiskelijoiden kanssa joista suurin osa on tullut myös jostain muualta päin Suomea. Kaupunkina Turku on omasta mielestäni juuri passeli, löytyy kaikki tarpeellinen ja vähän ekstraakin, mihinkään huvittaisi täältä enää lähteä.
Eli hetkeäkään en ole katunut tänne muuttoa.