Olen 20 v opiskelija ja aloitin salilla käynnin huhtikuussa 2004. Tammikuu 2005 menin armeijaan ja heinäkuussa tulin pois.Painoa lähti armeijan aikana pois 6kg. Armeijan jälkeen heinäkuussa ja elokuussa kävin salilla 4 kertaa viikossa. Nyt opiskelun alettua aikaa ei ole käydä salilla kuin joku 2 kertaa viikossa(arkipäivänä ja viikonloppuna). Salille meen yleensä klo 14 aikoihin. Asuntooni olen hankkinut voimapyörän, jolla teen joinain iltoina ja sitten teen samalla punnerruksia. Käsipainoja minulla ei vielä ole, mutta olen harkinnut niitten hankkimista.
Ongelmana on se, että miten saisin hankittua lihasmassaa ja voimaa lisää tälläisillä rajoituksilla? Mittani ovat 188 cm ja 77kg.
Millaisia liikeitä kannattaisi tehdä ja millaista ruokavaliota noudattaa(opiskelijan budjetille sopiva)?
Ongelmana on se, että miten saisin hankittua lihasmassaa ja voimaa lisää tälläisillä rajoituksilla? Mittani ovat 188 cm ja 77kg.
Millaisia liikeitä kannattaisi tehdä ja millaista ruokavaliota noudattaa(opiskelijan budjetille sopiva)?

NGV mistä olet tuon sigusi vetäissyt? Näyttää niin pirun tutulta...