Opiskelijakortilla salille

Tarvitsen apuanne (Opiskelijat) treenaan Helsingin Kumpulassa yliopiston salilla.
Salikortti maksoi viime vuonna 220€/v. Nyt hintoihin on tulossa muutos 350€/v. Eikä omat taloudelliset resurssit oikein tahdo riittää, treenamaan on kuitenkin päästävä. Töissä olen, mutta ns. Helsinki lisä palkassani on pelkkä myytti.

HY:n opiskelijoille tuo samainen hinta on vain 40€ ja muiden yliopistojen 6?€
Eli idea on seuraavanlainen lainaa opiskelijakorttiasi, ostan itselleni kortin ja saat korvaukseksi esim. 40€ itse magneettikorttia salille ja sen "oikeellista" omistaa harvemmin kysellään, kunhan voimassa oleva kortti löytyy.

Niin ja olennaista on että olet mies, naiseksi olisin vain huono vitsi.

Jos joku nyt innostuu tai keksii vaihtoehtoisen idean OK. sovitaan sitten tarkemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tota... Meneeköhän toi läpi? Mulla on opiskelijakortissa se tarra. Tiedän kyllä, että myös sellaisen erillisen kortin voi hankkia, mutta ne on noista tosi tarkkoja, ja näkeehän ne jos tyypillä on jo kortti, eikä anna sun ostaa sen nimelle toista...

esni sanoi:
Tota... Meneeköhän toi läpi? Mulla on opiskelijakortissa se tarra. Tiedän kyllä, että myös sellaisen erillisen kortin voi hankkia, mutta ne on noista tosi tarkkoja, ja näkeehän ne jos tyypillä on jo kortti, eikä anna sun ostaa sen nimelle toista...

Totta, ajattelin että tuo henkilö X ei itse käyttäisi yliopiston liikuntapalveluja.
Itse olen jo vuoden päivät kulkenut kortillani (vielä voimassa) kortinlukuijan läpi, eikä ole kertaakaan kyseistä korttia tarvinnut kassalla vilauttaa.

Kai sinulla toimii samoin, olisiko sinulla mahdollisuus ottaa erillinen kortti, niin ettei se tarra olisi opiskelijakortissa ? muuten joutuisin ottamaan kortin pitkäiaikaiseen lainaan eikä idea silloin toimisi.

Eikun mähän olen nainen. Niin ettei se onnistu. Mietiskelin vaan, että onko se mahdollista ylipäänsä. Yleensä mäkin kyllä vilautan korttia vaan lukijaan, mutta esim. kaappia varten 50-senttistä pyydettäessä ne joskus ottaa sen huoltoon (pantiksi) siitä rahasta.

(Ja se vuoden salikortti oli muuten 36 €)

esni sanoi:
Eikun mähän olen nainen. Niin ettei se onnistu. Mietiskelin vaan, että onko se mahdollista ylipäänsä. Yleensä mäkin kyllä vilautan korttia vaan lukijaan, mutta esim. kaappia varten 50-senttistä pyydettäessä ne joskus ottaa sen huoltoon (pantiksi) siitä rahasta.

(Ja se vuoden salikortti oli muuten 36 €)

Tiedän että olet nainen, viritin vain jatkokeskustelua aiheesta.

Ja puhun nyt uusista hinnoista jotka on voimassa syksystä 2004 eteenpäin.

Minulla on aina 50 senttisiä ja jos ei ole rikon isommasta tai lainaan, ongelmaa ei siten ole.

Sinnehän mennään sillä opiskelijakortilla eikä millään magneettikortilla tms. Mutta onhan se viivakoodikin mahdollista kopioida ja vaikka tulostaa tulostimella mutta..... Sehän on sitä paitsi väärennös = rikos :hyper: Ja muutenkin se sali on, aikakin nyt kesällä, niin täynnä että ei sinne haluta mitään ylimääräisiä ;)

Näitä tilanteita varten pidetään opiskelijastatusta voimassa vielä valmistumisen jälkeenkin. Matemaattisluonnontieteelliseen pääsee helposti, eikä toisella tutkinnolla ole kiirettä.

mulla on opiskelijakortti ja käyn itse kumpulassa/keskustassa puntilla myös kesällä. olen kuitenkin lähdössä pois suomesta syksyksi ja tuskin ennen ensi kesää käytän Helsingin yliopiston palveluita, joten homma toimis muuten hyvin, paitsi että kuukauden päästä kun lähden niin ensi lukukauden opiskelijakortit eivät ole vielä tulleet ja tuskin tähän vanhaan 2003/04 korttiin saa enää ensi lukuvuonna salilupaa.

Mulla on Elixian kortti 38€/kk opiskelijoille (on spessutarjous) ja mun mielest tosi edullinen. Lisäks sain vielä ilmasen kuukauden jokaisesta kaverista minkä hommasin...

Mulla on Elixian kortti 38€/kk opiskelijoille (on spessutarjous) ja mun mielest tosi edullinen. Lisäks sain vielä ilmasen kuukauden jokaisesta kaverista minkä hommasin...

Aikas hyvä nosto... Haiskahtaa vähän Elixian mainos. No tuodaan nyt sit esille vielä, että eikös näissä ketjusaleissa ole tapana, että pitää sitoutua sellaiseen sopimukseen mistä ei pääse kirveelläkään irti. Niin ja näitä sopimusehtojahan ei tietenkään elixian sivuilla ole tai ainakaan minä en niitä kovin helpolla löytänyt. Näissä kuntoketjuissa kun tuo salille meneminenkin on yhdenlainen sopimusneuvottelu. Enää ei kelpaa, että ostaa kuukausikortin ja alkaa nostelemaan puntteja.

Edit: löytyihän ne ehdot ja kuten epäilinkin, vaikeaa näyttää eroaminen olevan verrattuna normaaliin kuukausikorttiin.

Kiinni jäädessähän toi menee varmaan lievänä petoksena. Myös sille joka sen opiskelijakortin lainaa. Vaikeetahan tosta on kiinni jäädä, ajattelin vaan mainita.

edit: Enpäs tajunnut että alkuperäinen viesti olikin vuodelta 2004. :)

38€/kk ei todellakaan ainakaan omien mittapuiden mukaan ole halpa. Ja vielä noin paskasta salista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom