Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

MKS sanoi:Aivan sairaan hyvä levy :5:
Ghost of Perdition: aika perinteinen Opeth-biisi
The Baying of the Hounds: henkilökohtainen suosikkini tältä levyltä. Levyn raskain kappale
Beneath the Mire: Tässä biisissä huomaa erityisesti tällä levyllä käytettyjen syntikoiden vaikutuksen. Varsin tarttuvia melodioita.
Atonement: Väliin hieman lyhyempi ja rauhallisempi kappale
Reverie/Harlequin Forest: paljon puhtaita vokaaleja
Hours of Wealth: Akustinen rauhallinen biisi Damnationin tyyliin
The Grand Conjuration: Poikkeuksellisen yksinkertainen kappale, vaikka pituutta riittääkin yli 10 minuuttia.
Isolation Years: Myös Damnation-kamaa
TheLORD sanoi:Joko tuo on ilmestyny virallisesti vai waretitko jostain?
En jaksanut odottaa virallista julkaisupäivää, kun levy kerran oli päässyt jostakin vuotamaan Meksikon puolelle, josta sen sitten hain.TheLORD sanoi:Joko tuo on ilmestyny virallisesti vai waretitko jostain?
Mike sanoi:Saatanan saatana, tuo levy pitää ostaa, sitä ei wareteta! Eli ware jutut vittuun tältä palstalta.
Mike sanoi:Saatanan saatana, tuo levy pitää ostaa, sitä ei wareteta! Eli ware jutut vittuun tältä palstalta.
Alna sanoi:Hätähousuja kun ollaan, niin oli pakko warettaa tuo levy, tulen kyllä ostamaan sen myös. Niin loistava bändi Opeth on
41shots sanoi:Olen ajatellut ostaa jonkun Opethin levyn. Mitäs levyä suosittelette alkajaisiksi?
zii sanoi:Itse olen viimeaikoina kuunnellut paljonkin Blackwater Parkia ja Still Lifeä, loistavia molemmat. Varmaan muutkin levyt kyllä.
Oli aika halpa cdon.comissa: 12,95€.