Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eilen kävin boxille poistamassa, äkkiä Wolfenstein loppuun ja sitten tämän kimppuun.
En mä pelaa mitään fps pelejä verkossa, vain yksinpelit läpitte.Tulet pettymään ellei tule päivityksiä siihen mennessä. :down:
Tulet pettymään ellei tule päivityksiä siihen mennessä. :down:
Aika typerää IMO lähteä yleistämään tuollta tavalla. "Mä en tykännyt, muutkin tulee pettymään"
Itsellä sama homma, kun Mikellä. FPS pelit vetelen offlinessa enkä edes oikeastaan piipahda onlinen puolella. NHL on se joka vie itsellä ajan onlinessa.
Itse ainakin olen pitänyt tästä tähän mennessä. Todella mukavaa vaihtelua normaaliin FPS genreen. Itselleni ei edes mitään mainituista bugeista ole ilmaantunut tähän mennessä eteen. Itse vedän ekan kerran peliä läpi experienced vaikeustasolla ja jo tällä on niin pirun haastavaa paikoitellen. Varmasti vedän vielä toisen kierroksen HC:lla.
Boxin versiota pelannut noin tunnin. Kyllä uppoaa minulle. Tähän mennessä 8.5/10.
enpä ole. pitää jauhaa GOW2 eka loppuun ja sit nakuttaa ne koodit sisään.Ootko ottanut jo noi 7 lisämappia?