Operation flashpoint II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP82
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tulet pettymään ellei tule päivityksiä siihen mennessä. :down:

Aika typerää IMO lähteä yleistämään tuollta tavalla. "Mä en tykännyt, muutkin tulee pettymään"

Itsellä sama homma, kun Mikellä. FPS pelit vetelen offlinessa enkä edes oikeastaan piipahda onlinen puolella. NHL on se joka vie itsellä ajan onlinessa.

Itse ainakin olen pitänyt tästä tähän mennessä. Todella mukavaa vaihtelua normaaliin FPS genreen. Itselleni ei edes mitään mainituista bugeista ole ilmaantunut tähän mennessä eteen. Itse vedän ekan kerran peliä läpi experienced vaikeustasolla ja jo tällä on niin pirun haastavaa paikoitellen. Varmasti vedän vielä toisen kierroksen HC:lla.

Aika typerää IMO lähteä yleistämään tuollta tavalla. "Mä en tykännyt, muutkin tulee pettymään"

Itsellä sama homma, kun Mikellä. FPS pelit vetelen offlinessa enkä edes oikeastaan piipahda onlinen puolella. NHL on se joka vie itsellä ajan onlinessa.

Itse ainakin olen pitänyt tästä tähän mennessä. Todella mukavaa vaihtelua normaaliin FPS genreen. Itselleni ei edes mitään mainituista bugeista ole ilmaantunut tähän mennessä eteen. Itse vedän ekan kerran peliä läpi experienced vaikeustasolla ja jo tällä on niin pirun haastavaa paikoitellen. Varmasti vedän vielä toisen kierroksen HC:lla.

Sama, muhun iski esim. CoD 4 ja Killzone 2 nimenomaan yksinpelinä ja tämä iski kahta enemmän, ehkei ole ihan kuin alkuperäinen Flashpoint mutta ei jaksa kiinnostaa. En koe että tämä jäisi mitään velkaa ykköselle vaikka sama nimi onkin.

enpä ole vielä ainakaan pettynyt, menossa ilmeisesti helpoimmalla spec ops tehtävä jossa just tapoin jonkun kernaalin &kumpp. Sit toi nainen joka aina pyörii täällä kotona alkoi itkemään että joku televisiosarja menee ohi suun... Prkl!

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
oli kyllä hyvä peli normaalilla. miinusta se ettei kauheasti vehkeillä ajeltu
paitsi humveella vitun monesti AT-tiimin nenän eteen prkl
mutta toiveikkaana odotan että julkaistaan noita extrakoodeja joilla pääsis sit ajeleen vehkeillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom