Eli siis tämäkin vaikuttaa yhä enemmän perus COD- tyyppiseltä räiskinnältä, viihdearvo etusijalla.
Pidin erityisesti alkuperäisessä pelissä siitä kenttien laajuudesta ja että saattoi vaikka ottaa jeepin alle ja hurauttaa yksin toiselle puolta saarta ja pomppia metsissä leikkimässä eräjormaa snipun kanssa. Jos tämä on nyt tälläinen COD- tyyppinen " mennään putkessa kaikki yhes koos"- peli niin jätän kyllä väliin :(
Miten tuo ns. epävirallinen jatko-osa Flaspointille on onnistunut tässä alkuperäisyyden tavoittelussa? Onko sielläkin menty perse edellä puuta päin?
En tiedä CODista, ehkä enemmänkin Delta Force -tyylinen, eli realismiin painottuva. Ilmeisesti suhteellisen vapaasti saa kuitenkin mennä, mutta niin olen lukeman perusteella tosiaan ymmärtänyt, että aika rajoittunutta se "sota" siinä on. Itse ajattelin vielä demoa kokeilla ja katsella miltä vaikuttaa. Jos on edes puoliksi yhtä hyvä kuin alkuperäinen Flashpoint, niin ostan joskus alennusmyynnistä.
Bohemian tekemä "virallinen" jatko-osa taas on mun mielestä onnistunut hyvin. Mitä nyt helvetin buginen, niin kuin eka pelikin ilmestyessään, mutta ei mitään mitä ei tulevat päivitykset ja modit korjaisi. Onhan siihen jo FDF-modikin työn alla.
Löytyy thehut.comista kohtuu huokeaan hintaan 29,93 euroa: http://www.thehut.com/games/platforms/pc/arma-2/10044005.html