Operation flashpoint II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JP82
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Eli siis tämäkin vaikuttaa yhä enemmän perus COD- tyyppiseltä räiskinnältä, viihdearvo etusijalla.

Pidin erityisesti alkuperäisessä pelissä siitä kenttien laajuudesta ja että saattoi vaikka ottaa jeepin alle ja hurauttaa yksin toiselle puolta saarta ja pomppia metsissä leikkimässä eräjormaa snipun kanssa. Jos tämä on nyt tälläinen COD- tyyppinen " mennään putkessa kaikki yhes koos"- peli niin jätän kyllä väliin :(

Miten tuo ns. epävirallinen jatko-osa Flaspointille on onnistunut tässä alkuperäisyyden tavoittelussa? Onko sielläkin menty perse edellä puuta päin?

En tiedä CODista, ehkä enemmänkin Delta Force -tyylinen, eli realismiin painottuva. Ilmeisesti suhteellisen vapaasti saa kuitenkin mennä, mutta niin olen lukeman perusteella tosiaan ymmärtänyt, että aika rajoittunutta se "sota" siinä on. Itse ajattelin vielä demoa kokeilla ja katsella miltä vaikuttaa. Jos on edes puoliksi yhtä hyvä kuin alkuperäinen Flashpoint, niin ostan joskus alennusmyynnistä.

Bohemian tekemä "virallinen" jatko-osa taas on mun mielestä onnistunut hyvin. Mitä nyt helvetin buginen, niin kuin eka pelikin ilmestyessään, mutta ei mitään mitä ei tulevat päivitykset ja modit korjaisi. Onhan siihen jo FDF-modikin työn alla.

Löytyy thehut.comista kohtuu huokeaan hintaan 29,93 euroa: http://www.thehut.com/games/platforms/pc/arma-2/10044005.html

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tänään kävin ton hakemassa, otin sen nyt kuitenkin pleikkarille huomatakseni että eihän tuossa vertailukuvassa ollut mitään perää. Hyvältä sekin näyttää.

Kaksi tehtävää ehdin pelata ja onhan se ollut odotuksien mukainen, ainoan miinuksen annan siitä että kulkuneuvoissa ollessaa kuskina ei voi katsella ympärilleen vaan kamera on fiksattu suoraan eteenpäin.

Tässä pelissä on kaksi asiaa mitkä pistää vituttamaan heti alusta lähtien. Kulmien taakse ei voi kurkkia ja FOV on karmean pieni, kuin olisi koko ajan zoomi päällä. :(

Pakko odottaa, että joku modaa edes tuon FOV:n suuremmaksi, nykyisellään liian hapokasta. Toisaalta muutenkin saattaa olla ihan hyvä odotella jotain pätsiä, kun kovin bugiherkältä peliltä tämäkin vaikuttaa ensiarvioiden mukaan. :curs:

PC:llä pelaan siis.

Onko kukaan Thehutista tilannut saanut peliä jo tänään?

Itse en ole omilla kämpillä niin ei tiedä onko kolahtanut laatikkoon vai ei...

voi paska, oon varmasti ihan sikahuono ihminen. tilasin nimittäin juuri tämän + GOW2:n hutista :D vois melkeen pyytää mikeltä banaanit kaikkiin pelikeskusteluihin kun oon noin altis vaikutteille :D:D:D :hyper:

Pitäisköhän sitä käydä ostamassa tämä boxille. Ei ole tullut aikoihin ostettua uusia pelejä, mutta tämä kiinnostaisi.

Pelin jo hankkineet, onko hankkimisen arvoinen vai jäänkö odottelemaan Modern Warfare 2:sta?

Onko kukaan Thehutista tilannut saanut peliä jo tänään?

Itse en ole omilla kämpillä niin ei tiedä onko kolahtanut laatikkoon vai ei...

Ei ainakaan itselle tullu, ikävä kyllä jaa sitte ens viikkoon :(

Ainakin paljon ovat kehuneet peliä CM omalla foorumilla ja co-oppia varsinkin. Ovat tekemässä jo päivitystäkin peliin joten hyvältä vaikuttaa.. Uskon että tästä tulee varsin mainio peli pitkäksi aikaa! 8v8 moninpeliäkin jo vähän hihkaistiin konsoleille eli eiköhän tämä tästä parane vielä.

Pelin jo hankkineet, onko hankkimisen arvoinen vai jäänkö odottelemaan Modern Warfare 2:sta?

Kyllähän tää nyt kannattaa hankkia. Kehuja saanut ja kerta patchiakin värkkäävät niin eiköhän tästä hyvä tule. MW2:seen kuitenkin vielä reilu kuukausi.

Juu, peli tuli jo ostettua :D Just laitoin asentelemaan boxin kiintolevylle.
Pitää myöhemmin tänään testailla, kun ehtii.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kertokaapas onko se totta että konsolipelaajat ja pc pelaajat pelaavat samalla servulla moninpelissä??

PC pelaajille sellanen kysymys vielä että minkähänlaisilla koneilla pelaatte ja miten hyvin pyörii.. mietin vaan että pitääkö sitä hakee samalla uus kone. Halvaks tulee nää uudet pelit..

Noniin, nyt on tullut yksi ilta tietokoneella sodittua tätä peliä. Kaikkien ennakkovideoiden jälkeen odotukset kunnon sodasta oli korkealla ja ehkä juuri siksi yllätyin kun suurimmat taistelut käytiin pelin online valikoissa. Vain suurimmat ja sinnikkäimmät taistelijat selviää valikkohelvetin läpi. Ehkä Codemaster on tahallaan tehnyt onlinevalikoista raastavat ja niiden tarkoituksena on erottaa jyvät akanoista, jotta moninpeliä pelaa ainoastaan innokkaimmat pelaajat.

Ne valikot on oikeasti niin bugiset ja toimimattomat, etten edes jaksa luetella kaikkea mikä niissä mättää. Yksi ihan pikku on ongelmaa on se, että valikot jumahtaa ja eivät tottele mitään näppäintä. Jos vaikka menet esim. frendit lehdelle niin sielläs sitten vittu olet seuraavat 5-10min (ellet mene töypöydälle ja sammuta peliä). Hakkaat esciä tai hakkaat ruudussa olevaa back-nappia, mikä on sama kuin esci niin et pääse mihinkään. Kerran kun hakkasin esciä ja sitten ruudussa oleva backia raivokkaasti yhtä aikaa usean kymmenen sekunnin ajan niin pääsin frendit sivulta pois. Kaikki tämä nappien hakkaaminen vain sen takia, että näät jotta sulla ei ole muka kavereita siellä vaikka niitä oikeasti juuri sillä hetkellä on onlinessä ja sitten kun valikko haluaa ne sinulle näyttää niin ehkä 2% varmuudella se vitun peli antaa sinun edes joinata siihen kaverisi houstaamaan peliin. Tämä on sitten vain yksi valikon ongelmista....

Ja sitten ei helvetti.... Monipelit on aina jonkun yksittäisen houstaamia. No voitte miettiä kuinka vitusti sekin lagaa.. No lagaahan se. Pelit on maximissaan 16vs16 mättöä, mutta ei tuota pysty pelaamaan kun ei ole dedicated servuja. Niitä odotellessa, aika paljon ovat OFP sivuilla tuosta itekeneet.

Harmittaa, että pelissä tuo käyttis on jätetty puolitiehen koska pelissä on oikeasti potentiaalia. Jos jaksaa taistella itsensä 3 kaverin kanssa cuupisotasille niin peli on hemmetin hyvä. Itse pelissä ei ole mitään vikaa, toki kentälläkin on pieniä bugeja, mutta ei minusta mitään sellasita mikä häiritsee itse pelaamista... no sama valikko ongelma tulee myös peliin mukaan, koska joskus jumittuu hiiren rullaus kun yrität vaihtaa aseita tai välineitä käteesi rullavalikosta, mutta onneksi nuo saa myös numeroista valittua. Itse moninpelkin on munakasta jos saattuu pääsemään sellaiseen peliin missä pingit ei ole yli 200, mutta toistaiseksi jo pelkästään se peliin pääseminen on niin työlästä, ettei tuota kivaa jaksa edes harrastaa. Eli en siis ole suurin, sinnikkäin ja innokkain.

Pitää vain odottaa, että päivitys tulee pian. OFP sivuilla sanottiin, että päivitystä ollan tekemässä ja pyydettiin ilmoittamaan kaikista bugeista mitä löytyy. Niitähän muuten sitten löytyy. En tajua kuin bugine se arma sitten on kun kerran sitä arvosteluissa oikein moitittu, mutta tämän bugisuudesta ei ole hirveästi mainittu.

Hieno ja hyvä peli jonka päällä on vaan niin paljon paskaa, että jotkut varmasti luovuttaa kaivaessaan kauneutta esiin.

Tämän yksinpeli nyt sitten eroaa ilmeisesti niin paljon Codista tms. kuin on puhutttukin? Eli pyssyt räiskien ei voi lähteä etenemään vaan täytyy taktisesti ja harkiten edetä tai on nappi otsassa? Edellä mainittujen syiden takia ainakin itse lähdin tätä ostamaan. Vanhat ja kunnon Rainbow Sixit on ollut aina lähellä sydäntä ja tämä vaikuttia puheiden perusteella aika samn tapaiselta.

FPS peli MGS tyyliin :rolleyes:? Me like!!

HC vaikeustaso vaikuttaa ennen kaikkea todella mielenkiintoselta, kun lähes kaikki avut on poissa.

Bugejahan on kirjotuseten perusteella aika paljonkin, mutta eiköhän nuokin päivitysten muodosssa korjata. Tulispa se oma jo maanantaina...

Tämän yksinpeli nyt sitten eroaa ilmeisesti niin paljon Codista tms. kuin on puhutttukin? Eli pyssyt räiskien ei voi lähteä etenemään vaan täytyy taktisesti ja harkiten edetä tai on nappi otsassa? Edellä mainittujen syiden takia ainakin itse lähdin tätä ostamaan. Vanhat ja kunnon Rainbow Sixit on ollut aina lähellä sydäntä ja tämä vaikuttia puheiden perusteella aika samn tapaiselta.

FPS peli MGS tyyliin :rolleyes:? Me like!!

HC vaikeustaso vaikuttaa ennen kaikkea todella mielenkiintoselta, kun lähes kaikki avut on poissa.

Bugejahan on kirjotuseten perusteella aika paljonkin, mutta eiköhän nuokin päivitysten muodosssa korjata. Tulispa se oma jo maanantaina...

Juu ei todellakaan ole mitään räiskimistä ja pomppimista pelaaminen. Kun rupee luoteja viuhuu ja kuraa lentää naamaan niin ei paljoa huvita jäädä siihen makaamaan vaan pitää äkkiä juosta johonkin parempaan suojaan. Myöskään minkään aukean läpi ei paljoa huvita lähteä juoksentelemaan.

Ampumisessa pitää ottaa huomioon luodin lentorata, eli kuinka paljon luoti tippuu minkäkin matkan aikana. Varsinkin cuupissa homma toimii hienosti, kun esim sniperi tukee ja turvaa selustaa kauempana mäellä, taikka sitten supportti ampuu tulta vihollista päin pitäen vihollisen päät alhaalla kun kaksi koukkaa sivustaan. Eli peli on pelinä hyvä. Eilenkin kun pelattiin cuuppia ja yksi oli supporttina niin supportilla oli varmaan 600 laukausta ja 1 tappo, kun taas sniperillä oli muutama kymmenen laukausta ja 19 tappoa. "vähä niiq oikeesti ois"

Nyt sanokeehan. Kumpika näistä kannattaa hommata? Arma 2 vai OFP2? Kummassa on enemmän pelaajia/sisältöä? Armaa tuli mätettyä vitusti ja olin FJT-klaanissakin ja aikaa varmaan meni vuoden sisällä tähän peliin sellaset 3/4 vapaa-ajasta. :D

Ja kummassa on paremmat modipohjat eli sadat/tuhannet uudet coopmätöt (evoluution modin tyyliset) ja tietty wannabe IRL sahrani life tyyliset pelit? Vai onko näissä edes tuollasia mahdollisuuksia.

Nyt tiukkia mielipiteitä. PC:llä siis pelaan ja ois mukava vetää pakkiksen omia cooppimättöjä sitten. :)

Kaipaan niitä aikoja kyllä kun sai sisseillä Armassa vuorilla ja liikkua ryhmässä, kummasta saan tätä nautintoa lisää? :kuola:

Nyt sanokeehan. Kumpika näistä kannattaa hommata? Arma 2 vai OFP2? Kummassa on enemmän pelaajia/sisältöä? Armaa tuli mätettyä vitusti ja olin FJT-klaanissakin ja aikaa varmaan meni vuoden sisällä tähän peliin sellaset 3/4 vapaa-ajasta. :D

Ja kummassa on paremmat modipohjat eli sadat/tuhannet uudet coopmätöt (evoluution modin tyyliset) ja tietty wannabe IRL sahrani life tyyliset pelit? Vai onko näissä edes tuollasia mahdollisuuksia.

Nyt tiukkia mielipiteitä. PC:llä siis pelaan ja ois mukava vetää pakkiksen omia cooppimättöjä sitten. :)

Kaipaan niitä aikoja kyllä kun sai sisseillä Armassa vuorilla ja liikkua ryhmässä, kummasta saan tätä nautintoa lisää? :kuola:

Hommaa tämä nyt ja Arma sitten kun tulee. Käsiittäkkseni Arma tulee aikaisintaan kolmen kuukauden päästä. Kerkeehän tätä siinä ajassa muutaman tunnin hakata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom