Ootteko kuullukkaan?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Onkos kukaan törmännyt jenkkilehtiä (kenhonrakennus sellaisia) selaillessa tuollaiseen jenkkiuutuuteen kuin myostatiinin (kai se sellanen oli) sitoja/toiminnan estäjä/vaikutuksen vähentäja tuotteeseen?! Tutkimusten mukaan myostatiini niminen härdelli (suokaa anteeksi termi,kun ei tarkkaan muistu mieleen) estää ja rajoittaa lihaskasvua ja sen toiminnan esto tietenkin lisää lihaskasvua. Tuotteen vaikuttavia osia oli mainoksen mukaan tutkittu lehmillä ja hiirillä ja tulokset olivat HÄMMÄSTYTTÄVIÄ. Eli tietääkö joku asiasta jotain?!

Ihan uteliaisuudesta kyselin kun jäi vähän ihmetyttämään koko juttu. Jotain jenkkien hömppää(kö)!

Itse olen samoja mainoksia ihmetellyt (ja aikonut kysyä asiasta täällä, mutta ehdit ensin !).

En kyllä tiedä asiasta/aineesta mitään, mutta vahvasti epäilisin, että kysessä on "jenkkihömppä".

Se että jokin aine toimii kaneilla, hiirillä ,sammakoilla ja mikroskoopilla tarkasteltuna ei vielä todista sen tehosta ihmisissä.

Esimerkkinä vaikka CLA, toimii hiirillä ja laboratoriossa, muttei juurikaan ihmisissä.

Hömppäpömppää,jos ei maailman tyhmin kansa osaa edes valmistaa ihmiselle kelpaavaa massanlisääjää en osta muitakaan tuotteita.

Antakaas kun arvaan, se suorastaan P-A-K-O-T-T-A-A lihaksesi kasvamaan!?!110!?" :lol2:

Joo, lihakselle ei jätetä muuta mahdollisuutta!

Eiköhän tämäkin ole niitä jenkkien 'huippu(tus) tuotteita.
:)

...joka syksy tulee joku uus juttu... gamma oryzanoli oli tosi tykki...nimi:)

mutta..

Onko tuo nyt sitten suoralta kädeltä tuhoon tuomittu koska on kyse jenkkitutkimuksesta / tuotteesta? Vaikka näin aika usein saattaa ollakin - rahahan se on joka puhuu - niin silti varmaan vois hieman kaivella lisää tietoa asiasta?

Tiede se on kuitenkin se joka kehittyy jatkuvasti, eikä koskaan voi tietää mitä mullinmallistavaa seuraavaks keksitään. :)

Siis sen voi pitää rajapyykkinä että jos tuote on laillinen niin sillä ei tule erikoisia tuloksia, tai siis niin erikoisia kuin niissä yleensä luvataan kuten all stars tuotteet.

Eikös se myöstatti ollut siinä suhteessa erikoinen aine, että se aiheuttaa hyperplasiaa? Eli siinä on tuote, jolla saa pysyviä tuloksia :)

No joo oon lukenu kans aika tavalla tosta. Muutama juttu. Se on HEMMETIN kallista tavaraa ja sitä pitää jopa valmistajienkin mukaan käyttää pidempään ennenku vaikutuksia alkaa huomaamaan. Ei hajuakaan toimiiko vai ei ja miten. MULLE tulis mieleen et toi vois olla sellasille tyypeille hyvä jotka on kehittyny erittäin lähelle naturaalikattoaan... Toisaalta onko sit enää naturaali jos käyttää tollasia(siis jos se toimii)?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Vispe
Tuotteen vaikuttavia osia oli mainoksen mukaan tutkittu lehmillä ja hiirillä ja tulokset olivat HÄMMÄSTYTTÄVIÄ. Eli tietääkö joku asiasta jotain?!

Ihan uteliaisuudesta kyselin kun jäi vähän ihmetyttämään koko juttu. Jotain jenkkien hömppää(kö)!

Tuolta löytyy kuva aika tiukassa kunnossa olevasta ammuusta. Tosin olen nähnyt vielä vaikuttavammankin yksilön, jostain kumman syystä se kuva on salin ilmoitustaululla :eek: Jossain Seurassa parin kuukauden takaa oli kuva siitä isommasta pihviaineksesta.

Re: Re: Ootteko kuullukkaan?!

Originally posted by haavevahva
Tuolta löytyy kuva aika tiukassa kunnossa olevasta ammuusta. Tosin olen nähnyt vielä vaikuttavammankin yksilön, jostain kumman syystä se kuva on salin ilmoitustaululla :eek: Jossain Seurassa parin kuukauden takaa oli kuva siitä isommasta pihviaineksesta.

Joo no muistaakseni oon jossain tv-ohjelmassa nähny samanlaisia lehmiä(niitä isoja) ja ne on vissiin oma laji:eek:
mutta jalostettu sellainen...

eli humpuukia ainakin toi mainos!:(

Back
Ylös Bottom