Oon ruipelo... tarttis tehdä jotain

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjesta vaan kaikille... Uusi täällä ja veikkaan että threadeja on vastaavasta aiheesta lähetetty useampiakin...

Ei kait tätä nyt ihan kolmen kympin kriisiksi voi sanoa, kun sinne on muutama vuosi vielä, mutta kuitenkin. Olen aina ollut ns. ruopelo, kukkakeppi jne. ja nyt ajattelin että ei perkele tarttis tehdä jotain... Olen oikeestaan koko ikäni harrastanut urheilua, pallopelejä enimmäkseen... Pienen tauon jälkeen aloin taas harrastamaan, joten kunto pitäisi olla kohdillaan. Olen 195/80 ja olisi tarkoitus tuota painopuolta saada nostettua ja lihaksia kasvatettua... Vaikomin välillä muistaa muistuttaa ruipeloista käsistä...

Iltapäivän olen surffaillut ja etsiskellyt tietoa, mutta sitä tuntuu löytyvän liikaakin ja näin alottelijana on aika paha lähteä mitään treeniohjelmaa kasaamaan tyhjästä...

Eli siis painoa lisää ja lihasten kokoa kanssa tarttis kasvattaa. Löytysköhän keneltäkään mitään sopivaa ohjelmaa millä olis hyvä alotella ja ohjelmaa millä sitten vois jatkaa tuon alottelun jälkeen, kun on saanut lihakset tottumaan reeniin... Ja kannattaako alkaa massa tai yms. valmisteita nautiskelemaan ja jos kannattaa niin mitä ja miten usein...

Vai pitäskö suoraan marssia jonnekkin punttikselle ja kysyä avustusta joltain personaltraineriltä...

auttakee... kiitos ja kumarrus...

Marssi vaan salille! siellä kyllä osaavat antaa ohjelman (jos on vähänkään parempi sali) ja voivat samalla näyttää miten liikkeet tehdään oikeilla liikeradoilla ja niin pois päin! Onnee vaan kasvuun!

ps. näiltäkin sivuilta voit koluta ohjelmia

Korpinurmi sanoi:
Marssi vaan salille! siellä kyllä osaavat antaa ohjelman (jos on vähänkään parempi sali) ja voivat samalla näyttää miten liikkeet tehdään oikeilla liikeradoilla ja niin pois päin! Onnee vaan kasvuun!

ps. näiltäkin sivuilta voit koluta ohjelmia

Jees... tossa selailin noita threadeja ja ainaskin ravintopuoleen pitäs näköjään kiinnittää enemmän huomiota... eli lisää turvetta naamariin...

Jeps. Jonkun asiantuntevan kaverin tai PT:n kanssa vaan salille - siitä se lähtee! Muistathan, että sinun kokoisesi kaveri vaatii hurjan määrän ruokaa jo pelkästään hengittämiseen, saati sitten kun puhutaan kuntosalitreeneistä. Syö siis "laadukasta bodariruokaa" sydämesi kyllyydestä. Paistijauhelihaa, kanaa, kalkkunaa, tonnikalaa, kananmunia, rahkaa, raejuustoa, riisiä, pastaa, tummaa leipää, kaurapuuroa... Kalorinsaantiasi saat kätevästi kasvatettua esim muutamalla ruokalusikallisella oliiviöljyä päivässä.

Tomi sanoi:
Syö siis "laadukasta bodariruokaa" sydämesi kyllyydestä. Paistijauhelihaa, kanaa, kalkkunaa, tonnikalaa, kananmunia, rahkaa, raejuustoa, riisiä, pastaa, tummaa leipää, kaurapuuroa...

Tästähän unohtui tuoreet vihannekset (ja marjat ja hedelmät) kokonaan. Köyhäksi jää ravinto ilman niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom