Mä oon oikeesti ihan pihalla näist ohjelmist ja lisäravinteist ku kaikki heittää aina eri läppää. Taas jälleen rookiena ja avuttomana tietämättömänä pyydän teitä probodareilta, että kommentoisitte seuraavaa ohjelmaa. Kuulin tämän asiansa tuntevalta, mutta tahtoisin vähän varmistuksia täältä. Hän sanoi että sarjat kannattaa tehdä niin, että tekee kaikkea kolme sarjaa niin että lisää painoa ja vähentää toistoja joka kerta esim. penkki ekaks 10x75, sit pistää 80 tankoon ja työntää sen 8 kertaa, ja sit pistää 85 ja työntää sen 6 kertaa. Onko järkevää? Ja että kaikki kannattaisi tehdä niin?? Tässä ohjelman jonka hän laati, ja jolla hän itse treenaa ja on kyllä timmissä kunnossa!
MAANANTAINA ja TORSTAINA selkä ja hauis:
- soutu esim. 10xjokin paino, 8xvähän lisää, 6xja vielä vähän lisää
- ylätalja (sama juttu ja niin myös kaikissa lopuissakin)
- sahaliike. Eli nostetaan käsipainomaasta nojaten penkkiin.
- alaselkä ilman painoja siin "jutussa" mikä on aina samanlaisen "vatsajutun" vieressä. (Mä sanoin et mä oon amatööri)
- hauikset käsipainoilla käyttäen scottia hyödyks
- hauikset vinotangolla (eli edelleen 10x 8x 6x menetelmäl)
TIISTAINA ja PERJANTAINA rinta, ojentajat ja olkapäät:
- Penkki
- vinopenkki
- perhoslaite (?)
- pystypunnerrus smithissä
- vipunosto
- ojentajat (kolmea erilaista liikettä, en nyt osaa kuvailla)
Jalkoja en tee nyt ollenkaan, aloitan tos kk päästä sattuneista syistä. Muutan kyllä ohjelmaani sitten sen mukaan. SORI et tää on niin epäselvää tekstiä ja etten saanu tätä mitenkään lyhyemmäks, mut nyt tarttisin oikeesti apua. kiitos etukäteen.
MAANANTAINA ja TORSTAINA selkä ja hauis:
- soutu esim. 10xjokin paino, 8xvähän lisää, 6xja vielä vähän lisää
- ylätalja (sama juttu ja niin myös kaikissa lopuissakin)
- sahaliike. Eli nostetaan käsipainomaasta nojaten penkkiin.
- alaselkä ilman painoja siin "jutussa" mikä on aina samanlaisen "vatsajutun" vieressä. (Mä sanoin et mä oon amatööri)
- hauikset käsipainoilla käyttäen scottia hyödyks
- hauikset vinotangolla (eli edelleen 10x 8x 6x menetelmäl)
TIISTAINA ja PERJANTAINA rinta, ojentajat ja olkapäät:
- Penkki
- vinopenkki
- perhoslaite (?)
- pystypunnerrus smithissä
- vipunosto
- ojentajat (kolmea erilaista liikettä, en nyt osaa kuvailla)
Jalkoja en tee nyt ollenkaan, aloitan tos kk päästä sattuneista syistä. Muutan kyllä ohjelmaani sitten sen mukaan. SORI et tää on niin epäselvää tekstiä ja etten saanu tätä mitenkään lyhyemmäks, mut nyt tarttisin oikeesti apua. kiitos etukäteen.