Onnea satavuotias Suomi - Suomi Finland 100 v

Onnea 100 vuotiaalle Isänmaalleni- Suomelle.
Kiitokset kaikille maamme sotaveteraaneille ja kotirintamaväelle, suurin osa jo poisnukkuneet.
Kiitokset kaikille jotka rakensivat ja uudistivat tämän maan ja rakensivat sekä raivasivat pellot.
Hoitivat maamme luontoa luoden siitä tuottavan ja kauniin. Kiitos, että rakensitte meille turvallisen Isänmaan - Suomen. Emme unohda historiaamme.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen kyllä ihan ylpeä identiteetistä ja siihen kuuluu osaltaan tuntea itsensä suomalaiseksi. Vaikka pakkiksellakin porataan jatkuvasti miten kaikki menossa päin helvettiä, niin melko paljon reissanneena voin sanoa että Suomi on hieno maa. Onneksi olkoon Suomi.

Hienoa olla suomalainen, hieno maa. Keskustelussa joskus toivoisin muisteltavan muitakin asioita kuin vuosien 1939-1944 ponnistusta, Suomi sentään oli ohittanut teinivuodet ennen kuin naapurista tullut sotapaska osui tuulettimeen(toki sisällissotaa unohtamatta). Yhtään väheksymättä sotakoettelemusta, mutta on meillä kumminkin 95v muutakin muisteltavaa!

Onnea Suomi! Isänmaa on antanut minulle ja läheisilleni paljon. Valitettavasti jos ei tämä monikulttuurisuus vouhotus lopu, niin asiat on 15-20 vuoden päästä huonosti.......

Onnea Suomi!

Hienoa olla suomalainen, lähtökohtaisesti kaikilla täällä on samat mahdollisuudet vapaus valita, kouluttautua ja toteuttaa itseään. Myös asevelvollisuus antoi itselleni paljon

Tykkään asua täällä, hyvää itsenäisyyspäivää pidetään Suomi jatkossakin hyvänä paikkana asua.

Hyvää Itsenäisyyspäivää Kaikille täältä Bagdadista! Täällä se konkretisoituu kuinka hieno maa Suomi on (vieläkin).Näin 15 vuotta kriisialueita kiertäneenä toivotan Suomelle Onnea. Ja turvallista Itsenäisyyspäivää.

Rauhallista itsenäisyyspäivää joka iikalle ja ISO KIITOS kaikille niille urheille miehille ja naisille, jotka ovat Maamme puolesta taistelleet!

suomi.JPG

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom