Onnea Masa ...ja tsemppiä jatkoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Olihan tuolla lööppiketjussa juttua mutta menköön vielä oma...

Matti Nykänen - MaailmanMestari v.2008

Kuka olisi uskonut?

Varmaan oli huonotasoiset kisat, pieni mäki, vähän osanottajía, parhaat sukset jne. Mutta silti.

19v päätoimisesti kuppia ja 99% täällä olevista olisi kuolleita.

Pysyyko mopo kädessä? Joko tänä vuonna hyppää Salpausselällä, jossain muodossa?( on seur. vkl )
Onko ensivuoden maailmancupissa/mäkiviikolla esi/koe hyppääjä.

Ilmiselvästi hoikistunut ja terveemmän oloinen :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
19v päätoimisesti kuppia ja 99% täällä olevista olisi kuolleita.

Pysyyko mopo kädessä? Joko tänä vuonna hyppää Salpausselällä, jossain muodossa?( on seur. vkl )
Onko ensivuoden maailmancupissa/mäkiviikolla esi/koe hyppääjä.

Ilmiselvästi hoikistunut ja terveemmän oloinen :thumbs:

Eipä mua hirveesti hetkauta se, kuinka paljon Masa ottaa kuppia tai mitä se yksityiselämässään tekee...

Mutta joka tapauksessa upea juttu tuo voitto! :worship:

Eilisen kisan taso ei kai mikään mahdoton ollut, mutta kova suoritus silti. Myös 5. sija edellisessä mäessä, jossa kaikki ko. ikäluokan huiputkin olivat mukana, ei ole mikään läpihuutojuttu. Kun vielä otetaan huomioon, että treeniä on takana melko vähän ja elintavat ovat olleet viimeiset 15 vuotta vähän mitä sattuu, niin on se Masa vaan aivan käsittämättömän kova jätkä kun tuollaisiin suorituksiin pystyy siltä pohjalta venymään. Ilmeisesti Nykäseltä löytyy niin urheilussa, keiton ottamisessa kuin kaikessa muussakin vain on/off-asennot eikä mitään muuta siltä väliltä ja nyt on sitten keitottamisessa se off- ja treenissä on-asento päällä.

Mikäli suunnitelmat pitävät ja Matti saa treenattua ensi vuoden kisoihin kunnolla, niin mies menee takuuvarmasti silloin aivan omille metriluvuilleen muihin verrattuna:rock:.

mikään kohu-uutisointi matista ei aikanaan yllättänyt, tämä meinas tipauttaa tuolilta :D

mahottoman kova suoritus

Hienoa Matti! Onnittelut mitalista! Mukava nähdä että äijä on kunnossa. Ensi vuonna sitten uudestaan ja kovaa treeniä siihen saakka.

Onnittelut Matille! Hyvällä mielellä saanut seurata, kun mies on kunnossa ja juomingit jääny. Kovaa reeniä tosiaan ja isommasta mäestä ensi vuonna!

Olikohan Masa riipassu taulut vai ihan maggaralinjalla juhlistanu?

No, mitä sitten vaikka oiskin riipassu kunnolla viinaa? Kait sitä aikuinen ihminen saa riipasta.

Tää tuntuu aina ihmisiä kiinnostavan, että onko Nykänen nyt juonu ja kuinka paljon. Silti haukutaan ihan pelleks, mutta koko ajan kuitenkin kytätään missä se menee ja mitä tekee. :D

Matin juominen varmaan kiinnostaa siksi, että se ei osaa käyttäytyä kännissä vaan aina menee tappeluksi joko mervin tai jonkun muun kanssa. Toivotaan että masa pysyisi kuivilla..

No, mitä sitten vaikka oiskin riipassu kunnolla viinaa? Kait sitä aikuinen ihminen saa riipasta.

Tää tuntuu aina ihmisiä kiinnostavan, että onko Nykänen nyt juonu ja kuinka paljon. Silti haukutaan ihan pelleks, mutta koko ajan kuitenkin kytätään missä se menee ja mitä tekee. :D

Ei Mattia tarvii kytätä, kun sen tekemiset näkee joka lehen etusivuilta :) Niin vaikea olla tietämättä mitä se tekee.

totta. kaiken logiikan mukaan jos kaikki juorulehdet jäis hyllyyn eikä kukaan niitä ostais niin ei niitä kauheen montaa numeroa ilmestyis... ellei ne oo valtion salaliittojuttu jota pyöritetään verovaroin kansan tyhmistämiseks :D

pitää toivoa että matti pysyy nyt kokeneena konkarina pinnalla eikä uusi vanhoja virheitään.

pitää toivoa että matti pysyy nyt kokeneena konkarina pinnalla eikä uusi vanhoja virheitään.

Mites se meni kun matille sanottiin että ," jos laihdut vielä ja kunto nousee niin sähän pääset takaisin maajoukkueeseen."

Masa vastas ," Enköhän ole antanut sellaiset näytöt että en varmasti pääse."
Viittasi tietysti HarriOllin tapaukseen, ota ei muten kommentoinut lainkaan.

Osaa se Matti.
Oli pahako jotku vanhemmat rouva henkilöt linja-auto asemalla jutteli ja sitten yksi sano että se Matti on niin seksikäs se asu päällä niin toinen tokas että olisi ollut mukava päästä maistelemaa Mattia.:D
Alko vähän häiritsemään niitten puheet niin päätin lähteä.

[QUOTE
pitää toivoa että matti pysyy nyt kokeneena konkarina pinnalla eikä uusi vanhoja virheitään.[/QUOTE]

No ja ihan varmaan ratkee(se on minun henk. kohtainen mielipiteeni)

Itse olen pitänyt mattia aktiivi uran jälkeen Suomen säälittävimpänä pellenä, siis ihan paskana jätkänä, eikä mielipiteeni ole muuttunut vieläkään!

[QUOTE

No ja ihan varmaan ratkee(se on minun henk. kohtainen mielipiteeni)

Itse olen pitänyt mattia aktiivi uran jälkeen Suomen säälittävimpänä pellenä, siis ihan paskana jätkänä, eikä mielipiteeni ole muuttunut vieläkään!

Mielipiteesi johtuu varmmankin siitä että olet ollut Matin menestyksen päivinä vielä isäsi nahkasäkeissä jännittämässä tuleeko kultaa.... ja tulihan sitä!
Kaikesta huolimatta Matti on menestyksekkäimpiä Suomalaisia urheilijoita kautta aikojen. Viimeisten vuosien hölmöilyistä huolimatta, selvin päin todella symppis kaveri. Viina ei vaan sovi kaikille, sellaista se elämä on... Tulet sen huomaamaan itsekin joskus tulevaisuudessa, kun pääset siihen ikään, että saat itse Alkosta juomaa ostettua.;)

Mielipiteesi johtuu varmmankin siitä että olet ollut Matin menestyksen päivinä vielä isäsi nahkasäkeissä jännittämässä tuleeko kultaa.... ja tulihan sitä!
Kaikesta huolimatta Matti on menestyksekkäimpiä Suomalaisia urheilijoita kautta aikojen. Viimeisten vuosien hölmöilyistä huolimatta, selvin päin todella symppis kaveri. Viina ei vaan sovi kaikille, sellaista se elämä on... Tulet sen huomaamaan itsekin joskus tulevaisuudessa, kun pääset siihen ikään, että saat itse Alkosta juomaa ostettua.;)

Ja haista sin vaikka mitä haluat! Tiedän tähän ikään mennessä paremmin, kuin moni muu ettei viina sovi kaikille. Ja juuri sen takia pidän Mattia säälittävänä jätkänä, koska ei näytä tajuavan tätä. Että lopeta se äijäily siellä..

Ja haista sin vaikka mitä haluat! Tiedän tähän ikään mennessä paremmin, kuin moni muu ettei viina sovi kaikille. Ja juuri sen takia pidän Mattia säälittävänä jätkänä, koska ei näytä tajuavan tätä. Että lopeta se äijäily siellä..

Ethän sä olet edes iänpuolestavielä päässy alkoholia laillisesti maistamaan, mutta hyvä kun tiedät :thumbs:

Ja onnea Matille!

Se on ikävää että olet lapsena joutunut sen jo huomaamaan. Toivon että kun tulet aikuiseksi niin sinullakin elämä helpottaa...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom