Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
zztop sanoi:
500e. on iso raha 0.25/0.50 pöydissä,itse olen pelaannut puloivuotta,alusta asti NL.

tällä hetkellä pelaaan pokerihuoneella tasoja 1/2 , 2/4 ja HU 5/10

bankrollia 4750e. otan aina maksimin kun menen pöytään eli 100x big blind.

stackki ei ihan kestä tuota 5/10,mutta kun oikea tyyppi saattuu olemaan 2 pelaajan pöydässä vajaalla stacilla (esin 500e.) niin pelaan kyllä:)
Kai tiesit että nl peleissä suositellaan vähintään 20xbuyin kassaa? Joten ainoa taso jolle nuo sun rahas riittäis on tuo 1/2$. Ja HU vaatiis itseasiassa vielä enemmänkin. Tuohon ei tarvita kuin lyhyt huonojen korttien putki 5/10 tasolla ja sulla kassa näyttää 0.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mies847 sanoi:
Kai tiesit että nl peleissä suositellaan vähintään 20xbuyin kassaa? Joten ainoa taso jolle nuo sun rahas riittäis on tuo 1/2$. Ja HU vaatiis itseasiassa vielä enemmänkin. Tuohon ei tarvita kuin lyhyt huonojen korttien putki 5/10 tasolla ja sulla kassa näyttää 0.

tiedän toki ja hävinnytkin suurehkoja summia,mutta joka bad beatista olen selvinnyt:D

toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä...

mistäköhän johtuu että olen pelannut voitollista texua viimeiset vajaa 4 kk??

joka kuun viimeinen päivä olen kotiuttanut 1200-2000 euroa ja omaa rahaa
olen tallettanut tammikuussa-helmikuussa 750 euroa.

eli aika rutkasti ole voitolla,

MIES847:osaatko lukea? pelaan 5/10 tasoa kun siellä joku vajaa stakkinen kokeilee isompaa peliä,en todellakaan pelaa sitä tasoa kuin harvoin.
tekstisi kuulostaa katkeran häviävän pelajaan näppäimistöltä lähteneeltä:lol2:

selaa protsku pokeritieto.fi ja pokerisivut.com,

itse kirjoittelen niille ja lueskelen päivittäin,parempia kuin kirjat varsinkin ensin mainittu,itse olen lukenut vain pokerin käsikirjan sekä sklanskyn hold`em kirjan.

zztop sanoi:
mistäköhän johtuu että olen pelannut voitollista texua viimeiset vajaa 4 kk??

Siitä, että olet pelannut voitollista vain 4 kk. Mitenkään pelottelematta, se huono putki tulee vielä sieltä, silloin kiität kunnon bankrollia suhteessa pelaamaasi panostasoon..
Badbeateille et mahda mitään vaikka olisit kuinka taitava.

teri sanoi:
Siitä, että olet pelannut voitollista vain 4 kk. Mitenkään pelottelematta, se huono putki tulee vielä sieltä, silloin kiität kunnon bankrollia suhteessa pelaamaasi panostasoon..
Badbeateille et mahda mitään vaikka olisit kuinka taitava.

aivan ja pääasiassa pelaan 1/2 tasoa siis jos ajallisesti katsotaan.sillon tällöin otan shottia tuohon 2/4 ja 5/10

5/10 vain jos siellä istuu pelaaja josta tiedän jotain ja on reilusti vajaa stakkinen siihen tasoon el istuu 500 eurolla esimerkiksi 5/10 jossa maximi 1000e.

ja niissäkin istun jos tunnen pelaajia,teen paljon ylöskirjoituksia pelaajista,pokerihuoneella kun voi kirjoittaa pelaajan nimimerkin taakse otteita.

vielä pari paikkaa

pokerimestari.com

pokeri.info

Pien varoituksen sana Absolute Pokerista..Ainakin 6 bottia olen huomannut pelailemassa..Pelaavat ainakin 10\20, 25\50 fixed limit pöydissä lähes 24\7..
Ainakin seuraavat nickit on täysin varmasti botteja "lawflukeit", "mia23", "katie85", "tommy g", "matt4hire", "tuscon sun2".....Aika perseestä tuommonen toiminta absolutelta, liekkö edes laillista?

jepsss sanoi:
Pien varoituksen sana Absolute Pokerista..Ainakin 6 bottia olen huomannut pelailemassa..Pelaavat ainakin 10\20, 25\50 fixed limit pöydissä lähes 24\7..
Ainakin seuraavat nickit on täysin varmasti botteja "lawflukeit", "mia23", "katie85", "tommy g", "matt4hire", "tuscon sun2".....Aika perseestä tuommonen toiminta absolutelta, liekkö edes laillista?

mistä tietää mikä kuka on botti??

pokerihuoneella 0.25/0.50-1/2 NL, pöytiä takoo aina yks sama tunnus,se on siellä aamulla 09.00 yöllä 02.00 ja nämä väliajat,tuskin se "sattuu" elelemään tällaista samaa sekavaa rytmiä kun minä?? joskus valvon monta yötä ja nukun päivät,toisinaan taas just päinvastoin ja sama merkki pelaa 3-5 pöytää!! useimmiten se pelaa pääasiassa alle 0.25/0.50NL,kun pelaaja haulla tsekkasin

joku "compu" se oli,niitä on muistaakseni samalla saitilla ainaki compu1,compu2 ja tais kerra käydä compu6:kin ja kaikki samalta paikkakunnlta sweduista..

zztop sanoi:
MIES847:osaatko lukea? pelaan 5/10 tasoa kun siellä joku vajaa stakkinen kokeilee isompaa peliä,en todellakaan pelaa sitä tasoa kuin harvoin.
tekstisi kuulostaa katkeran häviävän pelajaan näppäimistöltä lähteneeltä:lol2:
Osaan lukea ja sinun harmiksesi koko kesä eletään täysin pokerituloilla. Tuo kehumisesi voitoista sekä shotin ottaminen tasolle jolle ei ole edes 5 buy inniä antaa sinusta lähinnä kuvan uhkapelurina.

Toki se pelaaja joka on huono, on ihannevastus millä tasolla tahonsa. Varsinkin kun jos tunnet sen aiemmin, mutta yksi ds vie helposti sen alle 5 buyinniä.

Tuo 4kk voitollinen peli ei vielä paljoa kerro, toiselle se tarkoittaa 200k käsiä ja toisella 10k käsiä. Noita tuloksia verrattaessa se voitollisuuden todistaminen itselleen onkin aivan eri asia.

Tämä nyt ei ollut mitään vittuilua tai pätemisen tarvetta, itsekin joskus alkuaikoina shottia ottaneena aivan liian ylhäisille tasoille kassaan nähden vaan tiedän miten voi käydä :nolo:

Noista bottiepäilystä vaan viestiä ylläpidolle, kyllä ne sen asian tutkii. Vaikka varmasti eivät mainosta että joo oli se botti :D

zztop sanoi:
no niin tässä kaikki mitä suomenkielisenä löysin:

www.pokeritieto.fi
www.pokerisivut.com
www.pokerimestari.com
www.pokerinaama.com
www.pokerikoulu.com
www.pokeri.tv
www.pokeri.info

näitä kannattaa lukea kuin pakkotoistoa jos haluaa saada syvempää tietoa Texas Hold`em NO LIMIITISTÄ

Noista tuo pokeritiedon saitti on sitten kaikkein asiapitoisin/parhain. Muilla sivuilla tuntuu olevan vaan fisuja itkemässä kuinka sen ässät kräkättiin kun se slouwas ne etupositiossa ansiokkaasti preflopissa.

Eilen kokeilin ekan kerran nettipokeria ja jäin jopa n. 18euroa voitolle ;) saas nähä miten tänää käy, harmi vaan että dollareilla pelatessa itselläni tulee vieläkin se leikkiraha fiilis ja välillä tein erittäin tyhmiä valintoja :rolleyes:

Apsu sanoi:
Noista tuo pokeritiedon saitti on sitten kaikkein asiapitoisin/parhain. Muilla sivuilla tuntuu olevan vaan fisuja itkemässä kuinka sen ässät kräkättiin kun se slouwas ne etupositiossa ansiokkaasti preflopissa.

Yhdyn sinuun!

kyllä nuita muitakin voi huviksensa tsekkaille,vaikka on niissä paljon tyhjääkin.

Jännää huomata, kuinka stressi jolla ei ole mitään tekemistä pokerin kanssavaikuttaa omaan pelaamiseen. Itse luokittelisin itseni jo kohtuu hyväksi pelaajaksi, mutta aika downswingiä ollu viiminen viikko. On vähän liikaa tilannetta päällä muussa elämässä ja se ilmeisesti näkyy aivan älyttöminä ratkaisuina pokeripöydässä.
Viikon olen pelannut päin persettä ja tänään sitten katkesin ihan lopullisesti, muutama järjetön ohiveto aiheutti silmiä sumentavan tiltin ja nyt on pokerit pelattu vähäksi aikaa :D

Sellaanen vinkki vain, että peli kulkee silloin kun muutkin asiat hyvin.

Fat Abbott sanoi:
Jännää huomata, kuinka stressi jolla ei ole mitään tekemistä pokerin kanssavaikuttaa omaan pelaamiseen. Itse luokittelisin itseni jo kohtuu hyväksi pelaajaksi, mutta aika downswingiä ollu viiminen viikko. On vähän liikaa tilannetta päällä muussa elämässä ja se ilmeisesti näkyy aivan älyttöminä ratkaisuina pokeripöydässä.
Viikon olen pelannut päin persettä ja tänään sitten katkesin ihan lopullisesti, muutama järjetön ohiveto aiheutti silmiä sumentavan tiltin ja nyt on pokerit pelattu vähäksi aikaa :D

Sellaanen vinkki vain, että peli kulkee silloin kun muutkin asiat hyvin.

tämä on totta ja monet ammattilaiset sanoo samaa,samoin jos on epävarma ja "häviän varmasti" mielentila niin turpaan tulee,psyykkinen tila vaikuttaa paljon pelaamiseen.

Mun kirjanpidosta viimeset 6 pelipäivää, kivasti swingaa. Pöytänä NL100.

12.kesä +154,79
13.kesä -346,53
15.kesä +11,30
16.kesä +574,18
18.kesä -578,49
19.kesä +226,99

Varianssia beibe, varianssia..

SuperStar sanoi:
Mun kirjanpidosta viimeset 6 pelipäivää, kivasti swingaa. Pöytänä NL100.

12.kesä +154,79
13.kesä -346,53
15.kesä +11,30
16.kesä +574,18
18.kesä -578,49
19.kesä +226,99

Varianssia beibe, varianssia..

Enpä laittaisi noin isoja swingejä enää varianssin piikkiin...

[QUOTE="Iso"-j]Enpä laittaisi noin isoja swingejä enää varianssin piikkiin...[/QUOTE]

Mihinkäs sä sitte laitat ohivedot sun muut bad beatit huonoina päivinä? Tai jos hyvänä päivänä natsaa jokanen veto ja kädet kestää? Varianssihan ne tilanteet tasottaa pitkässä juoksussa.

Jeps harvemmin tulee oltua niin hajalla kuin tuona päivänä. Muutama all in häviö tosta päivästä:

AK vs AQ
Flop A A * Turn Q

Nutsiväri vs. 2paria turn toi kaverille täpön

Setti vs. Kärkipari + väliveto, riveri tuo suoran

K väri vs. A väri (ei badbeat mutta kuka näistä nyt pystyy irti päästää)

Sitte oli jotain pienempiä, siinä ei voinu ku ihmetellä miten voi hävitä jokasen tilanteen missä ollaan edellä. Ainoo selkee virhe tuli viimesessä kädessä missä koolasin loppuun asti kärkiparilla vaikka pöytä oli pariutunu jo flopilla, siihen sitte lopetin kun tajusin että nyt ei kannata enää jatkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom