Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuo pokerhuone.comin freerollit on kyllä yks vitsi. Porukka voi pelata miten huvittaa kun ei oo rahaa pelissä senttiäkään. Ekalla kierroksella voi hyvin mennä joku viis kaveria all-in.. ei niitä voi ottaa mitenkään tosissaan.

Mikäköhän mättää, kun yritän kirjautua pokerihuoneelle tai 24hpokeriin niin kirjautumisen jälkeen ilmestyy seuraava teksti mistä ei pääse mihinkään.

Error....

An error occured.

Click here for startpage >>

Vaivannut jo muutaman päivän. Ja kone on iBook G4 OSX Tigerillä. Aikaisemmin on toiminut kuin junan vessa. :(

teri sanoi:
Aina sillointällöin tulee mieli avata jonnekkin uuteen paikkaan tili. Sit jos peli kullkee/softa miellytää, pelaan siellä enemmän. www.pokerdeals4u.com löysin tollaisia hiukan vähemmän tunnettuja saitteja, bonukset on kuitenkin kovia... Onko tietoa esim tosta poker canadasta tai 7 Sultanista??
Noissa Partyssa ja Bestillä jne. toki on jo mulla tilit, mutta vaihtelu virkistää..

Itse olen pelannut tolla 7 sultanissa ja ei ole mitään valittamista. Poker in Canada kuuluu mielestäni saman ketjun alle kun Action Poker. Molemmat kyllä isoja firmoja, joten ei pitäisi olla ongelmaa asiakaspalvelun ym. kanssa. Tuon Action Pokerin bonustarjous on mielstäni ihan jees.

Missä verkossa toi 7 Sultan on, Prima? Entäs toi Poker Canada? Niin, ja ei mulla vielä ole tiliä Action Pokerissakaan, jos vielä sanot misää se toimii? Kiitos.

rilliturpa sanoi:
Nuo pokerhuone.comin freerollit on kyllä yks vitsi. Porukka voi pelata miten huvittaa kun ei oo rahaa pelissä senttiäkään. Ekalla kierroksella voi hyvin mennä joku viis kaveria all-in.. ei niitä voi ottaa mitenkään tosissaan.

Pitää vaan osata suhtautua eri tavalla niihin. Mielestäni on ihan fiksua mennä heti alussa all-in melkein millä tahansa kädellä ja koittaa kerätä mahdollisimman nopeasti isomman stäkin kuin muilla. Joko siis parantaa heti alussa mahdollisuuksiaan voittoon rutkasti, tai sitten voi lähteä samantien vaikka salille pumppaamaan rautaa eikä kituutella pienellä stäkillä säälisijoitusta. Freerollissa kun kellään ei tosiaan ole yhtään rahaa kiinni niin tottakai se vaikuttaa pelitapaan. Rahalla pelatessa kun pottikertoimet vaikuttavat pelaamiseen ja esim. callaamisen kannattavuuteen, voi freerollissa maksaa periaatteessa aina jos on pienikin mahdollisuus voittaa, koska oikeaa rahaa ei ole sijoitettuna vielä yhtään, mutta sitä on silti mahdollisuus voittaa.

teri sanoi:
Missä verkossa toi 7 Sultan on, Prima? Entäs toi Poker Canada? Niin, ja ei mulla vielä ole tiliä Action Pokerissakaan, jos vielä sanot misää se toimii? Kiitos.

Käsittäkseni kyseessä apn eli action poker network minkä alla on muita sivustoja kuten tuolla pokerdeals4u sivustollakin saman bonuksen tarjoava tiger gaming. korjatkoon joku jos olen väärässä.

mulla on ongelmia pokerihuoneen kanssa. välillä pelatessa kortit katoaa mutta peli jatkuu normaalisti vituttaa kun rahaa menee eikä näe edes kortteja. kortit tulee taas näkyviin parin kolmen jaon päästä. onko muilla tapahtunut vastaavaa. tämä on siis tapahtunut useampaan kertaan.

midor sanoi:
mulla on ongelmia pokerihuoneen kanssa. välillä pelatessa kortit katoaa mutta peli jatkuu normaalisti vituttaa kun rahaa menee eikä näe edes kortteja. kortit tulee taas näkyviin parin kolmen jaon päästä. onko muilla tapahtunut vastaavaa. tämä on siis tapahtunut useampaan kertaan.

Samaa bugia ollut mullakin. Ilmeisesti johtuu lagaamisesta?

jarivaha sanoi:
Itse olen pelannut tolla 7 sultanissa ja ei ole mitään valittamista. Poker in Canada kuuluu mielestäni saman ketjun alle kun Action Poker. Molemmat kyllä isoja firmoja, joten ei pitäisi olla ongelmaa asiakaspalvelun ym. kanssa. Tuon Action Pokerin bonustarjous on mielstäni ihan jees.

kannattaa huomioida noissa action pokerin ja poker canadan tarjouksissa se, että POP pisteitä saa contributed raked handseistä. Eli pitää laittaa rahaa pottiin jotta kätesi lasketaan reikatuksi, ei riitä että sulle jaetaan kortit.
Joten itse en näe tota niin hienona bonarina.

midor sanoi:
Ei ole ikinä ollut mitään ongelmia pokerihuoneen kanssa.

Supaman sanoi:
kannattaa huomioida noissa action pokerin ja poker canadan tarjouksissa se, että POP pisteitä saa contributed raked handseistä. Eli pitää laittaa rahaa pottiin jotta kätesi lasketaan reikatuksi, ei riitä että sulle jaetaan kortit.
Eiköhän noi kaikki pisteet tuu reikatuista käsistä?

Edit: onkohan ollut täällä jo? http://www.partystakers.com/

ite hankin partystakersin kautta rahat partylle, rahat tuli 12 tunnissa, ja ton 25 dollarin bonuksen sai viel harjattuu melko nopeesti. Nyt jo kasvattanu rollin siel reiluun 200 dollariin, pitää nyt vielä muualta siirtää rahat tonne ja siirtyä isompiin huoneisiin...

Puhelinvarmistus oli tosi kätevä, joku automaatti soitti ja heitti koodin joka piti näpytellä tohon. Eli jos ei oo real money accoa partylle ni tuolta saa ihan kohtuulliset rahat;)

Supaman sanoi:

eikös tämä oli käsittääkseni idea kaikissa bonareissa. näin olen käsittänyt. voin tietysti olla väärässäkin.

jarivaha sanoi:
eikös tämä oli käsittääkseni idea kaikissa bonareissa. näin olen käsittänyt. voin tietysti olla väärässäkin.

no oot sä kieltämättä hiukan ulkona :)

helpoimmat bonuksethan on niitä joissa saat reikatun käden saamiseksi ei vaadita rahan laittamista pottiin. Esim. sinulle jaetaan kortit ja foldaat ennen floppia, potti kuitenkin esim.$5 josta rake 0.25 ja saat reikatun käden itsellesi.

Supaman sanoi:
no oot sä kieltämättä hiukan ulkona :)

helpoimmat bonuksethan on niitä joissa saat reikatun käden saamiseksi ei vaadita rahan laittamista pottiin. Esim. sinulle jaetaan kortit ja foldaat ennen floppia, potti kuitenkin esim.$5 josta rake 0.25 ja saat reikatun käden itsellesi.

onko esim p2p verkon bonukset tälläisia?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom