Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole softaa asennettuna vaan pelaan webclientin kautta. Siis tuo teksti tulee kun yritän kirjautua cashieriin www-osoitteessa.teri sanoi:Vois toimii jos asennat softan uudestaan...
teri sanoi:Aina sillointällöin tulee mieli avata jonnekkin uuteen paikkaan tili. Sit jos peli kullkee/softa miellytää, pelaan siellä enemmän. www.pokerdeals4u.com löysin tollaisia hiukan vähemmän tunnettuja saitteja, bonukset on kuitenkin kovia... Onko tietoa esim tosta poker canadasta tai 7 Sultanista??
Noissa Partyssa ja Bestillä jne. toki on jo mulla tilit, mutta vaihtelu virkistää..
rilliturpa sanoi:Nuo pokerhuone.comin freerollit on kyllä yks vitsi. Porukka voi pelata miten huvittaa kun ei oo rahaa pelissä senttiäkään. Ekalla kierroksella voi hyvin mennä joku viis kaveria all-in.. ei niitä voi ottaa mitenkään tosissaan.
teri sanoi:Missä verkossa toi 7 Sultan on, Prima? Entäs toi Poker Canada? Niin, ja ei mulla vielä ole tiliä Action Pokerissakaan, jos vielä sanot misää se toimii? Kiitos.
midor sanoi:mulla on ongelmia pokerihuoneen kanssa. välillä pelatessa kortit katoaa mutta peli jatkuu normaalisti vituttaa kun rahaa menee eikä näe edes kortteja. kortit tulee taas näkyviin parin kolmen jaon päästä. onko muilla tapahtunut vastaavaa. tämä on siis tapahtunut useampaan kertaan.
jarivaha sanoi:Itse olen pelannut tolla 7 sultanissa ja ei ole mitään valittamista. Poker in Canada kuuluu mielestäni saman ketjun alle kun Action Poker. Molemmat kyllä isoja firmoja, joten ei pitäisi olla ongelmaa asiakaspalvelun ym. kanssa. Tuon Action Pokerin bonustarjous on mielstäni ihan jees.
Ei ole ikinä ollut mitään ongelmia pokerihuoneen kanssa.midor sanoi:mulla on ongelmia pokerihuoneen kanssa. välillä pelatessa kortit katoaa mutta peli jatkuu normaalisti vituttaa kun rahaa menee eikä näe edes kortteja. kortit tulee taas näkyviin parin kolmen jaon päästä. onko muilla tapahtunut vastaavaa. tämä on siis tapahtunut useampaan kertaan.
Eiköhän noi kaikki pisteet tuu reikatuista käsistä?Supaman sanoi:kannattaa huomioida noissa action pokerin ja poker canadan tarjouksissa se, että POP pisteitä saa contributed raked handseistä. Eli pitää laittaa rahaa pottiin jotta kätesi lasketaan reikatuksi, ei riitä että sulle jaetaan kortit.
Joten itse en näe tota niin hienona bonarina.
Supaman sanoi:kannattaa huomioida noissa action pokerin ja poker canadan tarjouksissa se, että POP pisteitä saa contributed raked handseistä. Eli pitää laittaa rahaa pottiin jotta kätesi lasketaan reikatuksi, ei riitä että sulle jaetaan kortit.
Joten itse en näe tota niin hienona bonarina.
Ribee sanoi:Eiköhän noi kaikki pisteet tuu reikatuista käsistä?
Edit: onkohan ollut täällä jo? http://www.partystakers.com/
jarivaha sanoi:eikös tämä oli käsittääkseni idea kaikissa bonareissa. näin olen käsittänyt. voin tietysti olla väärässäkin.
Supaman sanoi:no oot sä kieltämättä hiukan ulkona
helpoimmat bonuksethan on niitä joissa saat reikatun käden saamiseksi ei vaadita rahan laittamista pottiin. Esim. sinulle jaetaan kortit ja foldaat ennen floppia, potti kuitenkin esim.$5 josta rake 0.25 ja saat reikatun käden itsellesi.