Uskaltaako nuihin pokereihin antaa oman osoitteensa jo enne kuin voittaa rahaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle joskus soittelivat partylta kun Visan laskutusosote oli Suomessa ja suoritin talletuksia ollessani Ameriikassa. Tiedä sitten jos haistelivat IP:stä tai jostain. Vetivät lukkoon tilin mutta homma selvis kun faksasin kopioita viisumista ja ajokortista.Jansq- sanoi:En välttämättä laittaisi siihen osoitettani, ellet aio laittaa kaikkia muitakin tietoja sinne aidoiksi. Tuskin jotain Absolute Pokerin pyörittäjiä kiinnostaa sinun osoitteesi, eivätkä he sitä koskaan sinulta tule kysymään. Mulla taitaa lukea lähes joka kohdassa BlooBloo tai vastaavaa.
Pulla sanoi:Mulle joskus soittelivat partylta kun Visan laskutusosote oli Suomessa ja suoritin talletuksia ollessani Ameriikassa. Tiedä sitten jos haistelivat IP:stä tai jostain. Vetivät lukkoon tilin mutta homma selvis kun faksasin kopioita viisumista ja ajokortista.
Jos sulla on tapana päästä tonne kolmen neljän joukkoon, ni sulla on alkupeli kunnossa. Eli varot tippumiseen johtavia tilanteita alussa ja osaat pelata ns. "tiukkaa pokeria".pokeripumppu sanoi:pelaako kukaan muu sittareita (sit&go turnauksia)? oon partylla pelannut 10 hengen 11 taalan sittareita ja ny tarvis vinkkejä. n.80 sittarin jälkeen oon vähän voitolla. eli perus asiat on vissiin kunnossa, mutta tuntuu että noista vois voittaa enemmänkin. ongelma on se et tulee liikaa 3 ja 4 nelos tiloja suhteessa 1 ja 2 tiloihin. eli loppupeli tökkii, löytyykö vinkkejä?
ja jos aikoo aloittaa pokerin peluun niin kannattaa ainakin yksi pokerikirja lukea, oma peli muuttui=parani huomattavasti kun yhen luin. sitä ennen tuli maksettua oppirahoja turhan paljon. ite sain pokerin käsikirjan kylkiäisenä kun rekisteröidyin partyyn (www.pokeribonukset.com), ulkomaisia kirjoja (ehkä parempia) saa myös useasta paikasta liittymisbonuksina, kannattaa googlettaa. turnauskirjoista oon kuullu että Dan Harringtonin kirjat olisi hyviä, onko kokemuksia?
pp
Laffer sanoi:Sarjassamme tyhmät pokerikysymykset. Katsotaanko värissä korkeimman kortin jälkeisetkin kortit?
Laffer sanoi:Sarjassamme tyhmät pokerikysymykset. Katsotaanko värissä korkeimman kortin jälkeisetkin kortit?
fish sanoi:Niin no, harvemmin kahdella pelaajalla on samaa maata oleva korkein kortti kädessä...
zii sanoi:Joo mutta välillä se korkein kortti onkin pöydässä.
zii sanoi:Joo mutta välillä se korkein kortti onkin pöydässä.