Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ruutiukko sanoi:
trebla: Saat fyrkat heti pelitilillesi ja ei mene mitään maksuja tai ole mitään käsivaatimuksia.

Tämä selvä.

On kyllä mukavasti alkanut mun "pokeriura" kun vajaan viikon oon kokeillut ja melkein ekasta freerollista tuli toinen sija ja nyt voitin ekan sittarin (45 pelaajaa) mitä kokeilin. Aloittelijan tuuria :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt harmittaa. Pidin pitkän tauon pokerista ja aloitin uudestaan hakkaamalla parit freerollit..

Onnistuin pääsemään finaalipöytään 10 000 ihmisen turneessa ja sijoituin 9.. joten siitä muutama taala tipahti tilille jossa ei rahaa vielä ollut, no ei muutakun pelaamaan lisää.. muutama heads up ja tilillä oli jo 60 taalaa. Pari sittaria mutta vituiks meni, joten päätin että noh, käydääs kattomassa 5c/10c pöytää. Tahkosin hetken ja totesin että hitaasti voitellaan mutta ei tätä nyt voi kauaa pelata ja siirryin 10c/20c pöytään. No sama homma.

Tiesin että bankrolli ei kyllä riitä ihan vielä 25c/50c pöytään sen 70 taalan kanssa siinä vaiheessa, mut ajattelin että uhkapelataan ja koitetaan saada joku kolli kiinni ja tuplaan rahani ja sitten pelaan kiltisti siinä pöydässä.

Eka käsi, floppaan täyden käden. Vittu mikä mäsis. Hitaasti pelaan sen käden, koska oli vaan yksi jantteri mukana joka tsekkaili ja sitä ennen oli korottamalla tipauttanut ennen floppia muut. Ajattelin että ehkä iso pari taskussa, tahi sitten jotain AK tai muuta vastaavaa huttua. Noh, tsekkailin perässä, ajattelin että kun minulla on viimeinen vuoro niin kyllä se riverni jälkeen sitten yrittää joko varastaa potin tai paljastaa oman ansoituksensa. Ja vitut, sillä oli joku tosi marginaalinen paskakäsi, ei edes lähtenyt 1 taalan korotukseen. Loppupeleissä siis tienasin jo ku 4 taalaa lisää. Wow. Hyvä palautus täydelle kädelle....

No vähän aikaan siinä heittelen kortteja pois kun ei oikeen mitään tule, mutta sitten jysähtää AA. Ei jumankauta. Hyvä päivä menossa, ja pokeri taas kiinnostaa ja ajattelen että luen taas super systemin ja vaikka mitä, menen takaisin 10c/20c pöytiin ja grindaaan niin että pylly on ruvella ja osallistun kaikkiin turnauksiin ja musta tulee tuhatnööri tammikuuhun mennessä.

Noh, isken kiinni peruskorotusta, 4 kertaa big blind eli 2 taalaa.. Kuitenkin kaikki roikkuu ja joku paskamaha saa tuurilla jotain, jos nyt yksi lähtis mukaan se olisi siis nannaa. No mitä vielä, se sama kaveri joka ei suostunut mun täyttä kättä hyödyntämään korottaa takaisin 6 taalaa. Korotan takaisin 8 taalaa, se vetää all-in mutta siellä enemmän massia kun mulla joten mä seuraan perässä. Mulla on ässät, jos nyt foldaan niin ei varmaan tarvi pokeria sitten pelata muutenkaan.

Sillä oli KK. Juhlin, ei vittu, nyt on 140 taalaa jotta poksahti. Floppi, jotain pieniä kakkakortteja. Nousen penkiltä jo ylös valmiina tuulettamaan massiivista voittoa. Turnissa tulee kanssa joku mitätön kortti ja sitten river... onko se kurko? NO ON SE SAATANA KURKO NIIN JUST ON SE!

Sinne män. Kaikki män.

Vituttais jos ei olis huomenna uus vuos :).

Ehkä joku toinen kerta.

Ja miks nykyään kaikki teinit tykkää puhua omia ugalabugala kieliään siellä, aina saa olla ojentamassa että englantia kiitos, ja sit sieltä tulee takas vaan solvausta?

Joskus kanssa harmittaa kun joku avautuu sulle ihan kybällä, vaikka sä pelasit oman käden oikein, panostit hyvin, olit edellä ennen floppia, ja koko käden jälkene olit myös voittaja, ja sitte ne itkee jotain BULLSHIT! Anteeksi? Ei teini, tuo ei ole bad beat jos minulla on parempi käsi jo alusta asti ja sinä ajat minua takaa. Jos luulet että A-9 on maailman paras käsi ja vedät aina all-in sillä, tai vastaavilla K-8 korteilla, niin räjäytä pääsi kiitos. Mulle turha siitä avautua, ja toisaalta eihän mun pitäis hermostua jos joku vittuuntuu ja kiljuu, mun pitäis olla coolina että hahhahahaahhaah hajoo paska, mutta en voi sille mitään kun mun tekis mieli tappaa se ipana.

Kyllä muakin vituttaa ja vitutti kovaa kun hävisin 70 taalaa yhessä kädessä kun luulin voittaneeni 140 taalaa, ja täten tili meni nollille. Sanoin silti että nice hand ja menin röökille tuskastelemaan. Vähän tasoa saakeli siihen käytökseen.

Rekisteröidyin juuri www.wptonline.net sivuilla olevaan ilmaiseen pokeriin, ja latasin koneelle kyseisen ohjelman. Tosin en ole koskaan pelannut nettipokeria, osaan kyllä texas hold emiä - tosin ilman big ja small blindejä (sillä en ole 100% niiden tarkoituksesta :nolo: )
Mun englanti ei kans ole mikään ihan paras, joten jos joku voisi jelpata mut alkuun tuossa wptonline.net ilmaispokerissa..

Kiitos! :worship:

SuperStar sanoi:
Mitäs meinaa noi yleisimmät lyhenteet mitä porukka pistää chateissa, esim. nh, ty, jne?

bb = big blind
brb = be right back
g1 = good one
gg = good game
gh = good hand
gl = good luck
gla = good luck all
lol = laughing out loud
n1 = nice one
nb = nice bet
nh = nice hand
np = nice play
omg = oh my god
sb = small blind
thx = thanks
ty = thank you
vnh = very nice hand
yw = you're welcome

http://www.pokerinaama.com/sanasto

Jees, kiitos, siinähän ne.

Miten noi jotkut 0.25 - 0.50 pöydät eroaa pelillisesti noista isojen poikien pöydistä? Nyt tuntuu että noi pikkupöydät pysyy jotenkin aisoissa, mutta ei vielä riitä uskallus lähtee isompiin pöytiin.

Minä oon nyt ihan pihalla noista eri nettipokerin peluu paikoista, kymmenen tuhatta erilaista, osa maksullisia ja osa ilmaisia "hupipelipaikkoja".. Ittelle kelpais mahdollisimman yksinkertainen ilmainen "hupipelipaikka" texas hold`em;iä - kun tuo enklannin kielen taitokin vähän ruosteessa. Jos joku osaisi sellaisen minulle kertoa niin olisin kiitollinen :rolleyes:

Nyt täytyy jo fiilistellä itsekkin. Eilen 5 euron turnaus nordicbetillä päätty sijaan 5. Se ei ehkä kovin hulppeelta kuulosta, mutta siitä voitettu 213 dollaria kyllä lämmittää :D
Jos olis ensimmäiseksi päätynyt olis tonni napsahtanut.
Noita parin dollarin 30 hengen turnauksia on pari myös tullut voitettua, mutta niistä rahapalkinnoista ei paljon iloa ole.

Pelaan yleensä Paffilla. Olen pelannut yleensä vain yhtä pöytää kerralla, koska en jaksa edestakaisin kahta pöytää laittaa vuorotellen näytölle.

Saako paffin softaa muutettua niin, että saisin kaksi pöytää vierekkäin? Olen yrittänyt muuttaa resoluutiota, mutta pöytä ei muutu muun näytön muuttuessa. Vai onko tämän pöydän koon muuttaminen mahdollista paffilla?

En ole niin asiantuntija tämän koon muuttamisen kanssa.:david:

Mikä on teidän mielestä fiksuin tapa pelata turnauksia, juuri paffilla on tullut pelattua näitä 5+0,50 turnauksia?

Nyt on avautumisen paikka. Pelailin tänään fixediä pikkurahoilla ja kärsin kaksi niin kirvelevää tappiota, että näen niistä painajaisia ellen pura tuntojani tänne. Ensin sain utg:ssä AK ja reissasin tietenkin, muutamat tuli mukaan ja floppi: sateenkaari A K Q. En jaksa selittää kaikkia vaiheita, mutta hävisin lopulta kun riverissä tuli J ja joku oli lähtenyt kaikkiin korotuksiin mukaan QT kädellä. Seuraavassa jaossa käteen lävähtää uudestaan AK ja hiki nousi samantien pintaan. Floppi sateenkaari Q J T. Jälleen olin aika hyvillä mielin korottelemassa ja enköhän häviä kun riveristä tulee T ja joku prkl sai täkärin. :curs:

Edit: Noh. Kantapään kautta oppii ja positiivista tässä oli se, että en pelannu no limittiä.

kohmelo sanoi:
Saako paffin softaa muutettua niin, että saisin kaksi pöytää vierekkäin? Olen yrittänyt muuttaa resoluutiota, mutta pöytä ei muutu muun näytön muuttuessa. Vai onko tämän pöydän koon muuttaminen mahdollista paffilla?
Itselläni mahtuu neljä pöytää kerralla näkyviin kun näytön resoluutiona on 1600x1200.

Nettipokeriin perehtyminen kuuluu kyllä mun ensi kesän "to do" -listalle. Toi on semmosta hommaa, että ei viitti hoomoilasena mennä sinne rahojaan menettämään. Pitää ensin paneutua, mutta nyt ei aika riitä ei sitten millään. Hyvä thread kaikenkaikkiaan, kun tätä nyt vähän on tullu kuitenkin lueksittua...

Myth sanoi:
Nettipokeriin perehtyminen kuuluu kyllä mun ensi kesän "to do" -listalle. Toi on semmosta hommaa, että ei viitti hoomoilasena mennä sinne rahojaan menettämään. Pitää ensin paneutua, mutta nyt ei aika riitä ei sitten millään. Hyvä thread kaikenkaikkiaan, kun tätä nyt vähän on tullu kuitenkin lueksittua...
Leikkirahaa vaan lätkyttämään johonkin. Pari kuukautta nyt olen aktiivisesti play moneylla lätkyttänyt, ja nyt alkaa puuduttaa kun ei ole mitään jännitystä enää. Piakkoin varmaan siirryn ihan raha-rahaan...

kohmelo sanoi:
Pöydän koon muuttaminen ei onnistu Paffilla ja ei muuten onnistu kuin vain muutamassa paikassa.

Normaalisti pelipöydän koko on 800x600, joten isojen näyttöjen 1600x1200 resoluutiolla onnistuu hyvin neljän pöydän sijoittelu näytölle.

Kotikoneissa taitaa yleisin resoluutio olla 1280x1024, joten kahden tai neljän pöydän asettaminen pöydälle siten etteivät ne mene päällekkäin on mahdotonta.

PartyPokerin uusimassa softaversiossa pöydän kokoa pysyy muuttamaan välillä 486x367 ja 796x583. Näin ollen neljä pöytää mahtuu hienosti myös pienen näytön resoluutioon. Kyseisen softaverion löydät tuolta: PartyPoker Beta

Toinen vaihtoehto pienille näytöille on UltimateBet jonka softassa on ns. miniview -mode. Todella pieneksi muuttuva pelipöytä on omasta mielestäni jo liian pieni ja pelaaminen on varsin epämiellyttävää.

Weeboom sanoi:
Leikkirahaa vaan lätkyttämään johonkin. Pari kuukautta nyt olen aktiivisesti play moneylla lätkyttänyt, ja nyt alkaa puuduttaa kun ei ole mitään jännitystä enää. Piakkoin varmaan siirryn ihan raha-rahaan...
Ei tuossa leikkirahassa muutenkaan ole minusta mitään jännitystä. Lisäksi leikkipeleissä porukka pelaa aikalailla eri tavalla kuin oikealla rahalla, niissä saattaa siis oppia pahoja tapoja. Pelimekaniikka, ohjelmien toiminnot yms kannattaa tietenkin opetella leikkirahalla.

Weeboom sanoi:

Kritz tossa jo ehtikin ennen sanoa, mutta tosiaan leikkirahalla ei ole mitään järkeä pelailla muuten kuin opetella softa. Pienimmätkin real-money pöydät tuntuvat leikkirahan jälkeen aivan eri peliltä ;) eli eikun vaan ilmasia starttirahoja johonkin ja pelailemaan oikeella rahalla :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom