Nyt harmittaa. Pidin pitkän tauon pokerista ja aloitin uudestaan hakkaamalla parit freerollit..
Onnistuin pääsemään finaalipöytään 10 000 ihmisen turneessa ja sijoituin 9.. joten siitä muutama taala tipahti tilille jossa ei rahaa vielä ollut, no ei muutakun pelaamaan lisää.. muutama heads up ja tilillä oli jo 60 taalaa. Pari sittaria mutta vituiks meni, joten päätin että noh, käydääs kattomassa 5c/10c pöytää. Tahkosin hetken ja totesin että hitaasti voitellaan mutta ei tätä nyt voi kauaa pelata ja siirryin 10c/20c pöytään. No sama homma.
Tiesin että bankrolli ei kyllä riitä ihan vielä 25c/50c pöytään sen 70 taalan kanssa siinä vaiheessa, mut ajattelin että uhkapelataan ja koitetaan saada joku kolli kiinni ja tuplaan rahani ja sitten pelaan kiltisti siinä pöydässä.
Eka käsi, floppaan täyden käden. Vittu mikä mäsis. Hitaasti pelaan sen käden, koska oli vaan yksi jantteri mukana joka tsekkaili ja sitä ennen oli korottamalla tipauttanut ennen floppia muut. Ajattelin että ehkä iso pari taskussa, tahi sitten jotain AK tai muuta vastaavaa huttua. Noh, tsekkailin perässä, ajattelin että kun minulla on viimeinen vuoro niin kyllä se riverni jälkeen sitten yrittää joko varastaa potin tai paljastaa oman ansoituksensa. Ja vitut, sillä oli joku tosi marginaalinen paskakäsi, ei edes lähtenyt 1 taalan korotukseen. Loppupeleissä siis tienasin jo ku 4 taalaa lisää. Wow. Hyvä palautus täydelle kädelle....
No vähän aikaan siinä heittelen kortteja pois kun ei oikeen mitään tule, mutta sitten jysähtää AA. Ei jumankauta. Hyvä päivä menossa, ja pokeri taas kiinnostaa ja ajattelen että luen taas super systemin ja vaikka mitä, menen takaisin 10c/20c pöytiin ja grindaaan niin että pylly on ruvella ja osallistun kaikkiin turnauksiin ja musta tulee tuhatnööri tammikuuhun mennessä.
Noh, isken kiinni peruskorotusta, 4 kertaa big blind eli 2 taalaa.. Kuitenkin kaikki roikkuu ja joku paskamaha saa tuurilla jotain, jos nyt yksi lähtis mukaan se olisi siis nannaa. No mitä vielä, se sama kaveri joka ei suostunut mun täyttä kättä hyödyntämään korottaa takaisin 6 taalaa. Korotan takaisin 8 taalaa, se vetää all-in mutta siellä enemmän massia kun mulla joten mä seuraan perässä. Mulla on ässät, jos nyt foldaan niin ei varmaan tarvi pokeria sitten pelata muutenkaan.
Sillä oli KK. Juhlin, ei vittu, nyt on 140 taalaa jotta poksahti. Floppi, jotain pieniä kakkakortteja. Nousen penkiltä jo ylös valmiina tuulettamaan massiivista voittoa. Turnissa tulee kanssa joku mitätön kortti ja sitten river... onko se kurko? NO ON SE SAATANA KURKO NIIN JUST ON SE!
Sinne män. Kaikki män.
Vituttais jos ei olis huomenna uus vuos
.
Ehkä joku toinen kerta.