Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
MrBuffet sanoi:
noin 10 tuntia päivässä,
:eek:
Tietysti hyvä, että on jostain innostunut, mutta rajansa kaikella?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arsi sanoi:
:eek:
Tietysti hyvä, että on jostain innostunut, mutta rajansa kaikella?
Joo, mutta harjoitus tekee mestarin :hyper: Ja jos noissa turnauksissa aikoo pärjätä, joutuu kyllä istumaan pöydissä melkoisen monta tuntia.

mä olen myös täysin notkahtanut :) :) :)

Siis aivan käsittämättömän koukussa, ja parasta on se, että vaikka tiedän sen olevan vähemmän hyvä asia niin vielä hymyilyttää vaan.. ehkä myöhemmin itkettää. Itse hieman matematiikkaakin opiskelevana todennäköisyydet kiinnostaa, joten netissä lähinnä pelattu ja näitä ilmaisia, rahaa olis tarkoitus vielä työntää peliin jossain vaiheessa. Nyt vielä harjoittelen ja sen verran aloittelija olen että pelaan aika konservatiivisesti, mutta sillä tavalla onkin tullut ihan ok tuloksia. Tosin ei voi verrata rahalla pelaamiseen koska ilmaisissa peleissä jengi korottelee ihan miten sattuu ja tulee all-in aina, ts. porukat ei pelaa välttämättä samalla tavalla, hulluja riittänee enemmän. Jolloin konservatiivisest pelaamalla pääsee aina voitolle.

Tarkoitus olis osallistua johonkin pokeriturnaukseen ihan livenä, mieluiten texas hold'emia.. pelataanko Turussa missä? Lähinnä expekt.com:ssa.. kertokaahan parhaat pelipaikat!

Ja unelmat aina elää.. katoin just 2003 WSOP.. en halua spoilata jos joku vielä haluaa katsoa mutta joo ;) Tosin todennäköisyyksistä jotain hahmottavana mielikuvat hieman vie liikaa mennessään kuin todellisuus, joka siis osittain todistanee koukutuksen onnistumista.

Eilen tuli pelattua taas kavereitten kanssa turnaus. I WON!! Suosittelen live-pelaamista. Se on aika eri asia painaa f3 nappia korotukseen kuin koettaa olla tärisyttämättä kättään heittäessä chippejä pottiin, kun kädessä on se pari ässää.

SniffDaddy sanoi:
Miten muuten tasapeleissä tapahtuu? Joskus joku saa jotain ihme sidepotteja - vai mikä niiden nimi nyt olikaan?

Tasapelissä potti splitataan eli jaetaan tasan pelaavien kesken. Sidepotteja taas muodostetaan silloin, jos pottiin lyödään rahaa vielä sen jälkeen, kun joku on jo all-in eikä tällöin osallistu sidepotista pelaamiseen.

Messerschmit sanoi:
Tasapelissä potti splitataan eli jaetaan tasan pelaavien kesken. Sidepotteja taas muodostetaan silloin, jos pottiin lyödään rahaa vielä sen jälkeen, kun joku on jo all-in eikä tällöin osallistu sidepotista pelaamiseen.

Tarkoittaako tuo sitä, että jos joltakin loppuu hillot kesken nokitusten ja korotusten, peli ei ole kuitenkaan vielä pelattu? On kuitenkin mahdollisuus vielä voittaa? Tuohon sidepottiin ei pääse vaan käsiksi?

SniffDaddy sanoi:
Tarkoittaako tuo sitä, että jos joltakin loppuu hillot kesken nokitusten ja korotusten, peli ei ole kuitenkaan vielä pelattu? On kuitenkin mahdollisuus vielä voittaa? Tuohon sidepottiin ei pääse vaan käsiksi?

Juuri noin. Jos kaikki sun hillot on keskellä oot all-innissä.

Hahahaa upeetaa mahtavaa, voitin eilen ensimmäistä kertaa turnauksen. 500 pelaajaa mukana ja minä olin ykkönen. Kyseessä oli ihan pilipaliturnaus, mutta voitto on aina voitto, ja se ensimmäinen maistuu kyllä hyvälle. Tästä se alkaa, matka kohti suuria voittoja. :rock:

"Expekt.com järjestää joka tiistai klo 20.00 $10+$1 satelliitin", expekt.com:n sivuilta.. mitä tarkoittaa tuo 10+1? Ja sitten se, että mitä noi satelliitit tarkoittaa noissa?

Ymmärsin että on olemassa jotain freeroll-turnauksia. Tarkoittaako että niihin voi osallistua ilmaiseksi? Haluisin pelata jotain noita alottelijoiden turneita netissä, miten se tapahtuu? Rekisteröidyn saitille, etsin freeroll-turnauksen ajat ja sitten vaan .. mitä?

10+1 osallistumismaksu, josta 10 taalaa lisätään pottiin ja 1 taala menee talolle.
Satelliiteista pääsee voittaja (tai jokunen muukin paras) yleensä johonkin palkintoarvoltaan suuren turnauksen finaaliin. Esim. Expektillä järjestetään 10+1 satelliitteja Suomen mestaruus turnaukseen, jossa jaetaan 100 000 taalaa palkintorahoja

Freerolliin voit osallistua ilmaiseksi. Teet juuri noin, niinkuin pähkäilitkin ja sitten vaan odottelet hyviä kortteja ;)

fish sanoi:
Paljonko kostuit?
Niin vähän, että en kehtaa sanoa. Tässä pitää vielä hankkia kokemusta ja kehittää taitoja, ennen kuin kannattaa edes harkita ison rahan turnauksia.
On meinaan aika ikävää, jos turnaukseen sisäänpääsy maksaa 100 DOLLARIA, eikä ihan heti satu pärjäämään, on huonoa onnea ja tulee pitkä putki turnauksia ilman palkintorahaa, siinä voi tulla äitiä ikävä.
Olen itse ajatellut, että pelikassa pitäisi olla tuollainen 100x100$ ihan vaan mielenrauhan vuoksi, ennen kuin tuon tason turnauksia viitsisi alkaa pelaamaan. Rahat kyllä on kasassa, mutta pitää saada varmuus omista kyvyistä ja taidot sille tasolle, että on mahdollista pärjätä.
Sitten joskus, jos satun ison turnauksen voittamaan, tulen varmasti ylpeänä siitä kertomaan.

Freerollit on kivoja. Parin tunnin väännön jälkeen 10000 pelaajan joukosta pääs rahoille ja massia tulikin aivan järkyttävän "paljon". Noo, ei se mitään. Kylhän ne summat on tiedossa jo etukäteen mitä sieltä saa ja huvin/treenin vuoksi noita pelataankin.

ainakin pokerineurope.comissa noi freerollit tuppaa olemaan melkoisia arpajaisia. jengi vetää allin melkein millä vaan ja kun osallistujia on aina satoja niin vaatii aika paljon tuuriakin päästä rahoille.

itte olen pelannu noita single table tournamentteja melkein pelkästään. peli on paljon "järkevämpää" eikä niissä mene tuntikaupalla aikaa. pelaajia on pöydällinen (6 tai 9hlöä) ja rahoille pääsee kaksi tai kolme parasta.

Missä muuten pelailette? Itte olen jauhanut poker in europe:ssa, mutta ajattelin kokeilla pacificia tässä jossain vaiheessa.

Onks tää nyt sit turvallista jos alottas itekki pelaileen :rolleyes: :david:
ettei ois mitää suurii kusetuksii vaa ja rahat menis =<

miQ sanoi:
Onks tää nyt sit turvallista jos alottas itekki pelaileen :rolleyes: :david:
ettei ois mitää suurii kusetuksii vaa ja rahat menis =<

Jos et aivan väkisin valitse epäilyttävintä venäläisafrikkalaista pikkufirmaa, niin pelin järjestäjä tuskin kusettaa. Rahojen menemiseen muilla konsteilla en ota kantaa.

jugga sanoi:
.

Missä muuten pelailette? Itte olen jauhanut poker in europe:ssa, mutta ajattelin kokeilla pacificia tässä jossain vaiheessa.

pacificilla on helpoimmin voitettavat pelit mutta ei voi multitablaa eli se pieni miinus..tai aika isokin oikeastaan.
ite tulee pelattua täl hetkel eurobet pokerilla(samat pöydät kun partyllä) sekä parbet pokerilla..

http://www.ajpoker.com/ tuolla freeroll tracker josta näkee kaikki freerollit. Joka tunti alkaa vähintään yksi freeroll turnaus. Mä oon jääny näihin ihan koukkuun, muutaman kerran oon jo päässy raha sijoillekkin, yhteensä 4$ voitettu :rock:! Nytkin just menossa 1000$ ja 35$ turnaus!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom