Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Jotenkin pistää taas vituttamaan Mini FTOPS pelattu 2tuntia käteen KK -> korotus 660 joku maksaa 5000 stackilla ja floppiin 539 allin ja herralta löytyy 53

Mä oon vahingossa maksellu pari kertaa just jollai tollasel paskal, ku pitänyt painaa foldii nii vuoro tuleeki itelle ja painanu reissun checkkii. No mut on se kiva aina tossa tilanteessa sitte ku osuu ne kummakki. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pystyykö partylla hoitamaan kotiutuksen visa elektronille ilman henkkareitten ym lähettelyjä?
Ei siinä ettäkö olisi mitään salattavaa, mutta ei viitsisi joka paikkaan niitäkään lähetellä, kun on tullut huomattua miten "hyvin" mailisoitettakin varjellaan.. Tein nimittäin joskus mailin vain pokerisaitteja varten, nyt sieltä löytyy varmaan pari tuhatta roskapostia siinä kun vajaa 10 vuotta ollut hotmail on melkein puhdas.

Miten kotiutat visa electronille? O.o Eikös se ny pidä kotiuttaa sun jolleki pankkitilille?
Itse asiassa ei mitään hajua, sitä vaan siinä ensimmäisenä tarjottiin ja visan lisäksi löytyi myös visa electronin logo siinä sivulla. Mailiin oli tullut jo että approved vaiheessa mennään, vaikka partyn accountista katsottuna tila on yhä pending. Kaipa siellä joku kuitenkin on edistynyt. Toivottavasti sieltä aikanaan jotenkin kuitenkin tulevat, kun olisi tarkoitus tänään ne rahat jo etukäteen sijoittaa jouluostoksiin..

Huomasin juuri että ainakin pokeritiedossa olleen viestiketjun mukaan partylta on voinut kotiuttaa visa electronille ongelmitta jo pari vuotta sitten, eiköhän siis toimi yhä.

Itsekin tässä olen hold emia aloittanut pelaamaan. Oikeastaan pelkkää sittaria, joista on jopa tullut muutama voittokin. Ongelmani on vain se, että jos menen esimerkiksi 30 pelaajan turnaukseen, pystyn selvittämään itseni lähes aina 10-15 pelaajan joukkoon, mutta siinä vaiheessa muut ovat karanneet jo todella kauas minun pelimerkeistäni ja rahasijoille en tule pääsemään.

Lähden mukaan käytännössä vain kuvakorteilla, ässä + x samaa maata ja 6 suuremmilla pareilla ja pyrin maksimoimaan voittoni kun uskon minulla olevan paras käsi. Pitäisikö minun yrittää lähteä huonommillakin korteilla mukaan ja yrittää vihut luopumaan korteista ja näin kasvattaa pelimerkkejä vielä kun melkein kaikki ovat vielä turnauksessa mukana, vai mikä olisi järkevintä päästä mahd. helpolla rahasijoille sittareissa? :)

Lähden mukaan käytännössä vain kuvakorteilla, ässä + x samaa maata ja 6 suuremmilla pareilla ja pyrin maksimoimaan voittoni kun uskon minulla olevan paras käsi. Pitäisikö minun yrittää lähteä huonommillakin korteilla mukaan ja yrittää vihut luopumaan korteista ja näin kasvattaa pelimerkkejä vielä kun melkein kaikki ovat vielä turnauksessa mukana, vai mikä olisi järkevintä päästä mahd. helpolla rahasijoille sittareissa? :)
Parin ensimmäisen tason jälkeen pitää jo alkaa pelaamaan sitä pokeria, eikä vaan katsoa mitä itsellä on kädessä. Tossa vaiheessa pitää jo tuntea vähän positiopeliä ja katsoa miten ne muut pelaa.

Pokerihuoneella ilmeisesti joku 1000% talletusbonus.

Pokerihuone myöntää uusille pelaajille 1000 prosentin tuliaisbonuksen 5000 euroon saakka. Esimerkiksi 100 € talletuksella saa siten 1000 € bonuksen. Bonus maksetaan ulos 30 päivän kuluttua talletuksesta. Pelivaatimuksena on 100 VIP/10 €. Koodi on "5000PH". Minimitalletus on 20 €.

Mä oon vähä huono näissä. Eli jos laitan 20e nii mun pitää kerätä 30 päivässä 2000 vippiä et saan 200e? vai miten?

Parin ensimmäisen tason jälkeen pitää jo alkaa pelaamaan sitä pokeria, eikä vaan katsoa mitä itsellä on kädessä. Tossa vaiheessa pitää jo tuntea vähän positiopeliä ja katsoa miten ne muut pelaa.
Tarkoitatko tällä sitä, että jos esimerkiksi vain tiukka pelaaja on mukana niin rohkeasti vaan bluffata hänet luovuttamaan, vaikka kädessä olisi 8 ja 2 eri maata?

Tarkoitatko tällä sitä, että jos esimerkiksi vain tiukka pelaaja on mukana niin rohkeasti vaan bluffata hänet luovuttamaan, vaikka kädessä olisi 8 ja 2 eri maata?

Ei nyt ainakaan heti kannata mitään päättömiä bluffeja alkaa heittelemään jos on muutenkin tuo peli ja muiden lukeminen hakusessa. Ja kyllä tuollaiset tosi surkeat kortit voi kyllä jättää sinne pakkaan ihan suosiolla, paitsi erityistilanteissa.

Pokerihuoneella ilmeisesti joku 1000% talletusbonus.

Pokerihuone myöntää uusille pelaajille 1000 prosentin tuliaisbonuksen 5000 euroon saakka. Esimerkiksi 100 € talletuksella saa siten 1000 € bonuksen. Bonus maksetaan ulos 30 päivän kuluttua talletuksesta. Pelivaatimuksena on 100 VIP/10 €. Koodi on "5000PH". Minimitalletus on 20 €.

Mä oon vähä huono näissä. Eli jos laitan 20e nii mun pitää kerätä 30 päivässä 2000 vippiä et saan 200e? vai miten?

Samanlaiseen tulokseen päädyin itsekkin, pitäisköhän itsekkin tuonne rekisteröityä kun taitaa nuo Emop sallut olla kyseisellä sivustolla..

Itsekin tässä olen hold emia aloittanut pelaamaan. Oikeastaan pelkkää sittaria, joista on jopa tullut muutama voittokin. Ongelmani on vain se, että jos menen esimerkiksi 30 pelaajan turnaukseen, pystyn selvittämään itseni lähes aina 10-15 pelaajan joukkoon, mutta siinä vaiheessa muut ovat karanneet jo todella kauas minun pelimerkeistäni ja rahasijoille en tule pääsemään.

En tiedä miten pelaat, mutta täyden ringin peleissä "kuvakortit" QJ, KJ, AJ jne. ei ole mitään aivan laatukäsiä. Varsinkin jos niillä pitää kauheesti maksaa että näkee flopin. Myöskin joku pieni A+x käsi samaa maata on täyttä paskaa, eikä sillä voi maksella kenenkään korotuksia sun muita. Mutta kaikki nämä riippuu tietysti paljon positiosta ja vihuista jne.

Sittareiden alussa ei ole mitään syytä pelailla paljon käsiä. Yleensä suositellaan nimen omaan tiukkaa linjaa, eli pelataan vaan oikeesti hyvät kädet, mutta pelataan ne lujaa. Esim. blindien ryöstelyssä ekoilla tasoilla ei ole mitään järkeä: jos esim. kaikilla on alussa 1500 merkkiä ja blindit on 10&20, niin et tee niillä mitään. Yleensä tuo, että jossain 30 pelaajan sittarissa pääsee 15 joukkoon ei ole mikään varsinainen temppu, koska sinne pääsee lähes pelkästään just kippaamalla käsiä ja pelaamalla tiukkaa.

Keskivaiheilla on pakko alkaa pelaamaan ja ryöstelemään blindeja, kun ne alkaa olla varastamisen arvosia. Tästä vaiheesta ei enää selviä oottelemalla AK käsiä. Oot varmaan huomannukkin, kun joskus oot kerran voittanukkin, että jossain sittarin loppupeleissä harvoin enää nähään edes floppia, vaan peli on ryöstelyä ja vastaryöstelyä.

Siinä vaiheessa kun itellä on enää muutaman blindin verran merkkejä jälellä, pitää alkaa puskemaan all-in tai kippamaan. Mikään makselu tai limppailu ei tuu enään kysymykseenkään. Sitten on olemassa kaiken maailman "kippi tai pusku" taulukoita, mistä näkee, että millon pusketaan kaikki merket keskelle, kun eellä ei ole ollu toimintaa. Kuten myös tarinaa ICM:stä sun muusta turnauksiin liittyvästä.

Netistä löytää vaikka kuinka paljon kirjotuksia. Myös Moshman on kirjottanu kirjan sittareista.

Sittarin loppu peli on naurettavan helppoa, jos on tilanne, jossa itellä sattuu olemaan selvästi isoin stäkki ja muut yrittää kituutella rahoille. Ite voi ryöstellä blindeja, koska muut ei uskalla pelata. Ja sitten voi koppailla pikku stäkkien epätoivosia puskuja oikeestaan millä tahansa kahella kortilla. :dance:

Sittareiden alussa ei ole mitään syytä pelailla paljon käsiä. Yleensä suositellaan nimen omaan tiukkaa linjaa, eli pelataan vaan oikeesti hyvät kädet, mutta pelataan ne lujaa. Esim. blindien ryöstelyssä ekoilla tasoilla ei ole mitään järkeä: jos esim. kaikilla on alussa 1500 merkkiä ja blindit on 10&20, niin et tee niillä mitään. Yleensä tuo, että jossain 30 pelaajan sittarissa pääsee 15 joukkoon ei ole mikään varsinainen temppu, koska sinne pääsee lähes pelkästään just kippaamalla käsiä ja pelaamalla tiukkaa.
Nimenomaan tämä on ongelmani, että tuo tiukkalinja jatkuu minulla yleensä siihen asti kun tajuan, että blindit ovat minun stäkkini verran varsinkin jos tasonnosto tapahtuu 3 minuutin välein. Muuten hyviä vinkkejä, ja alan nyt kyllä keskittymään tuohon blindien varastamiseen keskivaiheessa turnausta ja puolustamaan omiani. Nyt kun ajattelee, niin ne turnausvoitot (jotka on laskettavissa ihan yhden käden sormilla) ovat tulleet juuri silloin kun olen saanut suolattua vihujen merkit muutaman tasonnoston jälkeen ja siitä alkanut viemään pelaajien, joilla on huomattavasti keskimääräistä pienempi stäkki, blindit. Mutta eipä tässä ole pelailtu kuin tämä joulukuu ja koko ajan opitaan uutta! :kippis1:

Onko kukaan muuten seurannu Poker after darkin uusinmpia jaksoja, Railbird heavenina? Mukana tietysti kaikki Iveystä Pateen...

Huvittavinta tuossa on kyllä ollu se, että Phil Hellmuth on tuolla kans valittamassa. Äijä kippaa ja kippaa joka käden ja lähtee sitten ässä-kurkolla peliin ja Durrrr vetää jollain 46 suittarilla ohi. Sitten alkaa taas kauhee itku.

Kuten myös luonnollisesti JuuTuupista... PA ei oo kyllä päässy tekemään mitään ihmeempiä muuveja, lähinnä kippaillu käsiä. Durrrr ja Ivey on varmaan ollu eniten vauhissa pelaamalla joka toisen käden.

Kuten myös luonnollisesti JuuTuupista... PA ei oo kyllä päässy tekemään mitään ihmeempiä muuveja, lähinnä kippaillu käsiä. Durrrr ja Ivey on varmaan ollu eniten vauhissa pelaamalla joka toisen käden.

Pavehan ei olekkaan mikään erikoinen livepelaaja, tai no sanotaanko että parempi nettipeleissä :D Hellmuth luulee olevansa jumala ja muut pitävät käteispeleissä sitä ihan paistina. On kyllä hyvä ohjelma omasta mielestä

Vai oisko niin, että Pate ei oo mikään maailman paras turnauspelaaja? Tuo ohjelmahan on just käteispeliä, ja käteispeleissähän PA on yks maailman parhaista! :rock:

No ehkä se oli hieman huonosti muotoiltu... erinomainen käteispelaaja myös livenä, mutta pärjää paremmin nettipeleissä Durrria ja Iveytä vastaan. Jokatapauksessa yksi suosikkipelaajistani

Äsken 700 pelaajan turnaus, finaalipöytään ja 6 ulos.

Prkl, kaikki oli taas hyvin ja olin toisena chipeissä, lähes tasoissa johtajan kanssa. Korottelin ryöstääkseni KJ offarilla. Sitten melko pieni stäkki, joka oli muutamalla aikasemmalla kierroksella osottanu vähän tilttaamisen merkkejä, puski kaikki. Koppasin ja sillä oli 22 joka piti. Tästä rampaannuin kuitenkin jonkun verran ja viimesessä kädessä olin ite A3 all-in ja koppi tuli KJ:ltä, ja floppiin ensimmäisenä Kalle.

Pelailin mikrokäteistä ja satuin pöytään jossa istu oikea Hannuhanhi. Neljästi ajeli puolen tunnin sisään ässistä ohi preflop (kahet oli omat ässät ja kahet toisen pelaajan). Aivan pässi pelaaja mut on se helppoo ku mikä vaan osuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom