Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Flopilla tuohon vihun vastineeseen KKJKK. Kikkeli kattoon ja kalkut keskelle. Olet kuitenkin syvillä stäkeillä liikenteessä ;)

KK siellä ei ole vastassa, olisi tullut kylkeen jo PF. Ilman riidejä koppaisin kyllä ja katsoisin, kun fisu tappaa itsensä KQo kädellä. Nämä on vähän pahoja ilman riidejä ja sitä kautta vähän tietoa fisun rangesta.

Foldasin tietenki tohon kohtaan, vihu näytti 76s ja hero laitto clientin kii. Eka kerta koko päivänä ku mul olis ollu paras käsi tollases kohtaa. Taas annoin saman asian häiritä; jos vihulla X on ensin isompi setti, sen jälkeen setti mun yliparii vastaan niin oletan, että sillä vihulla Y on pakko myös olla käsi ku se ei kippaa cbettiin.

Äsken oli pakko viel kerran koittaa. 10min ja parit binit meni. Ensin joku 3-bettaa mua pf pari ekaa kättä ja kippailen, sit saan AK ja laitan all-in, vihu kääntää KK. Sen jälkeen saan QQ toiseen pöytään, maksan sen miniraisen mihin yleensä kippaan ton roskan, tulee se pieni floppi ja ollaan oop. Just se tilanne jonka jälkeen ei löydy enää muita muuveja ku ctrl+alt+del ja end process.

Viimeks oli näin pieni rolli syksyl = takas NL10 pöytiin :D Eli nyt olis parempi löytyy se PFR15+All-in vaihde tai koht vaihetaan saittia pienempien pelien perässä.

Harmi et noi trackerit ei löydä kaikkii pelattui käsii, olis aika villin näkönen graphi.

Nyt tekee mieli viinaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tota QQ:n pelaamistaki käsiteltiin vaikka millä mitalla jo ja silti sun ratkaisus on maksaa minraise pf, minkä jälkeen tietty vuolasta kyynelehtimistä? GTFO

Opin peliä kitisemällä täällä.
Noh, mäpäs neuvon jotain.
Ensinnäkin, sieltä poker trackerista löytyy 100x hyödyllisempiäkin statseja kuin se, että miten ässät taas kusi tai että paljonko se pt/BB nyt on. Vinkkinä vastustajan pelin analysoiminen niiden statsien avulla pelien aikana..
Readit, tee niitä!
QQ voit mennä perusmikrotason vihua vastaan pf all in. Ainoa poikkeus on readit ja että mitä se PT vihusta sanoo. Ja sieltä pitää löytyä suht NIT-statsit ennen kuin QQ tiputetaan pois. Vähän voi pöytiäkin katella, ei mitään järkeä istua pöytään jossa floppi% on 10, jos samaan aikaan on paljon parempiakin pöytiä valittavana.
Koska olet suht kauan noilla tasoilla pöyrinyt (käsimääriä tosin en tiedä), niin ei muuta kuin opetusvideoita katsomaan pokerisaiteilta.
Lisäneuvot HU-pöydässä käytännössä sitten.. :D
Jotten kuulostais itseään täynnä olevalta mulkulta, niin joku vois opettaa mulle malttia tasojen nousussa, tilttailun jälkeen tapahtuvan depon kans, sekä tiltin hallintaa..

No tota QQ:n pelaamistaki käsiteltiin vaikka millä mitalla jo ja silti sun ratkaisus on maksaa minraise pf, minkä jälkeen tietty vuolasta kyynelehtimistä? GTFO

Nohnoh. Ensin siitä ei saa luopua ja se pitää survoa aina pieneen floppiin mut nyt taas se olis pitäny osata kipata. Kokkeja on jo tarpeeks sun lusikkas ei nyt mahu tähän soppaan enää. Mee lukemaan jotain muuta threadia.

Oli ton viimesen tiltin aikana taas pienentyny 3-bet range vaik oli tarkotus kasvattaa sitä. Tänää sai taas pöydät paremmin haltuun ku muisti käyttää sitä ja pelas tarpeeks kauan samassa seurassa.

Uskaltaako joku kertoa mitä statseja on käytössä? Mul on nyt vpip,pfr,3+4-bet ja cbet statseja näkyvissä. Varmaan donkille pitäis ettii tilaa kans? Ja millasis luvuis teil menee cbet turn/river? Miten voi olla riverillä isompi cbet-%?

e- Kenen videoita nyt sit suosittelisitte et mun ei tarvii täällä riehuu näistä samoista asioista? Ja osaako joku selittää miten saan HEM popuppeja säädettyä. esim jos haluun, että painamalla 3-bet statseja aukee popup mistä nään 4-bet statsit. Siinä ku tuntuu tollanen ominaisuus olevan. Ainaki 3 erilaista popuppia avaa.

Suomeen hyvin rahaa EPT San Remosta, n. 900k voittoina kotiin jo pääturnauksesta.

Kalle Niemi 20 euron nettikarsintasatelliitista, koko pääturnauksen toiseksi ja diilin myötä n. 800 000 euroa Suomeen.

Sivuturnauksessakin kaksi suomalaista finaalissa jossa voittajalle luvassa yli 200 000 euroa.

kani..vpip,pfr,3bet,fold to 3-bet,attempt to steal, cbet, fold to cbet.
En kyllä sen syvällisemmin lähtis numeroita noilla tasoilla kyttään, noita kun seuraa niin hyvä tulee. Tämähän on vain mun mielipide tosin :)

kani..vpip,pfr,3bet,fold to 3-bet,attempt to steal, cbet, fold to cbet.
En kyllä sen syvällisemmin lähtis numeroita noilla tasoilla kyttään, noita kun seuraa niin hyvä tulee. Tämähän on vain mun mielipide tosin :)

Voi sen sb/bb fold stealing attempt vielä ottaa listaan mukaan myös.

Viimeset 10k kättä on yli 10bin alle all-in EV ja siihen ku lisätään uskomaton määrä coolereita ja heron alttius muuttaa peliä(huonommaks) sillon ku ei kortit osu, niin päästään pohjalle. Pari kertaa käyny jo mielessä et pitäiskö antaa mennä poikki mut tippa linssissä oon pudotellu vaan tasoja. NL10 alle en kyl meinaa sukeltaa.

No viimeset muutama tuhat kättä oon saanu itteeni niskast kii ja tehny aika pientä persettä verrattuna siihen mihin olis ollu saumat.

Tota SB/BB fold to stealia en usko et tarviin. Sen huomaa ihan hyvin siin pöydäs et miten ne blindit pelaa. Mut miten on donk-betin laita? Eikö kukaan käytä? Ja osaisko joku selittää miten noita HEM popuppeja modataan. Kyl mä ton valikon löydän mut ei oo oike selvä et miten niit säädetään. Siis ku tosta aukee ainaki 3 eri popuppia.

Oho, matkat ja kaikki tulee? Millane turnaus?

Buy-in: 1500€ + 150€
Pelaajien määrä: n. 400

Palkinnon arvo on n. 2750 euroa ja se sisältää mm. buy-inin, hotellimajoituksen, 350 euroa matkakustannusten kattamiseen sekä aamiaisen ja illallisen joka päivä.

Buy-in: 1500€ + 150€
Pelaajien määrä: n. 400

Palkinnon arvo on n. 2750 euroa ja se sisältää mm. buy-inin, hotellimajoituksen, 350 euroa matkakustannusten kattamiseen sekä aamiaisen ja illallisen joka päivä.

Ei huono ei huono.

Onnittelut pitkälle jussille. Oma päivä alkoi hyvin pokerissa. Aamun vapaan kunniaksi 2h pokeria. €/h 100e. Vaikka ensin tuli kyllä ohivetojen ohiveto, mutta siitä käynnistyi samaa fisua vastaan. Totesin vaan chatissa, että ne rahat olivat vaan vähän aikaa lainassa sinulla.

Komeilla statseilla veti Kreikan poika. 91/2/ ja AF en muista enää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom