Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on pojilla ja tytöillä aika pahasti vellit sekasin. On totta, että ongame on siirtyny valueback-systeemiin. Sieltä voi saada siis parhaalla tasolla takasin 40%, eli turha verrata sitä mihinkään 23% rakebackeihin. Jos siis vaan pystyy pelailemaan paljon. Sanotaan näin, että yli 35% tuolla valuebackilla saamiseen tarvitaan jo mid-stakes multitablejyrää. Eli ei mikään järin makosa diili.

En lähtisi itsekkään tuon takia ongamelle pelaamaan, jonkun tiskinalta diilin kanssa sitten ongamesta tuleekin aivan unelmaverkko. Jokseenkin se verkko on suhteellisen herkkä muutoksille.

Full Tilt Pokerin 27% on ihan hyvä ja normaali tarjous. Sitä voi verrata paljon isompaan, koska siellä on niin pienet raket. Full Tilt Pokerin huonous löytyykin itse peleissä sitten. Keskimääräistä kovemmat pelit ja se ei ole ETA-saitti. En suosittele ainakaan niille, jotka pelaa vähänkään enemmän ja tekee rahaa pokerista. Riskit on pienet, mutta kuitenkin suhteessa liian isot.

Noin pääsääntösesti suhteellisen varmoja ETA-saitteja löytyy lähes kaikista suuremmista verkoista. Mikään ei tosin ole näissä piireissä varmaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onkos kenelläkään sitten hyvälle eu saitille kovaa reikki diiliä, savvy löytyy ja rakeback.comilta taitaa kanssa olla muutamia diilejä nytten pääse katsastamaan kun ne ovat kiellettyjen listalla mutta tuossa tämän kuun lopussa pitäsi homma itelleni sellanen niin alan taas hakkamaan 2h pvä spogaa.

Heittäkääs hyvä saitti turbosittareita varten, kerta nuo Ongamen 8xbonarit loppuu kuin kanan lento? Fulleja pelaan ja se ETA-saitti olis tietysti mukava lisä, tosin pelejä olisi hyvä löytyä ainakin samaan tahtiin kuin Ongamella ja yhtä huono taso olisi lottovoitto :D

Puolen tunnin sessio ja ei voi muut sanoo ku et toi eilinen säätö sotki mun pelin ihan kokonaan. Marginaalit menee kokoajan vituiks ja niitähän tulee kokoajan. Väri/ylipari/setti vs setti/TPTK/ylipari. Sit vielä lähetään vittuillakseen T2o:lla pf all-in ja kaadetaan AKs jo flopilla melkeen nolliin. Pari täyspaskaa maksua siihen kylkeen ja 1/3 osa rollia menny 2 päivässä, 1,5h pelillä. Nyt taukoa ainaki käteispelistä.

Mitähän vittua sille pelille tapahtu mitä pelasin vielä alkuviikosta... :jahas:

e- No ainaki HEM kertoo, että reilusti suurin osa syystä on siinä, että Sklansky alko perimään velkoja just siinä kohtaa ku vaihan tasoa, mut kyl mä täl kertaa oon enemmän oman paskan pelin kannal.

http://www.pokerscout.com/ - Tuossa on aika hyvä sivusto, mistä näkee missä on trafiikkia paljon. Turbosittareita, hmm... ei oikeen ETA-saiteista / verkoista löydy kun tosiaan ongame tai ipoker. Missä siis pyörii jokseenkin tarpeeks sittareita.

En vielä lähtis ongamelta pois, vielä monet saitit jakaa 8x:ia joillain rajotuksilla (tai jopa rajoituksetta). Voin kyllä neuvoa mistä kukakin löytää mitäkin, jos kiinnostanee. Ei se ole kun muutaman minuutin urakka. Kannattaa mailata.

Joskus nostelin savvypointseja rahaksi, en tosin kuollaksenikaan muista mitä kautta, mut homma toimi hyvin. Muutenkaan ei savvysta mitään valittamista.

vieläkin homma hoituu Moneybookersin kautta 450 savvypisteen erissä. Siirrot tehdään kerran viiikossa pääosin torstaisin, kuten yllä todettiin.

Älkää vaan erehtykö koskemaan Tower Pokeriin tikullakaan, hands down paskin softa ja hikisin saitti millä oon pelannu. Otan kyllä rollin ulos ja palaan takas Full Tiltille tai Pokerstarsille missä hommat toimii ja pelistä saa profittia.

On tää nyt taas, ite hankaa päivästä toiseen poksua että ois rollia NL25 ja vois lähtee varovasti kokeilemaan sinne siipiään, niin kaveri depoaa 50 dollaria, suoraan NL50 kännissä, tuplaa -> NL 100 -> kerää sen verran että pääsee NL 400 ja käy siellä ottamassa vähän hyötyä -> 800 dollaria. N1c3.

Kulkee tuo voitto ja riski tosiaan käsi kädessä aika hyvin.

On tää nyt taas, ite hankaa päivästä toiseen poksua että ois rollia NL25 ja vois lähtee varovasti kokeilemaan sinne siipiään, niin kaveri depoaa 50 dollaria, suoraan NL50 kännissä, tuplaa -> NL 100 -> kerää sen verran että pääsee NL 400 ja käy siellä ottamassa vähän hyötyä -> 800 dollaria. N1c3.

Kulkee tuo voitto ja riski tosiaan käsi kädessä aika hyvin.

Sama tarina. Hyvänä puolena varmaan se, että nää kaverit ei opi bankroll managementtia ajoissa ja menee katki, kun taas ite tuskin katkeen ikinä ellei tapahdu jotain liian pahaa swingiä jos joskus pääsen korkeemmalle. Saa sit ne viimeset naurut. Jos saa.

Jea. Huomen pääsee shottaa NL50. En kestä taas sitä swingiä selvinpäin joten lähetään hakemaan aamuks vähän erilaiset olotilat ->

Ja historia toistaa itseään. -4bin nimenomaan noista shoteista. Taas 1 tilttimaksu ja client kiinni.

Siinäki mielessä sama läppä, että tiputtiin melkeen 2 tasoo ton pelleilyn takia. No viime kerralla parin päivän tauon jälkeen sain rollin nopeesti takas ja sain molemmat jalat ylemmälle tasolle, eli ei muuta ku pää täyteen ja katellaan ma/ti uudestaa tätä peliä.

Jea. Shottii ylemmälle tasolle.

Kaveri mun oikeel 3-bet mut aina ku se pelas. VPIP 23.

JJ flopattu setti kaatu riverin kurkosettiin. Heti perään JJ vs AA. Aloin hunttaaman ja bluffasin melkeen binin. Ja vähän myöhemmin ku olin päässy pariin biniin ni QQ vs AA. No ainaki maksoin sen vittuun siltä tasolta ni ei tarvii metsästää sitä jos joskus saan rollii takas kasaan.

Ei muissakaa pöydis luistanu eli tulin varmaan yhen tason alaspäin sitte tolla tunnin mittasella shotilla.

Pitkäst aikaa alko ihan tosissaan vituttaa.

Vähän yli viikko sit :D

Täl kertaa ei ees jaksa vituttaa. Vähän kaivelee se, et jos olisin pystyny ees break-evenii muutaman päivän, ni olisin vaihtanu saittii ja hommannu sen rakeback dealin.

Juuh, oon vetäny nyt jopa NL100. Mut pääasias PLO100 ja PLO200. Deposin vaan 1.3k ja nyt oon kasvattanu sen 4k. Aika pienel pelimääräl. Tuntuu et biittaan alle 400-500 pelit mennentullen kuhan hermokontrolli pysyy hallussa. :)

Fiilis on taas aivan mahtava. On tää kyl sairas laji tää pokeri.

Jaaha pian sitä varmaan ollaan katki. 50 nl tullut pelailtua mutta nyt lähti rolli nostoon kun pitää ostaa auto ja jätin rolliksi joku 250 enää. Nyt alkanut hup kiinnostamaan niin saa nähdä mennäänkö 20nl hupissa katki tolla rollilla vai tuleeko nousut. Mitään 10nl 6maxeja tuskin jaksaa grindata.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom