Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Mun on hankala laittaa vihua millekkään kädelle ennen floppia muutenkaan. Ei mikroissa edes tunneta 3-bet käsitettä. Ajatuksenahan oli se, että oli vihun käsi mikä tahansa ni lisää rahaa keskelle ja katellaa mitä flopista tulee. Liian monesti kun saan AA, niin koko pöytä foldaa 3xbb avaukseen.
Suosittelen kyllä valitsemaan löysempiä pyötiä. Itse en edes mieti avaavani alle 4x bb NL25:ssa. Maksujen saaminen ei kyllä pitäisi olla ongelma. Monesti pyödissä on tyyppejä, jotka empimättä maksavat 6-8x bb. Pyödän mukaan siis, mutta liian tiukissa pyödissä notkuminen ei kannata. Noilla tasoilla blindienkään pöllimisellä ei pääse oikein mihinkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä ihan vakio häviimiskäsi tuo AA, aina kun oon sen saanut olen hävinnyt.

Sitten pelaat sen päin helvettiä.

No kerroppa mulle miten se pitäs pelata. Siitä kuule tullaan niin nopeesti kolmosilla ohitte.

No en jaksa selittää. Osta vaikka pokerin käsikirja tai jotain. Kaikilla käsillä häviää joskus mutta nauloilla pitäis voittaa helvetin iso osa ajasta. Eli kyllä sun pitää peiliin katsoa jos aina tulee takkiin.

Nojaa. Turhalla kikkailulla menettää valuet helposti ja voittaa vain pieniä potteja ja isoissa joku onkin sitten ajanut ohi kun on taas pelattu "hienosti".

Kurkot kans! http://www.pokerihanska.com/?h=453005761

Tässä hyvä esimerkki viitaten aikaisempaan keskusteluun J-setin kimppaamisesta, että eritoten tuolla <NL100 peleissä sieltä taskusta löytyy kaikkea muutakin kuin just se flopattu nutsi.

Nyt en kyllä tajunnu tuon vihun peliä yhtään. Preflop sulta perusbetsi, vihu betsaa päälle, sinä nakkaat all-in (mikä pitäs viimestään kertoo vihulle että sulla on käsi), mutta vielä mitä, kaveri maksaa 59s. Todella outo maksu minusta, tuossa kohtaa ois oottanu että vihulla ois QQ, AKs tai AA. No jos tuommosella tyylillä PokerTom16 jatkaa pelaamista niin koita vaan pysyä samoissa pöydissä tyypin kanssa.

2-5% on aika järkevä. 50 kertaa kun buy-in niin ei pitäs olla hätää. Itse olen pitänyt n. 30 kertaa buy-in kassassa.

Tässähän on kaksi eri asiaa?

Kassa = paljonko pelitilillä
Stack = paljonko on yksittäisessä pelissä rahaa

Eli kokonaisuudessaan kassa pitäisi olla 50 X 50 X buy-in?

Ymmärränkö nyt jotain väärin.

Miten teet tuosta asiasta noin vaikean? Stackin pidät tietysti täytenä, eli sen mitä pöytään saa maksimissaan ostaa. Pelaat tasoja, joihin sinulla on se 20-50 buy inia.

Katoin huolimattomasti, kun luin nopeasti. Tarkoitin kassassa 50x buy-in, eli siis stackki täytenä pöytään ja pelaat niitä tasoja joihin tämä täsmää.

Lähinnä tuota bankroll managementtia tässä pohdin. En usko, että esimerkiksi päivässä kannattaa hirveän montaa kertaa koko stäkkiä hävitä.

Menee kyllä termit niin sekaisin. Eikös jotkut tuon lisäksi vielä puhu roll:sta?

Okei. :D Uus käsite. Oisko 72o:lla samassa tilanteessa tehty maksu myös ns. läppämaksu ? Boostaako nousukänni tuon maksun kannattavuutta?
No sanotaanko että kohtuu sekaisin saa jonkun micropöydän tekemällä kauhean maksun. Usein noi läppäsessiot on menneet siihen että saa nostaa pöydästä 5biniä. Käyttää vaan ansaittua mainetta hyväkseen ja alkaa pelata päinvastoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom