Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joillain sivustoilla, en nyt muista millä, on semmonen bonus että jos häviät jonkun käden AAAA:lla niin saa ihan överimassit sivustolta.

Joillain sivustoilla, en nyt muista millä, on semmonen bonus että jos häviät jonkun käden AAAA:lla niin saa ihan överimassit sivustolta.
Tommosia bad beat jackpotteja on useammissakin paikoissa. Partypoker tulee ensimmäisenä mieleen. Aika usein toi jackpotti on pyörinyt jossain parin ja parinkymmenen tonnin välillä. Ainakin partyllä raha siihen tulee jackpot-pöytien normaalia suuremmasta rake:sta, sen takia tullut usein välteltyä noita.

Videolla sanoi, että 1:2,7 miljardiin.:whip:
Kuunteleppa vähän tarkemmin. Ei mennyt todarit ihan kohalleen.:D

1:2,7miljoonaan (1.25min kohalla) About 4x epätodennäköisempää, kun flopata se Royali.

pelaakos pakkotoiston väki vaan holdemia? onko joukossa omahan pelaajia?
ite pelailen mielummin omahaa toiminnan kannalta...

Tommosia bad beat jackpotteja on useammissakin paikoissa. Partypoker tulee ensimmäisenä mieleen. Aika usein toi jackpotti on pyörinyt jossain parin ja parinkymmenen tonnin välillä. Ainakin partyllä raha siihen tulee jackpot-pöytien normaalia suuremmasta rake:sta, sen takia tullut usein välteltyä noita.

Itse vältän myös.

Partylla kriteerit taisi olla, että häviäjällä on vähintään kymppineloset ja kummatkin käyttää enintään kolmea pöytäkorttia.

Kuunteleppa vähän tarkemmin. Ei mennyt todarit ihan kohalleen.:D

1:2,7miljoonaan (1.25min kohalla) About 4x epätodennäköisempää, kun flopata se Royali.

Kuunteleppa vähän tarkemmin, siinä 1.25min kohalla. Kyllä se on 1:2,7 miljardiin, vai mikä sanakirja suomentaa billionin miljoonaks?

Omahaa oon pelaillu viimeaikoina pääsääntösesti tasoilla PLO100-500. Toki myös vähän pienempää ja sitten myös isompaa aina PLO5k saakka. Sitä ei tosin kun muutamia kymmeniä käsiä.

Kuunteleppa vähän tarkemmin, siinä 1.25min kohalla. Kyllä se on 1:2,7 miljardiin, vai mikä sanakirja suomentaa billionin miljoonaks?
Yep my BAD. Riemastuin tuosta vertauksesta 2,7miljardiin. Ja olin lähempänä oikeaa lopputulosta.:D:D

Laskin itse. Todennäköisyys siis on 1/ 877,961,175. (Alle miljardi.)

edit : Oletusarvona Toiselle käteen AA ja toinen käyttää kummatkit " pimeät kortit ".

Voiks omahassakin muka pitää sitä turn*4 ja river*2 sääntöä???

Jotenkn outoa ajateella että sama pätis vaikka saatavilla olevia kortteja on niin paljon vähemmän?

Mitä`?

Voiks omahassakin muka pitää sitä turn*4 ja river*2 sääntöä???

Jotenkn outoa ajateella että sama pätis vaikka saatavilla olevia kortteja on niin paljon vähemmän?

Mitä`?
No mihin se siitä muuttuis. Muuttuuko se sääntö muka jos pelataan huppia tai full rinkiä?

Omahaa tulee pelattua lähinnä apinatilteissä kun tarvitaan pelimuoto missä pääsee puskemaan anycardeilla ees jollain equityllä :D Oon yrittäny opetella sitä mut hahmotuskyky ei riitä käsittelemään asioita yhtä yksinkertasesti ku teksussa.

Viimeset 8.2k kättä teksua +31BI :dance2:

Tiedossa olevat kortit on ainoastaan ne mitä itse näet, eli lähes samalla todennäköisyydellä ne outit sieltä pakasta löytyy kuin teksussakin(kaksi korttia enemmän tiedossa).

Ekan kerran tuli neljä ässää vihdoinkin:D Itellä kädessä A8 ja pöydässä kolme ässää ja vihu yrittää bluffata ja heittää all-in :dance: harmi et pelasin pikkupöydässä

Tänää ollu siisti päivä. NL HE 5/10 pöydäs tullu tahkottuu 90$ voittoo. Hyvin osunu pitkästä aikaa.

Tossa oli justiinsa muutamien päivien tappiollinen putki, ohi tultiin mitä sairaimmin ihan kokoajan, vaikka miten yritti suojella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom