Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kannata tuhlata aikaa freerolleihin. Varmasti kaikilla on varaa depota pari kymppiä ja pelailla jotain mikro pöytiä/euron sittareita. Tietty jos haluaa kokeilla pelailla noita isompia MTT turtseja ni freerolleja siit vaan. Pokerihuone.com löytyy ehkä parhaat freerollit, joka päivä siel on 1000€ takuuturnaus klo 20.00 ja 2000 pelaajaa osallistuu siihen

Netistä löytyy myös jonkin verran googlaamalla nodeposit bonuksia, eli ilmasta pelirahaa ilman talletusta. CDpokerilla tais ainakin joskus olla tällänen diili ja partypokerillekin oon saanu 50$ joskus ilmatteeks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahaa. Olen aina ajatellut että pokeria ei voi oppia kun pelaamalla, täytyykin huomena katsastaa kirjaston tarjonta.
Mä oon kyllä samaa mieltä. Yhtään pokerikirjaa en ole lukenut, ja tällä hetkellä peli kulkee. Katoin joskus "urani" alkuaikoina netistä pelin säännöt ja ideat, mutta pelaamalla olen pokerin opetellut. En väitä ettei niistä olisi apua mutta itse ainakin pärjään ilman...:)

No okei okei :D En minä AINA nakkaa nauloja mäkeen jos sattuu värin veto, mutta joskus vihun pelityylistä näkee että sillä saattaa olla valmis väri tai yhtä vaille. Sanoinpahan vaan että värin vedot on tosi vittumaisia kun ne kaataa usein isot parit tai kolmoset.

Oli se veto sitten yhtä, kahta, kolmea, neljää tai viittä vailla valmis niin jos johdossa ollaan niin kyllä sitä keramiikkaa pitää kauhoa keskelle mahdollisuuksien mukaan ja muna pystyssä! Nii ja paskat puskut voi sit jälkeenpäin perustella folding equityllä! :D

Ahaa. Olen aina ajatellut että pokeria ei voi oppia kun pelaamalla, täytyykin huomena katsastaa kirjaston tarjonta.
Pokeria voi oppia myös pelaamaan päin helvettiä, ja ihan pelkästään pelaamalla. Kirjoja kannattanee hyödyntää kuitenkin oman peliymmärryksen syventämiseen, ja etenkin turnauspelaajille esimerkiksi Harrington on Hold'emit ovat pirun hyödyllistä luettavaa.

Paluu ongamelle: 10k kättä NL100 5max, Allin ev -1060$. 6bin kuopassa ->

Tänään pelimuodon vaihto: NL50HU -> 1200 kättä ja +820$. :dance:

Lol

Oli se veto sitten yhtä, kahta, kolmea, neljää tai viittä vailla valmis niin jos johdossa ollaan niin kyllä sitä keramiikkaa pitää kauhoa keskelle mahdollisuuksien mukaan ja muna pystyssä! Nii ja paskat puskut voi sit jälkeenpäin perustella folding equityllä! :D

Käyhän se näinkin. :D Itellä vaan vittumaisimmat tappiot on tullut just tyyliin AA kädessä, floppiin AJ5 kaikki samaa maata, vihu heittää pikku reissua, ite maksan, turn jotain, vihu heittää reissua, ite rereissaan, vihu heittää all in, meikä lähtee mukaan ja vihu näyttää valmiin värin. Harvinaisiahan nää on, mutta silti sylettää.

Toiset maailman ärsyttävimmät kädet on A ja pikkukortti, niillä tekee mieli kattoa mutta liian usein käy niin että pöytään jysähtää A ja sitten ei malta luopua ja tulee nekkuun kikkerillä. :whip:
Oonkin opetellu tuota luopumista tässä, kyllä sitä tulee enemmän puskettua kuitenkin. :)

Käyhän se näinkin. :D Itellä vaan vittumaisimmat tappiot on tullut just tyyliin AA kädessä, floppiin AJ5 kaikki samaa maata, vihu heittää pikku reissua, ite maksan, turn jotain, vihu heittää reissua, ite rereissaan, vihu heittää all in, meikä lähtee mukaan ja vihu näyttää valmiin värin. Harvinaisiahan nää on, mutta silti sylettää.

Toiset maailman ärsyttävimmät kädet on A ja pikkukortti, niillä tekee mieli kattoa mutta liian usein käy niin että pöytään jysähtää A ja sitten ei malta luopua ja tulee nekkuun kikkerillä. :whip:
Oonkin opetellu tuota luopumista tässä, kyllä sitä tulee enemmän puskettua kuitenkin. :)
ÄLÄ MAKSELE ---> ÄSSÄ-ROSKILLA. Pelaa vain valuet..:arvi:
Mitä isompi pöytä, sitä varmemmin korotuksissa on jotakin perää... Ässäroskat tuppaa kolahtamaan omaan nilkkaan, mikäli nyt ei sitten floppaa rattaita ja anna A3.sella kyytiä AK.lle:D

edit: KAS-VAIN tuossa edellä kysyikin oleellisen. Sama oli mielessä. AA.lla ei pusketa vetoja vastaan ja Ässäroskilla maksellaan = Unelmavastustaja.:dance2:

tarviin 1.70$ starssil nimim 'jmk270987'

pitää alottaa uus br. splitataan KAIKKI voitot ja mä LUPAAN etten mä häviä. Saatanalliset dollarinkuvat pyörii silmissä ja suunnitelma olis ennen kolmea istua nl100:ssa

enkä ole mikään aasi, sharkscopettakaa vaikka. ROI jotain 20%, eli kannattava sijoitus, että sikäli....

Haahaha. No lähes aina en heitä AA:ta menemään kuten jo sanottua, ja yleensä en lähde ässä+roskalla maksamaan muuta kuin blindit just siltä varalta että sattus pikkukikkerille kavereita floppiin. Kunhan nyt heitin esimerkkejä kaikkein vittumaisimmista tappioista mitä pokerissa on. Rauhassa nyt vaan. :hyper:

Edittiä : Ja pointtina tosiaan se että kun jengi usein on niin kiluissaan AA:sta, onhan se ehdottomasti paras handu mutta niin perkeleen moni floppi kolauttaa sen nurin ja just värin vedot on ehkä pahimpia. Ei siinä, kyllä AA, KK, QQ ja vielä JJ:kin on ihan preflop all-in käsiä.

Edittiä : Ja pointtina tosiaan se että kun jengi usein on niin kiluissaan AA:sta, onhan se ehdottomasti paras handu mutta niin perkeleen moni floppi kolauttaa sen nurin ja just värin vedot on ehkä pahimpia. Ei siinä, kyllä AA, KK, QQ ja vielä JJ:kin on ihan preflop all-in käsiä.
Tossa vain monesti käy siten, että jos on
AA, vihu floppaa setin
KK, vihulla AA
QQ, vihulla KK
JJ, vihulla QQ
Floppaat itse setin, niin vihu floppaa valmiin suoran. "eihän se nyt voinut flopata suoraa". Sitten pusket kovasti sen pelossa että kaverilla on kortin päässä suora tai väri.

Jos taas katsot flopin A8:lla ja saat kasin kiinni kärkikikkerillä. Häviät potin toisen slouwaamilla TT JJ kädellä.

Toissa päivänä floppasin ompussa akkakolmoset. Pöydässä A Q 7. Pusken ja kaveri callaa. turn 8. Pusken kaveri callaa. River 7. Pusken, kaveri vetää all init ja paljastaa neloset

Oksettaa koko pokeri, kun mihinkään ei voi luottaa :)

edit n+1. Sellainen pokerisaitti olisi kova sana, jossa riverin kortti arvottaisiin kolmesti.

tarviin 1.70$ starssil nimim 'jmk270987'

pitää alottaa uus br. splitataan KAIKKI voitot ja mä LUPAAN etten mä häviä. Saatanalliset dollarinkuvat pyörii silmissä ja suunnitelma olis ennen kolmea istua nl100:ssa

enkä ole mikään aasi, sharkscopettakaa vaikka. ROI jotain 20%, eli kannattava sijoitus, että sikäli....

Voin laittaa illalla kun pääsen koneelle, kun noin hyvää diiliä tarjoat. Siis olen toki nyt koneella, mutta ei oo Starssin softaa töissä.

Tossa vain monesti käy siten, että jos on
AA, vihu floppaa setin
KK, vihulla AA
QQ, vihulla KK
JJ, vihulla QQ
Floppaat itse setin, niin vihu floppaa valmiin suoran.

Juu, sen takia nuo preflop all-init on ihan perseestä ja enemmän lottoa kuin oikeaa pokeria. Voihan niillä joskus pelotella turnauksissa mutta muuten kunnon kälystä.

Mitä lottoamista siinä on että puskee pf all in hyvät kädet? Täällä on kyllä mitä kummallisempia logiikoita esillä taas.. Pokeri on hei pokeria, joskus vihut ajaa ohi mutta yleensä ei. Perushöttöä.

Pirun monelle, tosin pelaan nykyään vaan ongamella, ja sieltä parhaalla skinillä (parhaat diilit itelle). Varmaan 30 eri saittia.

Mitä lottoamista siinä on että puskee pf all in hyvät kädet? Täällä on kyllä mitä kummallisempia logiikoita esillä taas.. Pokeri on hei pokeria, joskus vihut ajaa ohi mutta yleensä ei. Perushöttöä.

No onhan se nyt lottoamista. Joskus osuu, joskus ei. AA:lla on paremmat mahikset voittaa kun KK:lla, loogista mutta silti lottoamista.

Ja kun jengi tuntuu vaahtoovan että puskeminen on kaiken A ja O, niin OK, kyllä pitää puskee kun on outtia ja syvyyttä mutta vittuako sitä puskemaan kun kaikki viittaa siihen että vihulla on käsi ja/tai itellä huonot outit. Tietty överipuskut voi toimia mutta on nettipoksu aika helvetisti enemmän korteilla pelaamista varsinkin 6 tai enemmän pöydissä kuin livenä saati HU:ssa.

Tottakai taktiikoita on erilaisia, ite vaan en tykkää puskee niin pirusti joka väliin netissä. Livenä on eri homma kun menee paskat helpommin porukalla housuun ja pystyy tulkitsemaan reissujakin paremmin.

Eilen koitin vähän sittareita, joku neljä pelasin. Joka ikisessä AI tilanteessa olin johdolla, parhaimmillaan oli AA vs KJ, tottakai kaveri veti täkärin :)

Kyllä alko taas ahdistaa mutta sellasta se on.

PS. kaikissa siis hävisin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom