Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Olisko Alnalla heittää kunnon vinkkejä:D
Ite olen nyt pelannu noissa sit & go 10 ukon peleissä missä top 5 saa tuplana rahat takaisin, samalla saa aika hyvin pisteitäkin vielä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aah, ensimmäinen kohtuullinen rahastus pokeriturnauksesta. Paddy Powersilla oli Olympic-turnauksia. Jos pelasi 3 pikkuturnausta, pääsi tämän iltaiseen freerolliin, jossa oli 10k rahaa ja 5k edestä turnauslippuja jaossa. Ekoissa turnauksissa oli sen verran vähän osallistujia, että arvasin freerollissa olevan helppoa rahaa tiedossa. 102 osallistujaa, joista 50 parasta sai vähintään 100$.

Turnaus meni ihan hyvin, mutta kun 11 oli jäljellä, menin allin AJ. Toinen tulee allin myös, mutta A8:lla ja tietenkin flopista tulee 8 ja turnaus loppui siihen.

200$ sentään tuli, mutta melkein voisi sanoa, että bubblessa tipuin. 10 parasta kun sai 215$ turnaustokenit rahojen lisäksi :(

Eilen illalla oli 150,000 turnaus
Olin noin 2.5 tuntia 10 parhaan joukossa ja noin toista tuntia 1-2 sijalla kunnes sain 8parin ja joku sitten maksoi napilta, no pöytään tuli 4,8,7 ja sillä oli sit 5 ja 6 eri maata joten siinä sit tiputtiin loppupäähän. no pyristelin siellä loppupäässä vähillä rahoilla ku oli jäljellä 66 osallistujaa (sijat 40-60 sai 600 dollaria) käteen tuli AA mutta tietenkin sit ku laitoin all-in niin toinen sai 8parilla pöytään suoraan suoran. ja loppusijoitus 66

[luckbox bragpost]

Eilen aamusta kevyessä semidarrassa jyystämään 100+8 turboturtsia kun oli sellainen lippu jäänyt kytemään. Rolli $855. Kortti kävi ja peli kulki. Liekö darran aiheuttama aivopieru mutta sain älynväläyksen sijalla n. 3/20 survoa megastäkkiä vastaan positiosta AJo:lla (=supernutz) allit jonka vihu koppaa AKo:lla mutta ei voi muuta kuin purkautua chättiin minun riveröidessä suoran J:n ympärille. Lopputurtsin läiskin sitten housut vaahdossa muut kumoon ja voitosta $1860. Tästä sitten suoraan NL100 pöytiin jossa muutama bini uppia ja päivän loppusaldo $3300. Saatana. No, välillä näinkin päin. Olen biitannut pokerin! Melkein hain jo duunissa verokortin pois!

[/luckbox bragpost]

Jaaha, eilen binit vaihtoivat omistajaa suuntaan ja toiseen. Repui-turtsin vuoksi päivä jäi lopulta kokolailla omilleen. Parit kädet, kommentoida saa.

Onhan se vähän kyseenalaista vedellä suoraa parilliseen pöytään. Semidonkki vastassa. Mietin, että ei päästä irti mistään A-kädestä riverillä, jos on täky kiinni niin sitten vain kättä taskuun. Showdown olikin sitten mitä mystisin. :D

http://www.pokerihanska.com/?h=845673607

Peli parantunut mukavasti kun koittanut noudattaa mantraa "yhdellä parilla ei mennä isosti poikki". Kahdella voikin sitten jo mennä... :D Takaraivossa ruksuttava pokertracker on sitä mieltä, että kun vihu tulee flopilla saakelisti kylkeen täydellä stäkillä niin 90% kerroista siellä on setti vastassa. Ainoat biitattavat kädet mitkä tämän tälläin pelaisi (vihu kun ei mikään true-paisti ollut) ovat käytännössä A7 ja fd+sd kädet.

http://www.pokerihanska.com/?h=120194879

Mitä tehdään taskukurkoilla preflopissa kun vihu ilmoittaa, että sillä on naulat? No painetaan maksunappulaa tietenkin! :D Vielä se päivä tulee kun mä osaan kipata tämmöset.

http://www.pokerihanska.com/?h=949830946

Kärkipari on supernuts. Tässä tais olla jo jotain pientä lämpöä mukana.

http://www.pokerihanska.com/?h=502921470

En tiedä mikä vihun tuli mutta jossain kohtaa lätki yhtäkkiä 3-4 kertaa PF allit, rauhottu hetkeks ja taas sama rumba. Paskemmillakin olisin ottanut kopin.

http://www.pokerihanska.com/?h=794194735

Tässä taisi olla jo sitten vähän enemmän sitä lämpöä mukana. Pelillisesti ei mitään järkeä alusta loppuun saakka. Lopputulos vähän hävettääkin :D

http://www.pokerihanska.com/?h=368116301

Mitä tehdään taskukurkoilla preflopissa kun vihu ilmoittaa, että sillä on naulat? No painetaan maksunappulaa tietenkin! :D Vielä se päivä tulee kun mä osaan kipata tämmöset.
3-bet all-in kertoo kyllä melko usein nauloista, mut en varmaan osais itekään kipata, etenkään jos on vähänkään riidejä siitä että vähän paistikkaampaa menoa on odotettavissa.

Aika pitkälti samaa mieltä noiden sun tulkintojen kans, välillä vähän kyseenalaista peliä molemmilla puolilla näyttöä. :)

Jep, ei kalleja voi kippaa ellei oikeesti oo jotain megariidejä kaverista joka ei lyö 3-bettiä kun nauloilla tmvs.

Tänään runnannut ihan uskomattoman hyvin, +8bin (NL50) ja eilen 3000k garan 4:s tila 500€. Pikkurahojahan nuo vielä, mutta tie eteenpäin käy:thumbs:

Ite oon tehny saittivertailua viimesen viikon aikana. Kävi vituttaa Ongeman surkee softa ja Starssin tiukkuus ja rb:ttömyys. Joten alotin depo-withdraw-rallin.

Prima/Microgaming oli melkonen kivierämaa, eikä se uus softakaan miellyttäny silmää. Siel olis ollu kyl hyvä rb.

Entinen suosikki Crypto kuollut täysin. Pelaajia todella vähän ja nekin kaikki melko järjissään. Tosin turnauksia varten jätin sinne vielä rahaa.

B2B:llä multitablaus mahdotonta. Paras softa tosin...

Mun kone ei tykännyt FullTiltistä. Eikä toi tasokaan niin hirveän huono ollut, Starssin tasoa..

Everestiltä löysin sitten kaloja, mutta softa on aivan hirveä. Eikö ne saatana ite nää millanen se on.

Prima: Softa vitun paska ja pelit melko kuollu (NL hu midstakes)

B2B: Hirvee softa ja kuolleet pelit + rigged

iPoker: Pelejä ihan hyvin mutta tilttaan siihen softan hitauteen

Ongame: :rock: :thumbs:

Hehe tiukat on ipokeril pelit, eilen illalla NL25 tasolla katoin kymmenen ylimmän fullipöydän statsit: Flop% 6-18%. Onko meno löysempää ylemmillä tasoilla?

pari vuotta pelannut texua NL ja Nyt muutaman kuukauden myös omahaa PL. Tasot vähän riippuen NL25-100. Depon tehtyäni pelailen sillä parikin kuukautta rollin seilatessa vuoristorataa. Ja jonain päivänä se tapahtuu (aina) -> tulee uskomattomia ohivetoja koko ajan riippumatta tasosta porukka makselee preflop esim. 7h 10d käsillä bbx4 ja osuvat ja vievät lopulta potin. -> alkaa tilttaaminen ja häviän lopulta kaiken --> poistan pokericlientit koneelta ja lopetan pokerin peluun kokonaan --> kun taas parin päivän päästä huomaan tekeväni uutta depoa. :D

pitää joskus laitella pari esimerkki kättä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom