Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites toi rahojan nostaminen pelitililtä tapahtuu ja mistä summista pitää verottajalle ilmottaa ja miten? Pelailen paffilla ja titan pokerilla :p
Ehkä vähän tyhmä kysymys mutta kysyn kuitenkin
Tietääkö porukka täällä, että pelaako PAF:n pokeria monet muut suomalaisten lisäksi? *hieroo taktiikkaa*
Onko tuo nyt tosiaan niin, että verottaja voi kylmästi sanoa että puolet sun voitoista kuuluukin suomen valtiolle?
2+2 Lokakuun voittoja selailtua tuskin nimimerkki kotkis kovin ilahtuis tuommoisesta postista. Viime kuussakin vaatimattomat 270k$ voittoa :wtf:
Edit: Summa olikin "vain" 250k$, alla linkki.
http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Number=12733477&page=0&fpart=all&vc=1
Kuinka paljon teillä pokeri vie aikaa?
Pelit menee kotona rattoisasti, kun avokki katselee telkkaria ja itse pelaan vieressä koneella..
Pelit menee kotona rattoisasti, kun avokki katselee telkkaria ja itse pelaan vieressä koneella..
Ei ollut kuin 1000$:n guaranteed reload turnaus. Noissa reload-turnauksissa itse ainakin yritän saada ekan tunnin aikana vähintään 2-3x aloitus stackin verran chipsejä, vaati se sitten vaikka usemman reloadin.No että pääsit noinkin pitkälle takuulla otit aiemminki riskejä ja kävi mäihä. Noin ison turnauksen voittamiseen tarvitaan luonnollisesti onnea, voittaa pari racea, pari kertaa suckoutata oikees paikas tai sitten vaan saada säkällä CL vs 2nd in chips pf all in AA vs KK jne.
Oliko kuinka iso turnaus? Itsellä vähän jäänyt tuo turnauspelaaminen kun ei tahdo jaksaa sitä ainaista paskaa kun tiput pitkällä.