- Ikä
- 47
Mutta jos nyt ruvetaan puhumaan niistä oikeista rahamiehistä niin yleensä ne taitaa istua takapenkillä ja autoa ajaa palkattu kuski...
no se vain:lol2:lopetetaan OT tässä ketjussa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta jos nyt ruvetaan puhumaan niistä oikeista rahamiehistä niin yleensä ne taitaa istua takapenkillä ja autoa ajaa palkattu kuski...
ei se ulkonäkö sen kummempi ole kuin muillakaan pimuilla,puhuin olemuksesta,miehillä tätä sanotaan charmiksi,joka välittyy ihmisestä heti kun hän avaa suunsa tai joistakin jopa heidän tullessa ovesta sisään.
itse olen pelannut pokeria 2 vuotta ja pelaan paljolti "sisäisen äänen" mukaan eli tuntumalla ns. riideillä.
sähän puhelet täällä ihan omias...
guguglla oli M5,mistä sä ton M6 keksit?
ja gugun toukookuun lopussa tilaama porchekaan ei ole carrera...
bemari nyt on todellisten rahamiesten mielestä pikkujuppien auto,makso se sitten mitä tahansa.
kyse on vähän samasta asiasta kuin 80-luvun levikset joita jotkut pitää vieläkin,samat tyypit muuten himoitsee bemariakin..vieläkin..:lol2:
Totta myös se että raha ei tuo tyylitajua. Kyllä ne levikset edelleen tyylissä fubun perunasäkit voittaa. Ja kyllä rahamies ajaa uudella autolla eikä 20v vanhalla lussulla vaikka merkki olis mikä.
Niin että Toyota Prius voittaa RR Silver Spiritin/Spurin? esimerkiksi, Kyllä rahamiehen tunnistaa tyylistä, sitä joko on tai ei.
Hyvä esimerkki junttijupista voisi olla joku puff daddy. Kamat ja kledjeet on kalleinta mitä löytyy mutta kaveri tulee aina olemaan tyylitön junttinigga. Tämä on jumalan tosi.:arvi:
Ei ainakaan se musta ÄM-6 ole.Tuli nähtyä BMW M6 Oulussa prisman parkissa, pirun hienon näköinen kyllä. Liekkö tämä se paljon huhuttu nuori pokeria pelaava Oululainen tyyppi joka pelaa mm Antoniusta ja kumppaneita vastaan ja ostanut rahoillaan omakotitaloa ja juurikin M6 bemaria?
Jos ton sun Pyysing-lainauksen (pokeritieto.fistä, ei comista) oli tarkoitus tuota vahvistaa, niin siinä puhuttiin kyllä ihan eri henkilöstä.Ei ole kummonen pelaaja, vaikka nätti onkin.
Ei ainakaan se musta ÄM-6 ole.
mä en ymmärrä tota "hehkutusta" tuffiksesta,joku random jenkki ja täys paska,tonkin yllä olevan setin sössi täysin,paskemmin ei pikku settiä voi flopilla ja turnilla pelata,vittu chekkailla ja callailla rahansa taivaan tuuliin,paremmin pelaavat NL25 pöydissä.
Niin siis juuri tuohan siitä tekee niin koomista seurattavaa. Eikös sitä "hehkuteta" juuri näiden surkuhupaisten videoiden takia.
Jauhaa.no se,pitäskö noita katellessa olla äänet päällä kun mulla ei ole?
jauhaako se paskaa?