Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Ja ohi vetojen ihanuus tuntuu seuraavan edelleen...
Kymmenkunta viimeistä turneeta ulos siten, että ennen riveriä itellä yli 70% tsäänssit ja suurimmassa osassa nuissa 90% tai yli. Varsinkin nuo värin vedolla ennen riveriä ison korotuksen/all innit maksavat meinaa välistä pistää kismittään... No, pitää itelle yrittää aina muistuttaa, että yli 7 kättä kymmenestä mun PITÄIS viedä pitkässä juoksussa kolmosilla/kahela parila nuita vastaan.

No, onneksi jokunen turnee mennyt kuiteski rahoille asti ennen tippumista, ettei pelkäksi tappioksi mene.

Ja loppuun taas tämän aamun mielipide. Paska peli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loistava peli, kortti ei napsu mitenkään erityisen hyvin, mutta sillonkun napsuu niin melkeen aina vihut on kalastelemassa. Alan olemaan lähellä omaa ennätyskuuta (6800e) ja tässä on vielä kuukautta jäljellä, tosin nyt tulee taas 3-4 pvän tauko. Eilenkin 1,5k$ plussapäivä.

Ei paljon jaksa harmittaa 2 edellistä tappiollista kuukautta.

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-8059-alienin-paivakirja.html

Siellä on aika pitkälti kuukauden käsiä, jos jotain kiinnostaa.

Pistäkää käsi paremmaksi! :)

Flop: QD, QC, 10C

Turn: QD, QC, 10C, AS

River: QD, QC, 10C, AS, AC

Kädessä: KC & JC

Eli voitto käsi: 10C, JC, QC, KC, AC

Vihu jäi kakkoseksi kolmella A:llä :D

Linkki

Onko muuten Pokerihanskassa minkään näköistä etsi-toimintoa nimimerkkien osalta? Tekisi mieli katsella parin pelurin käsiä, mutta ei nyt ainakaan omiin silmiini eksynyt mitään millä noita etsiä.

Onko muuten Pokerihanskassa minkään näköistä etsi-toimintoa nimimerkkien osalta? Tekisi mieli katsella parin pelurin käsiä, mutta ei nyt ainakaan omiin silmiini eksynyt mitään millä noita etsiä.

Pokerin idea menee sillooin kun foldataan ja katotaan myöhemmin netistä että mitä sillä olis ollu
'

Taitaa olla viisainta jättää krapuloissaan pelaamiset pois. Kolme viimeisintä krapula-aamun pelisessiota on tuonut vähintään 400 taalaa tappiota per kerta. Tuntuu tässä pienessä rollissa ihan kiitettävästi.

Paljonko jenkkipelaajat joutuvat maksamaan veroa voitoistaan? Ilmeisesti ammatilaisiksi verottajalle rekisteröityneet joutuvat maksamaan vain todellisesta voitostaan vuoden ajanjaksolla, mutta ns. tavalliset joutuisivat maksamaan verot per sessio ja tappiollisia sessioita ei voi vähentää voitollisista.:eek:

Nyt on tullut netissä tahkottua NL HE viitisen kuukautta. Aluksi pelailin lähinnä freerolleja ja tein muutaman kympin talletuksia jotka luonnollisesti hävisin nopeasti kun ei pelistä tajunnut oikeasti mitään.
Toukokuun lopulla tein Unibetille 150€ talletuksen ja aloin sillä tahkoamaan NL10 full-ring. Pelit etenivät jotenkin ja voittoa kertyi kuun aikana parisen sataa.

Kesäkuussa voitin eräästä turnauksesta jonku 500$ jonka ansiosta pääsin nostamaan tasoani ylöspäin (-> NL20). Jossain vaiheessa siirryin shorttipöytiin ja jotakin tuntui loksahtavan kohdilleen: lyhyessä ajassa tuli voittoa kohtalaisesti ja siirryin NL40/50 tasoille. Niissä peli kulki sen verran hyvin että rolli on parhaimmillaan ollut n. 1.5k€ (600$ voitin turnauksesta).

Kotiutin tuolta puolet ja olen nyt tahkonnut lopuilla NL40/50. Nyt tosin sitten pienissä tilteissä olen kuopannut sen verran että paluu NL20 on edessä, ainakin siihen asti että peli taas luistaa. Välillä pelaan hyvin, mutta liikaa tulee tyhmiä bluffeja ja gamblausta, "ei sillä mitään oo, bluffaa vaan". Myöskin yliparien foldaaminen tarvittaessa on vaikeaa. Peli on kuitenkin huomattavasti kehittynyt 2 kuukauden aikana.

Nyt mietin että minne kannattaisi tehdä talletus (500€?), kun tuolta Unibetiltä ei oikein bonuksia saa. Pelailen tämän kuun loppuun asti siellä kartuttaakseni VIP-pisteitä. Tosin aika hyvin sieltä on saanut rahaa kun vähän pistää merkille miten tietyt vihut siellä pelaavat :)
Mielelläni pelaisin yhdellä mutta hyvällä saitilla. Olisikohan Everest Poker hyvä paikka pelailla?

Taas yksi kuukausi paketissa...

Heinäkuu 2007

- 32h
- 12k jakoa
- +$750

Rakeback : ~$350

-> +$1100

Vähän tunteja, vähän jakoja ja vähän tulosta. Aika mitäänsanomaton kuukausi, ei oikeastaan tapahtunut mitään. Peruspeli on kuitenkin tällä hetkellä uomissaan ja tulosta pitäisi ainakin tuolla Ongamella syntyä, kunhan vaan jaksaisi grindata..

No, tästä on kuitenkin helppo jatkaa elokuun koitoksiin.

Ja Alnalle tännekin onnittelut hienosta kuukaudesta! Tosi hyvää tulosta olet viime aikoina vetänyt, jatka samaan malliin! :thumbs:

Olen tässä tallettamassa omalta tililtäni säästöpankista rahaa netelleriin. Nyt on pienoinen ongelma;

Receiving Account: Neteller UK Ltd. (saaja)
Account Number: tili,jolle maksetaan
IBAN: ?
Swift Code: ?
Currency: Euro
Reference Number: oman neteller tilin numero.

Eli saaja on nyt selvä ja saajan tilinumero, mutta mihin noita muita tarvitaan ja mihin kohtaan minä laitan ne kun suoritan maksun nettipankin kautta?

Heinäkuu 2007

- 32h
- 12k jakoa
- +$750

Rakeback : ~$350

-> +$1100

Ja Alnalle tännekin onnittelut hienosta kuukaudesta! Tosi hyvää tulosta olet viime aikoina vetänyt, jatka samaan malliin! :thumbs:

Kiitoksia, kiitoksia. Ihmettelin tuossa itekkin, että riittääköhän mun ~30k jakoa, alan pikkuhiljaa vähän epäilemään. Luultavasti jakoja onkin pirusti enemmän.

Ei nyt voi sanoa, että viimeaikoina, koska 3 edellistä kuukautta meni pelillisesti miinukselle (yksi tosin rahallisesti expektin uskomattoman diilin (vastasi melkeen 300% rakebackia) takia plussalle.

Eli tosiaan itellä tuli huippukuukaus, +11300e, josta 1750$ bonuksia ja rakebackia odottelen semmosta reilua tuhatta dollaria. Rakebackit on laskettu myös mukaan tulokseen.

Pistänpä täks kuuks PokerOfficen tai Pokertrackerin hyrräämään niin näkee pikkasen statistiikkaa.

En ollu edes hoksannu, että Alienikin on pakkislainen :nolo: Hienosti oot kyllä vetäny :thumbs:

Itellä oli kans heinäkuu todella kovassa runissa tiettyyn pisteeseen asti, kunnes pelasin elämäni kauheimman pokerisession, tunnissa -4k$. Näen tosta vieläkin painajaisia :curs:

Ite pelasin tässä kuussa noin 30k jakoa Heads uppia. Toi ei oo tunteina hirveesti, hupissa kertyy 2-3 tablettamalla tuhat jakoa muutaman tunnin pelillä.

Pelaamistani hanskosta on noin 28k pelattu tasoilla nl100-200, jossa voittoa 8-9k$.

Lopun parin tuhannen käden aikana oon onnistunu kuoppaamaan lähinnä nl600 (se pahamaineinen sessio) puolet nl100-200 tasoilla voitetuista :D

Heinäkuu jäi lopulta +4630$, mikä on sinänsä ihan ok, mutta esim nl200 huppi pitäis ongamen taso huomioiden biitata paljon suuremmalla profitilla.

Elokuussa uutta matoa koukkuun ja tavoitteet korkeammalle :evil:

Vois tilata "No Limit" -t-paidat kimpassa. :) KyrpaJooseppi ja Alien varmaan maksaa ;P

Pelasin eilen tokan "turneen" livenä baarissa ja heti myös toinen voitto. Pikkurahasta kyse toki.

Ja mikä ehkä olennaisinta: viinat kannettiin pöytään enkä minä niitä maksanut :)

Missä SniffDaddy noin laadukkaita turneita on tarjolla? :)

"Ja mikä ehkä olennaisinta: viinat kannettiin pöytään enkä minä niitä maksanut"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom