Luin viestini uudelleen, eikä siinä (sen hetkisestä mielentilasta johtuen?) hirveästi järkeä näyttäisi olevan :D Yritetään uudelleen:Alexei sanoi:Pari kommentia Arsille:
- Kahdella viimeisellä pimeällä?? Ei kait lopussa tule kuin yksi pimeä
- Olethan tietoinen, että pimeät kortit näytetään netissä monesti lopussa sattuman varaisessa järjestyksessä. Siis vaikka K näyttäisi tulleen viimeisenä, niin todellisuudessa kyseinen K saattoi olla jo toinen alkuperäisistä pimeistä.
- Kyllä kait tuon värinki voi foldata, jos epäilee vahvasti että kaverilla on kovemmat ja ko. kaveri lyö potin verran oman betin päälle.
Tuurin vaihtelun käsittämättömyydestä olen samaa mieltä. Tullu sen verran tylysti turpiin viime viikolla.
- KK tuli siis 6th ja 7th streetillä, joista todellakin vain 7th on pimeä (vaikkei tuossa aikaisemmassa viestissäni se niin selvästi ole ilmaistu).
- Käyttämäni client (Expekt) ei järjestä 7-card studissa kortteja (esim. suora saattaa olla aivan sekaisin).
- Kaverilla ei 5th streetillä näyttänyt todellakaan olevan yhtään mitään (näkyvissä tyyliin sateenkaari 7-8-2 [K ja 7 siis pocketissa]), mutta silti oli pakko seiskaparilla jatkaa peliä (löin pöytään $5).
- 6th streetillä tuli sitten näkyviin K, jolloin kaverin käsi näytti tältä: 7-8-2-K (en täysin tarkkaan kortteja muista, mutta 2 samaa maata, eikä suoraa näyttänyt muodostuvan). Tässä vaiheessa itse sain vielä 6. padan ikäänkuin oikein varmistamaan väriä. Kasvatin tässä vaiheessa panosta, ja löin pöytään 12 dollaria (0.25/0.50 PL), hiiri valmiina klikkaamaan muck handia. Mutta mitä ihmettä, kaveri jatkaa!
- Viimeinen kortti, eikä tullut värisuoraa (ei ollut kaukana...), mutta kaveripa otti pakasta viimeisen kurkon (4. meni jo aikaisemmin). Olin vielä vähän hämilläni viime kierroksen callista, ja kävi jo mielessä, että ehkei vastapeluri edes osaa pokerin sääntöjä (sellaisiakin tuntuu näissä pienimmiissä pöydissä välillä pyörivän) :D Löin pöytään 15$ siinä toivossa, että kaveri jälleen katsoisi, mutta tämäpä korottikin vielä vitosella 20 dollariin. Tässä vaiheessa olisi tietysti pitänyt täyskäsi käydä mielessä, mutta ei todellakaan käynyt, ainoastaan helppo raha.
Toisin kuitenkin kävi...