Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Yht: -1280$ + 6700$ bonarit + rakebackit arviolta 1000$. = +6420$

Siinä oman kuun saldot, eli pelillisesti otin persnettoa. Mutta onneks tuli harjattua senverran bonareita tässä kuussa (kiitos expektin 5600$ cashbackille), tuli rahallisesti aika hyvä kuu.

Tietysti kyllä sitten kaivoin aika kovan kuopan tuolla expektillä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missäs olisi parhaimmat bonukset tarjolla jos sijoittaisi noin 1000dollaria tai euroa jonnekkin, ja olisi vielä kohtuulliset mahdollisuudet sen clearaamiseen?

Serial oli haunted män eilen, pelasin halpoja turneita, yhdessä jopa sijoituin palkintopallille, mutta saatana vie, illan teema oli tämä: kaks kertaa AA ja kerran QQ, menin all-in ennen floppia, ja aina löyty maksaja, ja aina se maksaja oli reilusti alakynnessä...
mutta joka kerta meni komeesti värillä edelle.

voi perseen perse, sit kun katteli kun jollekulle muulle osu AA, ja tyyppi meni all-in, niin se AA piti aina kuin kassakaappi.

Eikös tuo oo ihan normaalia, että nuo AA:t ja KK:t pitävät aina sillä vihulaisella. Mutta kun itse yrittää moisilla lähteä panostamaan, nii turpaan tulee... Yleensä tuo tapahtuu vielä esim. 7-9 kädelle ja riverillä täyttyneelle välivetosuoralle.

Paskoja käsiä muutenki, panostaa "sopivasti" ja kukaan ei lähe mukaan ja kun panosta "alakanttiin", nii pakostakin joku vetää ohi. Tai sitten vika on tässä panostajassa...

Panostakaa aina saman verran. Ihan sama mitä kortteja teillä on.

Eikös tuo oo ihan normaalia, että nuo AA:t ja KK:t pitävät aina sillä vihulaisella. Mutta kun itse yrittää moisilla lähteä panostamaan, nii turpaan tulee... Yleensä tuo tapahtuu vielä esim. 7-9 kädelle ja riverillä täyttyneelle välivetosuoralle.

Pitää ja ei pidä...;) Viime viikolla ESBC:n freerollissa meikällä ekassa kädessa AA holeen, olin muistaakseni SB. Joku limppaa, CO tais reissata, meikä puskee (freerolli -> mitä sitä hienostelemaan, maksua tulee jota AA:lla halusinkin). Limppari maksaa, CO maksaa, kortit auki. Limpparilla 33 ja CO:lla myös AA.

Pöytä: 4562x... ;) Se oli lyhyestä virsi kaunis jos mikä ässille... ;)

Oli varmaan meikäläisen turnauksista kaikkein sairain eka käsi.

Onkos missää täl hetkel ilmasta pelirahaa? Vois käydä läpäl jonkun sellasen harjaamas pienemmäl sivustolla.

Pokerisivuilla on VCpokerille ilmainen 35$. Mutta jos tollasia ettii, niin noita on paljon.. Saakohan tänne linkittää? No löydät kyllä itekkin jos näät hiukan vaivaa...

Suhteellisen mielenkiintoinen tilanne :D

picture.php

tuota... miten betssonille voi rekisteröityä?
Mulla se jumittuu siihen ekaan vaiheeseen ku pitäs joku vitun kampanjakoodi siihen ruutuun kirjoittaa ku yrittää alottaa sen pelitilin avaamisen.

Siinä ihan ekassa missä laitetaan nimet, katuosotteet yms.

mistä sen kampanja koodin saa repästyä?

tuota... miten betssonille voi rekisteröityä?
Mulla se jumittuu siihen ekaan vaiheeseen ku pitäs joku vitun kampanjakoodi siihen ruutuun kirjoittaa ku yrittää alottaa sen pelitilin avaamisen.

Siinä ihan ekassa missä laitetaan nimet, katuosotteet yms.

mistä sen kampanja koodin saa repästyä?

Jätä tyhjäksi. Ei kai se pakollinen ole?

Hei, joku fiksu järkätköön jonkun 10€ buy IN:n Pakkiz turnauksen jonnekin.
Jos joku vetää alle 5 outtisella ohi, niin vedetty osapuoli saa puolet potista takaisin.

hölkkääjän pitää laittaa kamppanjakoodiksi sen isän kirjallinen suostumus poikansa pelaamiseen :D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom