Online pokeri (refelinkeistä bannit)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
paffilla 10€ "lahja", kaverilla kyllä ja vissiin jollain täällä, mut ei mulla :itku:

koukkuun on jäänyt , eilen vasta aloitin, eilen hiukan tappioo, tänään jo hiukan plussaa....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ainakin ongamella tuntuu tuossa aamu seittemästä kymppiin olevan välillä ihan hullut päivät, ja hulluja fisuja, jotka puskee kaikella.

Tosin pöytiä on todella vähän.

Oon todennu saman. Sama ilmiö oli aiemmin Cryptolla, mutta siellä tilanne on rauhoittunut jenkkien poistutta sieltä.

Jumalauta että tuolla fulltiltillä on jotain meikäläistä vastaan. En edes osaa laskea kuinka prkl monta kertaa olen tippunut turnauksista ollen johdossa flopilla/turnilla ja joku tampio on katsonut mun allinit toivoen että onnistaa ja totta helvetissä niitä on onnistanut. Aivan uskomatonta. Vaihtuu paikka just nyt.

Minkälaista floppi% te suositte pöydässä? siis koko pöydän %.. ei oma.

Ite oon nyt alkanu karttamaan noita kaikkein suurimpia prosentteja kun yksinkertasesti tuntuu etten vaan pysty voittamaan niissä. Oon yrittäny pelata enemmän suoran ja värin veto käsiä yms, mutta aina löytyy joku jolla tuntuu olevan suurempi käsi.
Viimeisimpänä sain neloset ja joku sai tottakai värisuoran.. enkä perkele edes ollut jackpot pöydässä.

Sitten kun valitsee liian tiukan pöydän niin menee hyvät kortit liian usein hukkaan ja saa vaan blindit AA:lla

Nyt on ollu jossain 30% luokkaa ja tuntuu toimivan mulle. Pareilla voi voittaa, kaks paria tuntuu välillä olevan jo lyömätön. harvemmin vedetään ohi ja voittoakin näyttää vähän kertyvän. vielä kun löytää sellasen pöydän missä on pari vähän aggressiivisempaa pelaajaa niin saa niiltäkin vähän ylimääräisiä betsejä.

Lisätääs vielä toinen kysymys..

Kuinka moni käyttää jotain apuohjelmaa? esim pokeroffice.

Mitä statseja seuraatte pelin aikana? muiden statseista? omista?

Amatööri tilittää:

Mielelläni käyttäsin Poker Trackeria jonka hommasin mutta hitto kun valittaa iPokerin käsihistoriaa siirtäessä että "100% of hands rejected, not Hold Em hands" tms ... enkä prkl mitään muuta oo pelannu ku HEtä.. ei oo apua viralliselta foorumiltakaan löytyny.

Poker Ofiicenhan saa pelaamalla käyttöönsä mutta siinä on ne vuosimaksut nykyään. Parin vuoden lisenssin siihen kai sai sieltä kotisivun kautta horotettua itelleen.

Mitä tarvii seurata tilastoista niin sehän on ihan itestä kiinni että kuinka paha tilastotieteilijä sisällä asuu... välillä tuntuu että ne tilastot on monelle kiinnostavampia/tärkeempiä ku mitä ite pelissä tapahtuu, tilillä onkin sitten enemmän Sklanskyn dollareita kuin oikeita :)

Mä oon katellu ihan perus setin yleensä vain: Floppi/Check/Check-R jne % itellä, sitte millä käsillä on kustu eniten tilanteita ja missä vaiheessa jne. Eli ettiny omia virheitä ja parannuksia peliin. Kivahan se on katella niitä kohtia että mitkä on menny hyvin ja kuolata/printtailla nousevaa käyrää mutta mulle trackeri tarjoo mahollisuuden tutkia omia virheitä ja välttää niitä. Jokaisella on omansa, eti ne.

Amatööri tilittää:

Mielelläni käyttäsin Poker Trackeria jonka hommasin mutta hitto kun valittaa iPokerin käsihistoriaa siirtäessä että "100% of hands rejected, not Hold Em hands" tms ... enkä prkl mitään muuta oo pelannu ku HEtä.. ei oo apua viralliselta foorumiltakaan löytyny.

Poker Ofiicenhan saa pelaamalla käyttöönsä mutta siinä on ne vuosimaksut nykyään. Parin vuoden lisenssin siihen kai sai sieltä kotisivun kautta horotettua itelleen.

Mitä tarvii seurata tilastoista niin sehän on ihan itestä kiinni että kuinka paha tilastotieteilijä sisällä asuu... välillä tuntuu että ne tilastot on monelle kiinnostavampia/tärkeempiä ku mitä ite pelissä tapahtuu, tilillä onkin sitten enemmän Sklanskyn dollareita kuin oikeita :)

Mä oon katellu ihan perus setin yleensä vain: Floppi/Check/Check-R jne % itellä, sitte millä käsillä on kustu eniten tilanteita ja missä vaiheessa jne. Eli ettiny omia virheitä ja parannuksia peliin. Kivahan se on katella niitä kohtia että mitkä on menny hyvin ja kuolata/printtailla nousevaa käyrää mutta mulle trackeri tarjoo mahollisuuden tutkia omia virheitä ja välttää niitä. Jokaisella on omansa, eti ne.

Sellanen juttu et onks siulla mikä versio tosta trackerista? vanhemissa versioissa ei oo ipoker tukea et voilla et siintä kusee. Jos oot rekisteröiny sen trackerin ni saat uusimman version pokertrackerin sivuilta ja patchaat vaa ni joha alkaa pelittää.

Yks kaveri olis aikeissa aloitella nettipokerii, ei oo enne hirveesti pelannut mut osaa siis pelata meidän mittapuulla hyvin. Eli siis jää koti rahapeleistä miltein aina voitolle (ei säkällä) jne ja on opiskellut lajia. Ongelmana on vain, että olisi mahdollisuus laittaa n. 150-200 nettiin rahaa mutta sillä pääsisii vain nl10:ä pelaamaan mikä on vissiin aika tissien läpsyttelyä.
Kannattaisiko silti yrittää nl20:stä, vai onko ero edes iin suuri... Mielipiteitä?

Kyllähän tuolla nl20 pelaa ainakin, katsotte vielä jonkun paikan josta saa noita 100% depo boonuksia niin vaikka vielä isompaa. Itse laitoin 50 ja nl10 riittää mainiosti, vaikka rolli on hiukan epävakaa vielä kun vasta 130 saanut kasattua niin vieläkin kun muutaman tappiopäivän tekee niin tulee herkästi takas omilleen :(

Sellanen juttu et onks siulla mikä versio tosta trackerista? vanhemissa versioissa ei oo ipoker tukea et voilla et siintä kusee. Jos oot rekisteröiny sen trackerin ni saat uusimman version pokertrackerin sivuilta ja patchaat vaa ni joha alkaa pelittää.

ihan virallinen on ja uusin päivitys asennettu. Mutta ei pelitä. (..mitään waretusta tueta prkl)

Huhtikuu alkaa sitten näköjään "vähän" eri merkeissä kuin maaliskuu. Uppia tähän mennessä reilu 1,5 kiloa, eikä käsiäkään ole kuin jonku vajaa 5k pelattuna vasta. Maaliskuussa samaan aikaan oltiin tuo 1,5 kiloa vähän eri suunnassa.. :curs:

Kuopan reuna häämöttää jo.. Vajaa kilo tuota taitaa olla vielä jäljellä (enkä ole siis laskenut tuohon mitään rb:a tai muuta), kunhan reunalle ja sen yli päästään, niin voi olla pienet :kippis1: Johan tota on kohta 50.000 jakoa täytelty :eek: (tai siis vajaa 50k jakoa sitten olin all-time high'ssa).

Sellanen tunne persiissä, että huhtikuusta tulee oikea paalukuukausi :D

Voi perkele, että osaa vituttaa. 20 hengen sittarissa olin ihan hyvissä "asemissa" ja yks vihu veti all in, itellä oli 66 kädessä ja foldasin kun ei vielä tiennyt, että millanen bluffaaja se toinen on. Noh joku muu maksoi ja sillä vihulla oli 32 kädessä ja se sai flopista toisen kakkosen ja voitti sillä.

Kaiken huipuksi se sama mulkero pudotti mut toisessa all inissä juuri, kun olisi päässyt rahasijalle. :D

Voi perkele, että osaa vituttaa. 20 hengen sittarissa olin ihan hyvissä "asemissa" ja yks vihu veti all in, itellä oli 66 kädessä ja foldasin kun ei vielä tiennyt, että millanen bluffaaja se toinen on. Noh joku muu maksoi ja sillä vihulla oli 32 kädessä ja se sai flopista toisen kakkosen ja voitti sillä.

Kaiken huipuksi se sama mulkero pudotti mut toisessa all inissä juuri, kun olisi päässyt rahasijalle. :D

Nih ja sit jos mä olisin saanut taskuraketit, niin ihan varmana olisin
slouwannu ja pudottanu kaikki, nih.

Yks kaveri olis aikeissa aloitella nettipokerii, ei oo enne hirveesti pelannut mut osaa siis pelata meidän mittapuulla hyvin. Eli siis jää koti rahapeleistä miltein aina voitolle (ei säkällä) jne ja on opiskellut lajia. Ongelmana on vain, että olisi mahdollisuus laittaa n. 150-200 nettiin rahaa mutta sillä pääsisii vain nl10:ä pelaamaan mikä on vissiin aika tissien läpsyttelyä.
Kannattaisiko silti yrittää nl20:stä, vai onko ero edes iin suuri... Mielipiteitä?

Kun on ekaa kertaa netissä niin mieluummin NL10. Kun alussa kuitenki on se nettipeli vähän hakemista vaikka oliskin kotipelejä pelannu.

Kolmen viikon kuiva kausi ohi, ensimmäinen päivä / tai oikeestaan sessio, ilman biittiä!

Plussaakin tuli ihan sopivasti, tosin normaalia tasoa alemmalla.

Voittajafiiwis, toivottavasti jatkuis nyt ilman biittei pitkään.

Mistäköhän saisi tällä hetkellä parhaimmat depo ja rakeback bonukset?

Saako Bossilla handhistorystä muckatut kortit jotenkin esille? Pokerihuoneen CR2:lla kokeilin vaihteeksi ja kalaiselle tuntuu vesi, mutta ois kiva jos näkis kuinka paskoilla fisut maksaa loppuun asti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom