Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin ongamella tuntuu tuossa aamu seittemästä kymppiin olevan välillä ihan hullut päivät, ja hulluja fisuja, jotka puskee kaikella.
Tosin pöytiä on todella vähän.
Amatööri tilittää:
Mielelläni käyttäsin Poker Trackeria jonka hommasin mutta hitto kun valittaa iPokerin käsihistoriaa siirtäessä että "100% of hands rejected, not Hold Em hands" tms ... enkä prkl mitään muuta oo pelannu ku HEtä.. ei oo apua viralliselta foorumiltakaan löytyny.
Poker Ofiicenhan saa pelaamalla käyttöönsä mutta siinä on ne vuosimaksut nykyään. Parin vuoden lisenssin siihen kai sai sieltä kotisivun kautta horotettua itelleen.
Mitä tarvii seurata tilastoista niin sehän on ihan itestä kiinni että kuinka paha tilastotieteilijä sisällä asuu... välillä tuntuu että ne tilastot on monelle kiinnostavampia/tärkeempiä ku mitä ite pelissä tapahtuu, tilillä onkin sitten enemmän Sklanskyn dollareita kuin oikeita
Mä oon katellu ihan perus setin yleensä vain: Floppi/Check/Check-R jne % itellä, sitte millä käsillä on kustu eniten tilanteita ja missä vaiheessa jne. Eli ettiny omia virheitä ja parannuksia peliin. Kivahan se on katella niitä kohtia että mitkä on menny hyvin ja kuolata/printtailla nousevaa käyrää mutta mulle trackeri tarjoo mahollisuuden tutkia omia virheitä ja välttää niitä. Jokaisella on omansa, eti ne.
Sellanen juttu et onks siulla mikä versio tosta trackerista? vanhemissa versioissa ei oo ipoker tukea et voilla et siintä kusee. Jos oot rekisteröiny sen trackerin ni saat uusimman version pokertrackerin sivuilta ja patchaat vaa ni joha alkaa pelittää.
Voi perkele, että osaa vituttaa. 20 hengen sittarissa olin ihan hyvissä "asemissa" ja yks vihu veti all in, itellä oli 66 kädessä ja foldasin kun ei vielä tiennyt, että millanen bluffaaja se toinen on. Noh joku muu maksoi ja sillä vihulla oli 32 kädessä ja se sai flopista toisen kakkosen ja voitti sillä.
Kaiken huipuksi se sama mulkero pudotti mut toisessa all inissä juuri, kun olisi päässyt rahasijalle. :D
Yks kaveri olis aikeissa aloitella nettipokerii, ei oo enne hirveesti pelannut mut osaa siis pelata meidän mittapuulla hyvin. Eli siis jää koti rahapeleistä miltein aina voitolle (ei säkällä) jne ja on opiskellut lajia. Ongelmana on vain, että olisi mahdollisuus laittaa n. 150-200 nettiin rahaa mutta sillä pääsisii vain nl10:ä pelaamaan mikä on vissiin aika tissien läpsyttelyä.
Kannattaisiko silti yrittää nl20:stä, vai onko ero edes iin suuri... Mielipiteitä?