Onkohan totta??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jugetsi
  • Aloitettu Aloitettu
Voi voi toivottavasti ei afrikan pojat pahota mieltään kun joutuu linnas viruu. Joutuu viel suomen valtio maksaa niille kipu rahoja. Mä en tajua miks noit ulkomaalaisia ei voi heivata vittuun täält maasta jos on selvää että niille ei työ maistu tai tekee rikoksia. Annan kyl arvoa niille ulkomaalaisille jotka todella tekee töitä ja pärjää omillaan.

samalla linjalla ollaan täällä

Mistä tuon jutun löytää? Alkup linkki ei pelitä.

Mitä siellä on tapahtunut? Linkki ei toimi.

Olivat ilmeisesti raiskauksen lisäksi leikelleet saksilla uhrin välilihan.
Vastaavaa tapahtuu laajassa mittakaavass mm. Kongossa jossa on paljon naisia joilta väliliha on jopa ammuttu hajalle.

on se ihanaa kun kaikki ihmiset ovat tasa-arvoisia ja noita hätää kärsiviä pitää auttaa ottamalla tänne. se mitä heille annetaan on meiltä muilta pois. mua ei haittaa tippaakaan jos heivataan 1000pakolaista vaikka itämereen jos se pelastaa edes yhden suomalaisen naisen raiskaukselta.

saattaa kuulostaa julmalta mutta mulle suomi ja suomalaiset tulee aika kaukana ennen kongoa ja kongolaisia. toki kärsiviä pitää auttaa mutta ei sillä tavalla joka johtaa auttajien(tässä tapauksessa suomalaisten) kärsimykseen, oli se sitten kuinka pientä ja kohduistuisi kuinka pieneen ihmisryhmään tahansa.

Voi voi toivottavasti ei afrikan pojat pahota mieltään kun joutuu linnas viruu. Joutuu viel suomen valtio maksaa niille kipu rahoja. Mä en tajua miks noit ulkomaalaisia ei voi heivata vittuun täält maasta jos on selvää että niille ei työ maistu tai tekee rikoksia. Annan kyl arvoa niille ulkomaalaisille jotka todella tekee töitä ja pärjää omillaan.

Yhden vangin ylläpito suomen vankilassa maksaa n. 35 000 euroa vuodessa, joten näihinkin kahteen "yöntimoon" uppoaa kymmenen keskiverto duunarin koko vuotuinen palkkavero. Mutta saahan ne sillä rahalla jo täysin ilmastoidun huoneen, televisiolla ja omalla suihkulla. Lisäksi ruoka tuodaan ovelle ja kerran päivässä pääsee hyvälle tripille vankilan psyykelääkkeillä.

Kotimaa, ikävä kyllä, olisi oikea paikka heidänlaisilleen eläimille.

Ja silti PS sai vaan 4% äänistä ja vihreät 8%.

Mikäli nykyinen kehitys maahanmuttajien aiheuttamien ongelmien määrässä jatkuu niin seuraavissa vaaleissa perussuomalaiset tulevat tuplaamaan kannatuksensa. Elleivät sitten nykyiset suuret puolueet muuta asennoitumistaan aiheeseen melko radikaalisti.

Mikäli nykyinen kehitys maahanmuttajien aiheuttamien ongelmien määrässä jatkuu niin seuraavissa vaaleissa perussuomalaiset tulevat tuplaamaan kannatuksensa. Elleivät sitten nykyiset suuret puolueet muuta asennoitumistaan aiheeseen melko radikaalisti.

Tuskinpa vaan. Lähinnä sen takia että vaikka PS olisi jonkun kanssa samaa mieltä maahanmuuttoasioista niin se ei vielä riitä koska PS ehdokkaat (Soini poislukien) tuntuvat olevan todellisia älyn jättiläisiä kaikki tyynni. Siis silloin kun nyt jossakin näitä on ääneen päästetty.

Ei sinänsä etteikö eduskuntaan vatipäitä olisi taas valittu aimo tukku, mutta ne on sentään edes julkkisvatipäitä eli äänestäjä tietää ne nimeltä. Tuntematon PS perusjuntti harvaa äänestäjää kiinnostaa.

Mä en saatana vaan siedä ajatusta et joku raiskataan. Tulee helvetin paha olo ku ajattelee sitä tilannetta, ja sitä miltä siitä naisesta tuntuu. ja mitä seuraa tekijöille suhteutettuna naisen vituiks menneeseen elämään. ai niin, ei mitää:kippis1: , jos joku ei tienny.Ja nää eläimet jotka sitä huvikseen tekee ei ees tajua mitä ne tekee.jos joku ei tienny. Maassa maan tavalla vaiko sittenkin oman. Oon pitkään miettiny et miten tällänen yksittäinen kansalainen voi toimia tän asian poistamiseks, et pitäskö kattella sivusta ja todeta että noh, minkäs sille mahtaa (ku MEIDÄN maan naisia raiskataan ku ei ees niitä pystytä puolustaan enää), kerätä nimiä ja lähettää eduskuntaan terveisiä vai koittaa nostaa mahdollisimman paljon meteliä tästä joka paikassa esim. netin keskustelupalstoilla??eikö mitään muka voi tehä? vai koota porukka ja perustaa helvetti vaikka oma järjestö näitä perkeleitä vastaan??. (uskokaa tai älkää, on toikin ihan tosissaan käyny mielessä, ei taida mun uskottavuus vaan riittää perustaan mitään...vielä;) )jäseniä varmaan olis.mainoslauseena:mun mielestä maahanmuuttajaperseilijöihin heitetyt valtion rahat olis yhtä hyödyllistä tunkee vaikka majavan perseeseen.
isäni on kai "lievä" rasisti.mitä sitten?vanha ukko,kyllähän sen ymmärtää et ottaa päähän ku ei niitten nuoruusaikana paljo yöntimot kukkoillu. Olenko mä sitten rasisti? en mä tiedä, ihan vitun sama.aika pientä.oikeesti.mut raiskaaja en oo ja näitä ei pidä hyssytellä.hiano avautua.vituttaa muutenkin.pahoittelen vittuuntuneen teinin turhaa pskan jauhamista.oli joo paska viesti.:piis:

Tuomiot tällaisesta ovat todellakin naurettavan pieniä, mutta ei mistään yksittäistapauksesta saa ikinä mitään varoittavaa esimerkkiä tehdä, niinkuin joku tuossa aiemmin ehdotti. Oikeusjärjestelmän pitää pohjautua nimenomaan jokaisen jutun tasapuoliseen käsittelyyn, eikä varoittaviin esimerkkeihin.
Joku myöskin sanoi jotain sen tapaista että pistetään tarpeeksi kova tuomio, niin ei taatusti uusi tekoaan, mutta usein homma menee jopa päinvastoin, jos rangaistu kokee saaneensa kohtuuttoman tuomion, niin hän haluaa kostaa. Tässä tapauksessa tosin väh.10vuoden kakku olisi lähinnä se kohtuullinen. Ja sen jäkeen ehdoton maastakarkoitus toki.

Yhden vangin ylläpito suomen vankilassa maksaa n. 35 000 euroa vuodessa.

Mielenkiintoinen vaihtoehto olisi myös suora karkoitus ko. maahan, jossa vanki kärsisi tuomionsa. Suomi voisi jopa maksaa korvausta esim. Kongolle sen verran kuin tuomion kärsiminen siellä maksaisi (tod.näk edullisempaa kuin 35t €/vuosi). Tosin tietysti tässäkin vaiheessa ihmisoikeusjärjestöt kilahtaisivat ja tietysti voi olla vaikea järjestää. Mielestäni voitasiin soveltaa rikoksissa, jotka kohdistuvat henkilöön (raiskaus, murhat, törkeät pahoinpitelyt).

Back
Ylös Bottom