Mä en saatana vaan siedä ajatusta et joku raiskataan. Tulee helvetin paha olo ku ajattelee sitä tilannetta, ja sitä miltä siitä naisesta tuntuu. ja mitä seuraa tekijöille suhteutettuna naisen vituiks menneeseen elämään. ai niin, ei mitää:kippis1: , jos joku ei tienny.Ja nää eläimet jotka sitä huvikseen tekee ei ees tajua mitä ne tekee.jos joku ei tienny. Maassa maan tavalla vaiko sittenkin oman. Oon pitkään miettiny et miten tällänen yksittäinen kansalainen voi toimia tän asian poistamiseks, et pitäskö kattella sivusta ja todeta että noh, minkäs sille mahtaa (ku MEIDÄN maan naisia raiskataan ku ei ees niitä pystytä puolustaan enää), kerätä nimiä ja lähettää eduskuntaan terveisiä vai koittaa nostaa mahdollisimman paljon meteliä tästä joka paikassa esim. netin keskustelupalstoilla??eikö mitään muka voi tehä? vai koota porukka ja perustaa helvetti vaikka oma järjestö näitä perkeleitä vastaan??. (uskokaa tai älkää, on toikin ihan tosissaan käyny mielessä, ei taida mun uskottavuus vaan riittää perustaan mitään...vielä;) )jäseniä varmaan olis.mainoslauseena:mun mielestä maahanmuuttajaperseilijöihin heitetyt valtion rahat olis yhtä hyödyllistä tunkee vaikka majavan perseeseen.
isäni on kai "lievä" rasisti.mitä sitten?vanha ukko,kyllähän sen ymmärtää et ottaa päähän ku ei niitten nuoruusaikana paljo yöntimot kukkoillu. Olenko mä sitten rasisti? en mä tiedä, ihan vitun sama.aika pientä.oikeesti.mut raiskaaja en oo ja näitä ei pidä hyssytellä.hiano avautua.vituttaa muutenkin.pahoittelen vittuuntuneen teinin turhaa pskan jauhamista.oli joo paska viesti.:piis: