Archey
Banned
- Ikä
- 62
Jengi treenaa usein 6 - 8 toiston sarjoilla koska se on helpointa. On aivan eri asia vetää sarja failureen 6-8 toiston sarjassa kuin pitkässä esim 20 toiston sarjassa. Varsinkin jos on pitempään treenannut pitkillä sarjoilla jalkoja, pystyy käyttämään isoja painoja sarjoissa. Itse treenaan kyykkyjä 20-10 toiston sarjoissa ja prässiä 30-10.
Mulla aivan samat painot kuin Archeylla 30 toiston prässisarjoissa eli 400kg (kelkka 100 kg + 300 kg).
Kyllä se voima kasvaa kun tekee pitkiäkin sarjoja. Jos tavoite on 200 kg penkissä niin treenaa 20 toiston sarjoja. Kun menee 160kilolla 20 toistoa niin ykkönen on lähellä 200 kiloa.
Mulla on kyllä 350kg + kelkka, mutta en kelkan painoa tiedäkkään.
Ihmiset ovat perus laiskoja, täälläkin avattiin taysin turha threadi, tarvitaanko aerobista diettaamiseen tms. paskaa ja kyse oli vain siitä että haluttiin saada muilta tukea olla tekemättä aerobista tai anaerobista treeniä dietin aikana.
Diettaamiseen ei tarvita kuin miinuskaloreita ei siihen tarvita punttiakaan tai voidaan pudottaa rasvaprosenttia pelkällä aerobisella/ anaerobisella muuttamatta edes ruokavaliota, sillä kaikella liikunnalla saadaan aikaan kulutusta.
Vaikka moni huippukehonrakentaja tekee uuber pikiä sarjoja ja saa aikaan huomattavaa lihaskehitystä sitä ei haluta tehdä jos jotain voidaan saada aikaiseksi vähemmällä vaivalla tai tekemättä mitään. Eivät Peter Wilenius ja Hulkkikaan huvikseen vetele niitä ultra pitkiä prässisarjoja ja intervallityyppisiä mäkivetoja ja vaikka Tom Plaz veteli 50 toiston settejä, meidän Arttu ei niitä tee koska viisi toistoa riittää mainiosti, eikä viitsisi mennä treenin jälkeen suihkuun.
Kaverini veteli 30 vuotta sitten nojatuolissa löhöten Weiderin poroteiinikapseleita naamariin ja kossua päälle ja kävi välillä hauista pullistellen peilin edessä.
Jos keksitään joku myöstatiini blokkeri jolla saadaan lihaskasvua tekemättä mitään, saleilla kasvaa kyykkytelineissä sen jälkeen hämähäkin verkkoa.