Onkohan tämä mahdollista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hemuls
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo eli aattelin nyt tulla tänne vinkumaan ja jos vaikka sais jotain vinkkiä:wtf:. Asiaan siis, eli ongelmana on kun ei minkäännäköistä tulosta ole tullut 7 kuukauteen. Yhteensä olen käynyt salilla 9kk säännöllisesti ja keskimäärin sen 3-4x per viikko. Kaloreita aloin laskemaan siinä 4 kuukauden kohdalla. Treenaan aika intensiivisesti, yleensä koko kropan käyn kerralla läpi ja aikaa menee se 35-50min. Sitten näihin statseihin. Paino n.66kg pituus 178.5cm (eli rotta) ja rasvaprossa on kyll vielä niin korkea ettei edes vatsalihaksia nää. Jotain jopa 16-18 on pihdit näyttänyt. 3 kuukautta olen myös "cutannut" ja mitään ei oikeastaan ole tapahtunut vaikka omien laskelmien mukaan päivässä olen n.400-700 kcal miinuksen puolella. Makroja en sen enempää kattele mutta protskua se 120-150g/pvä. Ketoosiakin on koitettu. Täytyy sanoa että epätoivo iskee koska tämän saleilun olen ottanut kyllä vakavasti. Kaikki salikaverit saa sitä tulosta tosta vaan, Motivaatio ja kaikki hukassa, auttakaa nyt joku :D joo ja ikää vaan se 16vee.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi unohtaa tuon cuttailun 16 vuotiaana... Tuossa iässä lihaksiin saa erottuvuutta syömällä fiksusti ja tarpeeksi ja treenaamalla oikein

hemuls;4644337. 3 kuukautta olen myös "cutannut" ja mitään ei oikeastaan ole tapahtunut vaikka omien laskelmien mukaan päivässä olen n.400-700 kcal miinuksen puolella
Onko vittu ihme. Jos painoo on reilu 60kiloo pitutta 180 ja dieettaat 3kk ensinnäkin MITÄ VITTUA!? Onko se jokin yllätys ettei siellä ollutkaan lihasta rasvan alla.
VOI LUOJA.

Tarkotan nyt sitä että se rasvaprosentti ei ole siitä laskenut vaikka kaikennäköstä tullut kokeiltua. Tavotteena onkin saada ne rasvat suht alas että vois sitten hyvin mielin vaikka clean bulkata tai jotain vastaavaa. Tiedän joo ettei kokoa paljoa oo, ajattelin vain kysyä teiltä viisailta ihmisiltä miten tässä tilanteessa kannattaisi toimia. (jatkaa cuttia vai syödä esim. suunnilleen vaan sen kulutuksen vai bulkata?)

Onko vittu ihme. Jos painoo on reilu 60kiloo pitutta 180 ja dieettaat 3kk ensinnäkin MITÄ VITTUA!? Onko se jokin yllätys ettei siellä ollutkaan lihasta rasvan alla.
VOI LUOJA.

Äläs nyt, jos hänellä ei edes vatsalihakset näy niin jonkun täytyy olla pielessä!!!!!!!!!!!!!!!/provo&endofprovo/

Zone-sarja -42%
Tarkotan nyt sitä että se rasvaprosentti ei ole siitä laskenut vaikka kaikennäköstä tullut kokeiltua. Tiedän joo ettei kokoa paljoa oo, ajattelin vain kysyä teiltä viisailta ihmisiltä miten tässä tilanteessa kannattaisi toimia olen meinaan aika hukassa. (jatkaa cuttia vai syödä esim. suunnilleen vaan sen kulutuksen vai bulkata?)

- - - Updated - - -

Ja vahingollinen tuplapostaus

Sanonko uudelleen? Syö FIKSUSTI ja TARPEEKSI! Älä varsinaisesti bulkkaa vaan vähän yli kulutuksen... Ja äläkä ainakaan cuttaile... Palat ei varmasti näy tuossa kunnossa kun EI VOI edes lihasta olla juurikaan noilla statseilla... Ja jos ikää on 16 niin tuo rasva% on ihan hyvä

Niin missä ei näy tulosta? Peilissä, dieetissä vai tuloksissa? Jos dieettiä tarkotat niin..

1. Lihaserottuvuus on niin yksilöllistä, toisilla se vaan näkyy helpommin ja paremmin.
2. Lihaserottuvuus vaatii sitä lihasta sinne "läskin" alle. Se, että painat vain 60kg ja sulta löytyy sitä "valkosta lihaa" kertoo, että ei siellä ole sitä lihasta niin järkyttävän paljoa. Se, että painatko 60 pienissä rasvoissa (hyvä erottuvuus) on täysin eri kuin että painat 60 keskimääräsissä rasvoissa (huono erottuvuus). Ei mitään rakettitiedettä.

Sun täytyy syödä kunnolla ja kerätä sitä laardia maltillisesti ympärilles, jotta saisit myös lihasmassan kasvamaan. Niinhän se menee, että ensin täytyy olla jotakin mitä esitellä? :rolleyes: Tsemiä vaan reeneihin!

Ja jos oot rölli niin siinäpähän oot..

2x vkossa lenkki ja 3x sali. Onkohan ihan utooppista heittää että 0 taso n. 2200-2500. Siiihen lisäis sitten sen parisataa kaloria päälle. Ja joo kädet on vaan jtn 34cm, rinnanympärys 100.

No mulla työ joka sisältää paljon kävelyä, paljon hyötyliikuntaa ja 4x viikko treeni. Kulutus pyörii jossain 3000kcal luokkaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäsköhän tota treeniohjelmaa jotenkin muuttaa? Näitä tulee yleensä tehtyä.
Mave 3x6-8
Leukoja (levee ote) 5x max
kulmasoutu 3x8

Punnerrukset 3x failure
dipit 3x8
penkki 3x7-10

Hauiskääntö vinotangolla 3x8-10
+jtn perus hauisvääntöi

Ranskalainen punnerrus 2-3x8
Kapeella otteella punnerruksii 3xfailure

Kyykkyjä 3x8

Loppuun vatsat (n.5-10min.)

- - - Updated - - -

Joo no se kulutuski nii paha arvioida tarkkaan.

Joo eiköhän se tästä lähe, golden sixiä vois lähtee vetämään ja vähän nostaa kaloreita. Se on totta että massaa kaipaisi kipeästi mutta toi tänhetkinen rasvaprosentti vähän kuumottaa ku on valmiiks niin korkea.(jännä kyllä, erottuvuus on rinnan ja käsien alueella hyvä, mahasta sitä läskiä vaan tuntuu löytyvän niin helvetisti)

eihän se läski kerry tasaisesti.. toisilla se tulee vain vatsaan, toisilla reisiin ja jollain onnellisilla vähän joka puolelle..

Mutta sä oot 16 ja jos haluat niitä palikoita näkyviin niin siellä pitää myös olla sitä lihasta. Eli en nyt huolehtisi siitä vatsasta. Kunhan et lähde millekään törkybulkille vaan huolehdit, ettei rasva% karkaa liikaa. Sitten on parin vuoden päästä hyvä lähtee tiputtelemaan rasvoja kun kropasta löytyy lihaakin

Rakas Hemulis.
Tulokset syntyvät kovalla työllä: Tehokas sali, kunnon lepo ja viisas ruokavalio. Onko kaikki varmasti kunnossa? Tulokset =sixpack! eivät synny hetkessä. Ja alotuspostista käy jotenkin ilmi, haluat kaiken heti vaikka et tiedä mitä haluat.

Mitä tarkoitus tuloksilla? Niitä on monenlaisia. Mikä on tavoitteesi?
1. Saada vatsalihakset esille ( = laihduttaa)
2. Saada lisää lihasta/voimaa ( = bulkata)

Mieti ja Kerro selkeäsi tavoitteesi. Yksi lause maks 10 sanaa. Kuuntele neuvo ja PYSY SIINÄ vähintää muutama kuukausi.

PS Onko työ saliohjelma yhden salikerran saliohjelma, jota toistat viikossa x kertaa? Jos kyllä, niin roskaa.

Painonnousun varmaan pitäis olla sit sitä 300g luokkaa/viikko. Tuloksenahan voisi olla sinäänsä alhaisempi rasvaprosentti kuin alottaessa, jos toi rasvantulo minimoidaan. Ongelmana vaan se että olis toi kulutus hyvä saada varmaa tarkemmin tietää, en oikee luota noihi netti tdee laskureihi.

älä luota laskureihin vaan ota käyttöön vaikka kalorilaskuri.fi ja vaaka. Sitten seuraat vaan kuukauden painoa 3000kcal syömisillä. Sitten kun katsot paljon paino nousi/tippui niin säädät sen mukaan.

Etkä sitten välttele myöskään rasvoja ruokavaliossa. Katsot, että proteiinia tulee se n. 2-2,5g/kg ja hyviä rasvoja löytyy tarpeeksi olikohan ~1g/kg ja loput täytät sitten LAADUKKAILLA hiilihydraateilla ja kasviksilla.

Jep, tässä on kyllä ehkä ollut odotukset liian kovat ja ristiriitaiset tavotteet. Olen tietoinen että tulosta ei saa nopeasti näkyviin. Mutta kun peilissä ei tapahdu mitään 7 kuukauteen ja progresskuvia seuraamalla ei näy myöskään mitään, olen elänyt siinä tiedossa että jotain ''noob gainsseja'' voisi saada syömällä pienillä miinuksilla. Mutta ei. Ajattelin vain että ehkä olisi parempi ensin cutata sitten vetää joku pitkä clean bulkki tai jotain. Kyl täytynee lähtee sen massan perään ja ottaa tosta joku perus ''heavy compoundeihin'' pohjautuva ohjelma.. ja alkaa kans syömään hiiren verran enemmän.

- - - Updated - - -

Joo tätä täytyy koittaa.

Jep, tässä on kyllä ehkä ollut odotukset liian kovat ja ristiriitaiset tavotteet. Olen tietoinen että tulosta ei saa nopeasti näkyviin. Mutta kun peilissä ei tapahdu mitään 7 kuukauteen ja progresskuvia seuraamalla ei näy myöskään mitään, olen elänyt siinä tiedossa että jotain ''noob gainsseja'' voisi saada syömällä pienillä miinuksilla. Mutta ei. Ajattelin vain että ehkä olisi parempi ensin cutata sitten vetää joku pitkä clean bulkki tai jotain. Kyl täytynee lähtee sen massan perään ja ottaa tosta joku perus ''heavy compoundeihin'' pohjautuva ohjelma.. ja alk

Sen kulutuksen osalta:
http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/121583-paljonko-pitaisi-syoda-mika-mun-peruskulutus/

Treenin osalta:
Simppeli ohjelma, perusvoimaa ja jatkuvasti lisää rautaa tankoon. Tuo koko kroppa 35 min-treeni kuulostaa joltain kuntojumpalta eikä tuloksia tuovalta lihaskuntotreeniltä ja heiluminen ilman kunnollista proggressiota painoissa ei johda lihaskasvun tai voiman kannalta mihinkään, vaikka yleiskunnolle olisikin hyvä. Varmaan treenaat mielestäsi kovaa ja varmasti treeni "tuntuu", mutta tuo kuvailemasi treeni kyykkyineen ja maastavetoineen ei mahdu tuollaiseen aikaan kuin liian pienillä painoilla puolivillaisesti kustuna, piste.

No-body sanoi sen hyvin ja ytimekkäästi. Lisäisin sen verran, että miehen vartaloon volyymia tulee luonnostaankin lisää yleensä vasta pituuskasvun loppumisen jälkeen. Ei kannata huolestua, vaikka 16 vuotiaana ei vielä lihaskasvua järkyttävästi näy. Harjoittelu ei silti mene hukkaan. Jos jaksat nostaa punttia säännöllisesti, huomaat vaan yhtenä paivänä, että sinulle on lihakset.

Oma kokemukseni on, että nuorena keho jotenkin adaptoitui treeniin hyvin nopeasti. Rautaa pitää vaan uskaltaa laitaa tankoon enemmän, vaikka vähän väsyttää ja tuntuu, ettei nouse. Lisäksi kannattaa pitää treeni yksinkertaisena, mutta varioida toistomääriä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom