onko viides liikaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs nyt oon muutaman kuukauden käyny tekees punttireeniä 2-4 kertaa viikossa..

tulosta on tullut ihan mukavasti, mutta nyt olen tehnyt tälläisen jaon itselleni:

ma: yläkroppa
ti: jalat, vattat, alaselkä
ke: huili
to: yläkroppa
pe: jalat vattat alaselkä

jaloista sen verran että polven takia kaikki työnnöt ja ja reiden ojentaja on pois suljettuja..
Eli jalat tehdään "akkojen laitteilla" :D..

Leikkaus tulossa joskus..

nyt olis vielä mahdollisuus mennä myös lauantaina salille vähän punttailemaan ja ajattelin jos tekis vielä kolmannen kerran yläkropan saman viikon sisällä.

Palaudun omasta mielestäni liian nopeasti, koska minulla ei ole tullut kuin pari kertaa paikat kipeiksi, vaikka tekisisn minkälaista tappotreeniä.

Syön ihan tarpeeksi :D ja palkkari (hera80) sekä yöproteiini (soija90) tulee otettua. Joskus myös aamulla jos jää aamupala vähäiseksi otan hera/soija sekoituksen..

joka kerta otan desin annoksen..

Eli uskallanko ottaa kolmannen yläkropan treenin tuonne? Penkkiä teen nykyisin vain kerran viikossa, koska se ei oikein ole minun lajini ja ajattelin oottaa mahdollisesta lauantaista penkkipainotteisen..

Eli kannattaako?

No se nimenomaan riippuu ihan siitä että miltä susta itsestä tuntuu. Sillon kun sä tunnet olosi palautuneeksi ja levänneeksi ja koet olevasi valmis seuraavaan treeniin niin sillonhan sä oot valmis siihen. Eli mun mielestä tosiaankin voit tehdä niin jos kerta noin nopeasti palaudut.

mitä jos vaikka pistäisit sen nykyisen ohjelmasi liikkeineen näytille niin katotaan,muuten on aika paha sanoa

no tässä tuleepi sitte:

MAANANTAI/TORSTAI:

lämmittely soutua 5-10min
ylätalja eteen; 3x10
ylätalja taakse; 2x15
alatalja; 3x15
hauiskääntö tangolla seinaa vasten; 3x10
hauis scotissa; 3x10
hauis taljassa; 3x10
ojentajat taljassa; 3x10
ranskalainen; 3x10
leuat, vasta; 4x6

TIISTAI/PERJANTAI

lämmittely pyöräilyä 5-10min
loitontajat; 3x15
lähentäjät; 3x15
pohkeet istuen; 3x10
pohkeet seisten; 4x10
selät 20kg lisäpainolla; 3x20
vatsoja; en osaa sanoa.. tarpeeksi :D vatsat on vähän liian hyvässä kunnossa, että noita teen vain että pysy masu kondiksessa...
jalkojen nosto; 5x15

penkki ja pystypunnerrus on joskus heitetty johonkin väliin.. ma tai to..
dippejä tein alussa, mutta sitten lopetin kun olkapää kenkkuilee. Samoin peck deck. (kirjoitetaanko noin)

lauantaille haluaisin sitten tuotaa penkin, vinopenkin ja pysypunnerrukset sekä joitakin muita yläkropan liikkeitä..

tuossa taitaapi olla suunnilleen tuo ohjelmani.. ja painot ovat selaiset, että ensimmäinen sarja menee juuri ja juuri. Toiseen sarjaan nostan painoja ja viimeiset 3 ovat tuskaa.. viimeiseen sarjaan lisää painoa ja 5 viimeistä ovat helvetillistä vääntöä, kuitekin pidetään toiston puhtaina.. ma,to olen myös tehnyt joskus selkää, jos en ole päässyt tekemään muita, mummojen takia..

ja ongelmana on tuo että en saa lihaksia kipeiksi.. tekisi mieli tehdä "jalkapäivinäkin" yläkroppaa, koska lihaksista ei tule minkäänlaista viestiä että olisi tehnyt niitä edellisenä päivänä...

kommenttia?

Hauiksille liikaa sarjoja.. Olkapäät pitäs saada kyllä paremmin mukaan.. tekisin kyllä vielä toisen liikkeen niille pystypunnerruksen päälle.. Rinnalle se penkki ja vinopenkki varmaanki riittää mutta voi siihen yhden apuliikkeen vielä ottaa.. Ojentajatkaan ei varmaankaan tarvisi tuohon kun yhden liikkeen jos rinnnankin olet tekemässä lauantaina..

Vaihda noita taljoja ja muita hömpötyksiä kunnon perusliikkeisiin ja vähennä turhia sarjoja. (vrt. nyt tulee hauiksille enemmän sarjoja kuin selälle..) Järjestys vois olla esim : rinta (2-3srj),olkapäät(2srj),selkä(2-3srj),ojentajat(2srj). hauikset voisit liittää tohon jalkatreenin yhteyteen. Pyramidi on ok tapa edetä sarjoissa,esim 15,10,6-8.

Back
Ylös Bottom