Onko tämä tasa-arvoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tribulus
  • Aloitettu Aloitettu
Meikäläisen tulee toisinaan käytyä reenaamassa ja uimassa eräässä isossa uimahallissa.Reenin ja uinnin jälkeen käyn tietty pesulla ja saunassa.Pesutilat ja saunat tietty jaettu miehille ja naisille erikseen.Välillä miestenkin puolella kuitenkin tulee vastaan naisia,jotka pesevät ko.tiloja.Siinä sinänsä mitään ihmeellistä tai kamalaa ole,mutta välillä huvittuneena tulee mietittyä,että minkälainen meteli nousisi,jos miessiivooja menisi pesemään naisten pesutiloja.Eihän nämä naispesijät mitään ruusuja ole,mutta kun siellä itse muiden joukossa tulee käveltyä "urosliha" heiluen,niin välillä tulee ajateltua,että tuleekohan ne tietoisesti pesulaitteineen lähemmäs,kun suihkun alla itseään pesee.Selväähän on,että oli nainen millainen hyvänsä,niin kyllähän jokaisella(melkein jokaisella!)jonkinlainen kiinnostus on toista sukupuolta kohtaan.Tänäänkin siinä itseäni pestessä kolme naista pyöri ympärillä.Yksi lykki edessään jotain pesulaitetta,toinen heilutti harjaa ja kolmas huuhteli lattiaa kylmällä vedellä.Olivat iältään about 30-50 vuotiaita.No siinä sen kummempia häpeilemättä pesin itseni kuten aina ennenkin.Mietin taas siinä kohtaa,että onko tämä sitä TASA-ARVOA??Itse en pistäisi lainkaan hanttiin,jos pääsisin töihin paikkaan,missä pääsis naisten pesutiloihin ja saunaan ym.
Anyway,ehkä kuitenkin em.naiset ovat nähneet niin monia miehiä täysin Aatamin puvussa,ettei miesten "varusteiden" katselu aiheuta enää minkäänlaista kiinnostusta.Seuraavan kerran kun nämä pesunaiset pyörivät yhtä lähellä voisin tietty pyytää,jos joku antais vaikka selänpesuapua!!!
TASA-ARVOA PELIIN SANON MINÄ..... ; )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen joskus ihmetellyt samaa asiaa...
Paikallisessa uimalassa on juurikin samanlainen käytäntö. Pitäis olla niin, että naisten puolen siivoaa mies ja miesten puolen siivoaisi nainen :lol2:

Mutta siitä olen kanssa sata varma, että jos siellä naisten puolella se miessiivooja käyskentelisi, niin kyllä siitä aika älämölö syntyisi. :rolleyes:

Mutta joo, se taitaa vaan olla niin, että yleensäkin miespuoliset siivoojat ovat aika harvinainen näky, joten varmaankin tilastollisestikin on aika todennäköistä, että se siivooja on juurikin nainen.

tribulus sanoi:
.........
Ei auta miesten mennä naisia 10 metriä lähemmäksi. Tämä johtuu siitä, että nainen voi olla alastoman miehen läheisyydessä ja silti säilyttää tilanne täysin kliinisenä ja pysyä siveänä.
MUTTA jos mies näkee (tai haistaa) alastoman naisen, hänest tulee kiimainen sika, joka on ällöttävä rivo otus. Ja sellaistahan emme todellakaan voisi sallia.

Taitaa olla ihan tavallista vähän jokasella uimahallilla ja on sitä joskus samaa tullut mietittyä, ei se että mua nappais kyllä ne siivoushommat ees siellä naisten puolella. Jotenkin on ollut lähinnä huvittava tilanne kun muutama "mummo" pyörii miesten pesutiloissa...

Joo oon kyllä Mixun kas tässä samoilla linjoilla, mies pesemässä naisten puolta on jo niin mahdoton ajatella kun äijä menisi johonki pukukoppiin kuitenkin runkkaan. Näin.

Joskus muinoin kaveri oli uimahallilla valvojana ja muistaakseni joku hana tai putki oli poksahtanut naisten puolella ja sitä sitten joutuivat niin kaverini kuin hallin huoltomiehet kiireesti juoksemaan korjaamaan/sulkemaan. Niin tietenkihän siellä oli ollut vaikka millaista neitokaista ja mummoa vähissä vaatteissa. No nuoremmat neitokaiset eivät olleet nostaneet mitään metakkaa mutta mummon käppänät olivat pitäneet hirmu ripitystä että kuinka ne miehet tulevat "tirkistelemään". Siinä oli sitten yhdeltä huoltomieheltä palanut pinna kun sama mummo oli paasannut koko huollon ajan jotain tirkistelijöistä. Tämä mies oli tokaissut että: "noinkin riippunut liha kuin teilläkin on niin ei kiinnosta kuin raadonsyöjiä ja pirua joten ottappa raamattu käteen ja ala rukoilla että ei ainakaan piru sinua vie" Oli kuulemma mummo hiljentynyt ja samoin muutkin mummot.
Oletteko muuten huomanneet että silloin tällöin tulee naisten pukuhuoneen ovelta joku sellainen just kävelemään oppinut tenava hirmuvauhdilla sinne yleiselle puolelle ja sen perässä yleensä huolestuneen oloinen äippä joka ei ole viellä kerennyt pukeutua uimapukuun. Kaveri kertoi että melkein joka päivä käy ainakin kerran näin. Itse olen kerran Espanjassa sellaisessa vesipuistossa huomannut tämän ilmiön, kolme kertaa samana päivänä.

Samankaltainen tilanne siirrettynä täyteen ahdettuun ravintolaan. Muijien vessaan on hirveä jono ja naisia alkaa tuppaamaan tarpeilleen miesten puolelle. Onnistuisiko toisinpäin? Epäilenpä, ettei.

No se riippuu siitä mistä se roikkuu.

Kyllä vanhat rouvat voi olla härskimpiäkin, kuin jotkin miehet ja en pidä yhtään jos joku tarhapöllö tulee sweeppaamaan samalla kun pesee persettään.

Miessiivoojat tervetuloa uimahalliin!
Aivan sama pyöriikö sielä suihkun ja pukuhuoneen puolella mummo vai mies siivoamassa. Miessiivojan kannalta ajateltuna en henk.koht ole mitenkään mielenkiintoa herättävä joten ongelmia ei sillä saralla syntyne.
Muista naisista en sitten tiedä, vaan eipä ne kovin kummoisilta muutkaan selluliittimuhkuroineen näytä ;) .
Mutta tietysti minä edellytän, että miessiivooja on hyvin treenattu eikä mikään rasvainen kaljamaha, heh heh.... Mummot saa pysyä sielä miesten puolella kuuraamassa.

Itseasiassa..

..On Tampereella oltu muistaakseni tässäkin asiassa edelläkävijöitä, siellä nimittäin tehtiin sellainen erhe, että päästettiin miessiivooja luuttuamaan naisten puolelle, ja tätä ihmettähän sitten taivasteltiin oikein Aamulehden mielipidesivuja myöden...
:lol2:

Salilla on tapana että tytöt tulee peseen ja siivoaan suihkut ja pukuhuoneen iltaisin. Ihan nättejä parikymppisiä kissoja, ja kyllä ne yrittää olla ammattimaisia ja välteleen nakkien tsiigailua vaikka siinä ympärillä hääräillään munasillaan. No Eipä mua kyllä käy niitä kateeksi kun ainoastaan vanhemmat ukot esittelee niille itteään. En usko että vois tapahtua vastaavaa toisinpäin. Et joku äijä siivooja menis suihkuja pesemään sinne naisten keskelle. Siitä tulis NIIN kauhee huuto!!! :whip:

ps. Ihan niinku lapsena kun mun piti näyttää omani sata kertaa että sain vilkasun siitä tytön "omasta". No kai se on pienempää valuuttaa :D

japa sanoi:
Oletteko muuten huomanneet että silloin tällöin tulee naisten pukuhuoneen ovelta joku sellainen just kävelemään oppinut tenava hirmuvauhdilla sinne yleiselle puolelle ja sen perässä yleensä huolestuneen oloinen äippä joka ei ole viellä kerennyt pukeutua uimapukuun. Kaveri kertoi että melkein joka päivä käy ainakin kerran näin. Itse olen kerran Espanjassa sellaisessa vesipuistossa huomannut tämän ilmiön, kolme kertaa samana päivänä.

Huomanneet? Tais olla hyvä kyttäyspaikka sulla? :nolo: :lol2:

Joitan esimerkkejä vanhojen ihmisten rivouksista oon saanu kuulla tutulta sairaanhoitajattarelta...

Mummoa - ryppysempi, ku rusina - viedään iltapesulle: "Vvvitunko sinä haluat nähdä?!"

Toinen mummo, ikä lähentelee kolmea numeroa: "Onko nämä lattiat juuri vahattu? Kiiltävät kuin kyrrrrrrvän nuppi!"

Vanhempi herrashenkilö estoitta: "Arvaatko mistä tiedän, että olet aika nuori? Tosi terrrrrrhakat tissit!"

Sitten sitä perinteistä, että kun miehille on vanhainkodeissa niitä semmosia pissa-ankkoja, joihin laitetaan värkki sisään... Yllättävän uusavuttomiksi ne kuulemma heittäytyy, kun naispuolinen hoitsu tiedustelee onnistuuko homma omin avuin.

Ja sitten kuulemma, kun painaa päätä rintojen väliin niin "tässä on sitten niin hyvä olla!".

:lol2:

Eli yhteenvetona on ne uimahallien siivojamummelitkin aika metkoja tapauksia ajatuksenkulultaan. Tosin nää esimerkkien henkilöt edusti ehkä enemmän sitä vielä vanhempaa sänkypotilas-tyyppiä.

Nostalgisia tunteita nousi pintaan. Joskus 5-6 vuotiaana pääsin naistenpuolelle uimahallissa, kun olin isosiskon kans siellä. Siellä sitten joku mummo heitti tissinsä omalle olkapäälleen rasvatakseen sieltä alta itsensä... :kuola: grrrrrr siitä lähtien oon halunnut päästä siivoojaksi uimahallin naisten puolelle.

Juu eihän tuo mitään haittaa jos naiset käy siellä miesten puolella siivoomassa. Silti ainakin joskus on ollut huomaavinaan pientä tiirailua vaikkei mussa siihen aihetta ookkaan. :D noh, tiiratkoon pois, eipä tuo minua vaivaa. Enemmän haittaa se että jotkut miehet siellä välillä tiirailevat tai sitten mä oon vaan vainoharhainen. :D

Kappas, ei ole tullut mieleenkään, että ne siivoilevat siellä alastomien miesten keskellä...

Mutta jos naisten puolella joskus törmäisin miessiivoojaan, niin siitä sais joku vastata lähestulkoon hengellään :evil:

Mua ei alastomana näe kuin harvat ja valitut :love:

Jospa se NAISPUOLISTEN siivoajien tunku sinne miesten puolelle johtuu siitä että EI OLE MIESSIIVOAJIA!!!!! Minä en ole koskaan nähnyt miestä siivoamassa julkisia tiloja, kotonakin se on aika harvinaista että ukko tarttuisi moppiin :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom