Meikäläisen tulee toisinaan käytyä reenaamassa ja uimassa eräässä isossa uimahallissa.Reenin ja uinnin jälkeen käyn tietty pesulla ja saunassa.Pesutilat ja saunat tietty jaettu miehille ja naisille erikseen.Välillä miestenkin puolella kuitenkin tulee vastaan naisia,jotka pesevät ko.tiloja.Siinä sinänsä mitään ihmeellistä tai kamalaa ole,mutta välillä huvittuneena tulee mietittyä,että minkälainen meteli nousisi,jos miessiivooja menisi pesemään naisten pesutiloja.Eihän nämä naispesijät mitään ruusuja ole,mutta kun siellä itse muiden joukossa tulee käveltyä "urosliha" heiluen,niin välillä tulee ajateltua,että tuleekohan ne tietoisesti pesulaitteineen lähemmäs,kun suihkun alla itseään pesee.Selväähän on,että oli nainen millainen hyvänsä,niin kyllähän jokaisella(melkein jokaisella!)jonkinlainen kiinnostus on toista sukupuolta kohtaan.Tänäänkin siinä itseäni pestessä kolme naista pyöri ympärillä.Yksi lykki edessään jotain pesulaitetta,toinen heilutti harjaa ja kolmas huuhteli lattiaa kylmällä vedellä.Olivat iältään about 30-50 vuotiaita.No siinä sen kummempia häpeilemättä pesin itseni kuten aina ennenkin.Mietin taas siinä kohtaa,että onko tämä sitä TASA-ARVOA??Itse en pistäisi lainkaan hanttiin,jos pääsisin töihin paikkaan,missä pääsis naisten pesutiloihin ja saunaan ym.
Anyway,ehkä kuitenkin em.naiset ovat nähneet niin monia miehiä täysin Aatamin puvussa,ettei miesten "varusteiden" katselu aiheuta enää minkäänlaista kiinnostusta.Seuraavan kerran kun nämä pesunaiset pyörivät yhtä lähellä voisin tietty pyytää,jos joku antais vaikka selänpesuapua!!!
TASA-ARVOA PELIIN SANON MINÄ..... ; )
Anyway,ehkä kuitenkin em.naiset ovat nähneet niin monia miehiä täysin Aatamin puvussa,ettei miesten "varusteiden" katselu aiheuta enää minkäänlaista kiinnostusta.Seuraavan kerran kun nämä pesunaiset pyörivät yhtä lähellä voisin tietty pyytää,jos joku antais vaikka selänpesuapua!!!
TASA-ARVOA PELIIN SANON MINÄ..... ; )