mik99 sanoi:paha mennä sanomaan edellenkään ku mun selain jää vaan lataan tota kuvaa.. :(
Älä ota sitä vakavasti
Jos sua yhtään lohduttaa niin mä en koskaan päässy pelaamaan sitä Britney-peliä :(Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mik99 sanoi:paha mennä sanomaan edellenkään ku mun selain jää vaan lataan tota kuvaa.. :(
Jos sua yhtään lohduttaa niin mä en koskaan päässy pelaamaan sitä Britney-peliä :(snowball sanoi:Joo varmaan luomu on eikä tuu raskauden jälkeen ns. teepussitissit..siis käytetyt...Sorry
![]()
Haluun tipauttaa maanpinnalle ukot jotka luulee että naisilla on ns. teinitisut loppuelämän ... onhan niitäki..mut aika harvassa.
Turisas sanoi:Älä ota sitä vakavastiJos sua yhtään lohduttaa niin mä en koskaan päässy pelaamaan sitä Britney-peliä :(
voisko joku ystävällisesti laittaa sen kuvan vaikka liitteenä tähän threadin niin pääsisin mäkin ihastelee? tota muijaa.. 
Missukka sanoi:Ton kokoiset rinnat on paremman näköiset silikonisina...
:haart:Olivatpa vielä maininneet että kaikista kiihottavimpana miehet pitivät vyötärö/lantiosuhdetta 0,7.Poser sanoi:Olen lukenut jostain artikkelin (älkää kysykö mistä) edellämainitusta asiasta. Oli tehty tutkimus, jossa miehille näytettiin kuvia "erimuotoisista" naisista. Parhaimmat pisteet saivat leveälanteiset naiset, koska lantion luuston rakenne on luotu synnyttämiseen.
Sukulaku sanoi:tässähän tuo
ei näy..
mik99 sanoi:ei näy..
Sukulaku sanoi:ai.. kyl mul. Ei kyl tänään näkyny pari tuntia sitten, kun kattelin.

Miksei joku tuota myöntäisi? Ihan päivänselvä asiahan tuo on. Lisääntyminen on kaiken elollisen tärkein tehtävä. Ei siinä ihmisen filosofiat paljon paina evoluutiota vastaan.Poser sanoi:Vaikkette myönnä itse sitä, niin väitän että kyse on juuri tuosta alkukantaisesta tahdottomasta primitiivisestä halusta saada sukua jatkettua, ja siksi ulkomuodollisesti tuohon tehtävään kykenevät naiset kiinnostavat miehiä.

mik99 sanoi:heh no tee sillain et lataat sen kuvan koneelle ja tallennat sen ja laitat sen liitteenä sit tänne pakkikseen niin pääse setäkin katselee..![]()

Sukulaku sanoi:En ole vippi vaan ihan tavallinen kuolevainen
Joku toinen voinee

mik99 sanoi:heh no tee sillain et lataat sen kuvan koneelle ja tallennat sen ja laitat sen liitteenä sit tänne pakkikseen niin pääse setäkin katselee..![]()
setae sanoi:katoin sen kyl jo!
Toi Aria on aivan uskomattoman hyvän näköinen ehkä paras mitä olen nähnyt!Anonymous sanoi:

steven_seagal sanoi:Aria Giovanni on kyllä niitä parhaimpia joita panisin ehdottomasti![]()
Palatakseen alkuperäseen naiseen niin sanon vaan että en pysty millään tajuamaan mikä siinä mukamas on niin bojoing tai![]()
Ihan tavallisen näkönen. :jahas:
Aria Giovanni, Hayley Finch ja Traci Bingham vain muutamia mainitakseni hakkaa ton 500-0 :whip:
tarkemo sanoi:Hauska nähdä kauniita ja muodokkaita naisia tälläkin palstalla, eikä niitä joilla on 9-vuotiaan pojan luiseva perse.
Isot rinnat ja kunnon perät ne olla pitää.
Tämä on kyllä huippuluokan yksilö.
Ei vaan pojat vielä ymmärrä aikuisten naisten päälle.
Niin ja kunnon perät eivät tarkoita läskipersettä.
steven_seagal sanoi:Aria Giovanni on kyllä niitä parhaimpia joita panisin ehdottomasti![]()
Palatakseen alkuperäseen naiseen niin sanon vaan että en pysty millään tajuamaan mikä siinä mukamas on niin bojoing tai![]()
Ihan tavallisen näkönen. :jahas:
Aria Giovanni, Hayley Finch ja Traci Bingham vain muutamia mainitakseni hakkaa ton 500-0 :whip: