Onko tämä kuva manipuloitu?

Status
Viestiketju on suljettu.
mik99 sanoi:
paha mennä sanomaan edellenkään ku mun selain jää vaan lataan tota kuvaa.. :(

Älä ota sitä vakavasti :) Jos sua yhtään lohduttaa niin mä en koskaan päässy pelaamaan sitä Britney-peliä :(

snowball sanoi:
Joo varmaan luomu on eikä tuu raskauden jälkeen ns. teepussitissit..siis käytetyt.. :hyper: .Sorry :offtopic:
Haluun tipauttaa maanpinnalle ukot jotka luulee että naisilla on ns. teinitisut loppuelämän ... onhan niitäki..mut aika harvassa.

No kuka hullu tuollaista herkkua nyt raskaaksi alkaisi vääntämään? Ja ei, ei kukaan mies myöskään kuvittele naisten terhakkaiden rintojen tai yleensäkään minkään pinkeän/nuorekkaan/siloisen muodon säilyvän loppuelämän - juuri tästä syystähän sitä partneria kannattaa aina silloin tällöin päivittää tuoreempaan malliin ettei jää vanha ja lahoava raato käsiin. ;)

Niin ja ensimmäisen kuvan mimmi menee vartalonsa osalta kyllä minun asteikossani hyvin osastoon erinomainen+. Jos tisut ovat vielä luomut niin siitä myös lisäpisteitä.

Turisas sanoi:
Älä ota sitä vakavasti :) Jos sua yhtään lohduttaa niin mä en koskaan päässy pelaamaan sitä Britney-peliä :(

joo no mä pääsin taas sitä pelaa.. :) voisko joku ystävällisesti laittaa sen kuvan vaikka liitteenä tähän threadin niin pääsisin mäkin ihastelee? tota muijaa.. :kuvia:

tässähän tuo

gigi-3613b.jpg

Missukka sanoi:
Ton kokoiset rinnat on paremman näköiset silikonisina...

Jaa on vai? Nätit tisut tuolla kuvan tytöllä ainakin on, ja muutenkin diggaan paljon enemmän minkä kokoisista luomuista tahansa kuin mistään silikoneista, enkä usko olevani ainoa.

Tässä taas tulee todistettua miesten alkukantainen primitiivireaktio, kun näkee naisen jolla on leveä lantio ja suuret rinnat. Tarkoittaa sitä että nainen on luotu synnyttäjäksi ja jatkamaan sukua.

Olen lukenut jostain artikkelin (älkää kysykö mistä) edellämainitusta asiasta. Oli tehty tutkimus, jossa miehille näytettiin kuvia "erimuotoisista" naisista. Parhaimmat pisteet saivat leveälanteiset naiset, koska lantion luuston rakenne on luotu synnyttämiseen.

Vaikkette myönnä itse sitä, niin väitän että kyse on juuri tuosta alkukantaisesta tahdottomasta primitiivisestä halusta saada sukua jatkettua, ja siksi ulkomuodollisesti tuohon tehtävään kykenevät naiset kiinnostavat miehiä.

Vaikken itse pidäkkään kovin leveälanteisista naisista, niin huomaan silti itsessäni mielenkiintoa kyseistä kuvan naista kohtaan... :love: :haart:

Poser sanoi:
Olen lukenut jostain artikkelin (älkää kysykö mistä) edellämainitusta asiasta. Oli tehty tutkimus, jossa miehille näytettiin kuvia "erimuotoisista" naisista. Parhaimmat pisteet saivat leveälanteiset naiset, koska lantion luuston rakenne on luotu synnyttämiseen.
Olivatpa vielä maininneet että kaikista kiihottavimpana miehet pitivät vyötärö/lantiosuhdetta 0,7.

mik99 sanoi:
ei näy..

ai.. kyl mul. Ei kyl tänään näkyny pari tuntia sitten, kun kattelin.

Sukulaku sanoi:
ai.. kyl mul. Ei kyl tänään näkyny pari tuntia sitten, kun kattelin.

heh no tee sillain et lataat sen kuvan koneelle ja tallennat sen ja laitat sen liitteenä sit tänne pakkikseen niin pääse setäkin katselee..:)

Poser sanoi:
Vaikkette myönnä itse sitä, niin väitän että kyse on juuri tuosta alkukantaisesta tahdottomasta primitiivisestä halusta saada sukua jatkettua, ja siksi ulkomuodollisesti tuohon tehtävään kykenevät naiset kiinnostavat miehiä.
Miksei joku tuota myöntäisi? Ihan päivänselvä asiahan tuo on. Lisääntyminen on kaiken elollisen tärkein tehtävä. Ei siinä ihmisen filosofiat paljon paina evoluutiota vastaan.
Ja lisääntymiseen kykenemättömien (henkisesti tai fyysisesti) geenit ei tulevia sukupolvia paina. :)

mik99 sanoi:
heh no tee sillain et lataat sen kuvan koneelle ja tallennat sen ja laitat sen liitteenä sit tänne pakkikseen niin pääse setäkin katselee..:)

En ole vippi vaan ihan tavallinen kuolevainen:)
Joku toinen voinee

Sukulaku sanoi:
En ole vippi vaan ihan tavallinen kuolevainen:)
Joku toinen voinee

no sunki kandeis liittyy vipiksi..eikä paljoo tarvis köyhtyy..:hyper:

mik99 sanoi:

katoin sen kyl jo!

Aria Giovanni on kyllä niitä parhaimpia joita panisin ehdottomasti :hyper:

Palatakseen alkuperäseen naiseen niin sanon vaan että en pysty millään tajuamaan mikä siinä mukamas on niin bojoing tai :kuola:
Ihan tavallisen näkönen. :jahas:
Aria Giovanni, Hayley Finch ja Traci Bingham vain muutamia mainitakseni hakkaa ton 500-0 :whip:

steven_seagal sanoi:

Palatakseen alkuperäseen naiseen niin sanon vaan että en pysty millään tajuamaan mikä siinä mukamas on niin bojoing tai :kuola:
Aria Giovanni, Hayley Finch ja Traci Bingham vain muutamia mainitakseni hakkaa ton 500-0 :whip:

Mielipiteet ovat kuin perseenreikiä - jokaisella on yksi. Panisin. Kaikkia.

tarkemo sanoi:
Hauska nähdä kauniita ja muodokkaita naisia tälläkin palstalla, eikä niitä joilla on 9-vuotiaan pojan luiseva perse.

Isot rinnat ja kunnon perät ne olla pitää.
Tämä on kyllä huippuluokan yksilö.
Ei vaan pojat vielä ymmärrä aikuisten naisten päälle.

Niin ja kunnon perät eivät tarkoita läskipersettä.

Olen ehdottoman samaa mieltä!!

steven_seagal sanoi:

en kyllä tajua miten joku voi sanoa tota hayley finchia hyvännäköiseksi ellei sitten ole itse KEN.toi "nainen" meinaan muistuttaa niin paljon BARBIA.tusina tavaraa

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom