Jessus sentään.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Puutut sitten kaikkiin meikäläisen dissauksiin? :Dringside sanoi:Tyhmää lähteä dissaamaan toisten esteettisiä mieltymyksiä, vaikka oma maku menisikin ristiin.
:haart:Uber-Gott sanoi:Itse olen ainakin nähnyt n.40 vuotiaissa hyvinkin paljon tuollaista päärynämuotoisuutta.
;)Tahvo Tohveli sanoi:Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä näillä vanhemmilla naisilla on usein aika mehevä kroppa. Usein jopa mukavamman oloinen kuin nuoremmilla naisilla, eli sitä lihaa on hiukan kertynyt antamaan muotoja ja pehmeyttä.;)
Uber-Gott sanoi:Puutut sitten kaikkiin meikäläisen dissauksiin? :D
.
:kippis1: Jep, ei se mitn!ringside sanoi:Todennäköisesti olen näissä teologisissa ja seksuaalisissa asioissa hivenen keskivertoa herkkähipiäisempi, mikä on puhtaasti minun häpeäni. Otetaas sille :kippis1:
ja panisinDoDo sanoi:Kyllä on minunkin makuuni tuo tytteli. :D
http://www.dailyrelax.com/extra/dom02/images/09.jpg
:sovinistisika:Tahvo Tohveli sanoi:Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä näillä vanhemmilla naisilla on usein aika mehevä kroppa. Usein jopa mukavamman oloinen kuin nuoremmilla naisilla, eli sitä lihaa on hiukan kertynyt antamaan muotoja ja pehmeyttä.;)