Onko tämä kuva manipuloitu?

Status
Viestiketju on suljettu.
ringside sanoi:
Tyhmää lähteä dissaamaan toisten esteettisiä mieltymyksiä, vaikka oma maku menisikin ristiin.
Puutut sitten kaikkiin meikäläisen dissauksiin? :D
Tottakai makuja saa ja pitää olla, kunhan huomautin. Itse olen ainakin nähnyt n.40 vuotiaissa hyvinkin paljon tuollaista päärynämuotoisuutta. Mutta totta, tuollaista vatsaa tuohon muuhun kroppaan ei saa kuin sairaalloisella korsetin käytöllä lihottaessa tai silikonilla/muulla täytetavaralla.

Kyllä maistuis! Erittäin jees! Pirun kiihottavan näkönen pakkaus, ei ole ollut kuvaajalla helppoa..zoomaa siinä sitten kanki kovana. Äääh! Nyt alko ajatus katkeileen, miten tässä nyt enää töitä teet vai pitääköhän lähtä vessaan kättelemään helpotusta?? :whip: :hyper: :haart:

Uber-Gott sanoi:
Itse olen ainakin nähnyt n.40 vuotiaissa hyvinkin paljon tuollaista päärynämuotoisuutta.

Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä näillä vanhemmilla naisilla on usein aika mehevä kroppa. Usein jopa mukavamman oloinen kuin nuoremmilla naisilla, eli sitä lihaa on hiukan kertynyt antamaan muotoja ja pehmeyttä. :love: ;)

Tahvo Tohveli sanoi:
Olenkohan minä ainoa, jonka mielestä näillä vanhemmilla naisilla on usein aika mehevä kroppa. Usein jopa mukavamman oloinen kuin nuoremmilla naisilla, eli sitä lihaa on hiukan kertynyt antamaan muotoja ja pehmeyttä. :love: ;)

Et :thumbs:

Hauska nähdä kauniita ja muodokkaita naisia tälläkin palstalla, eikä niitä joilla on 9-vuotiaan pojan luiseva perse.

Isot rinnat ja kunnon perät ne olla pitää.
Tämä on kyllä huippuluokan yksilö.
Ei vaan pojat vielä ymmärrä aikuisten naisten päälle.

Niin ja kunnon perät eivät tarkoita läskipersettä.

Uber-Gott sanoi:
Puutut sitten kaikkiin meikäläisen dissauksiin? :D
.

Sulleko mä inisin siitä raamatusta? Toi on ihan sattumaa, mä en tota edellistä edes katsonut, että kelle vastasin. Sori, ei taatusti ole mitään henkilökohtaista. Todennäköisesti olen näissä teologisissa ja seksuaalisissa asioissa hivenen keskivertoa herkkähipiäisempi, mikä on puhtaasti minun häpeäni. Otetaas sille :kippis1:

ringside sanoi:
Todennäköisesti olen näissä teologisissa ja seksuaalisissa asioissa hivenen keskivertoa herkkähipiäisempi, mikä on puhtaasti minun häpeäni. Otetaas sille :kippis1:
:kippis1: Jep, ei se mitn!

Rinnat näyttävät liian isoilta, mutta muuten ihan kiva. Panopuuna ainakin toimisi kun henkistä puolta ei voi arvioida kuvien perusteella. :)

Palatakseni kuvan manipulointiin. Kuvaa ei ole manipuloitu. Luoja on kylläkin mallin vartaloa manipuloinut ja tiennyt mitä tekee. Aatami olisi tullut hulluksi..

Jos vielä lähdettäs hifistelemään ni omastani haluisin rusketusrajat veke ja ehkä vähän lisää väriä, mutta muuten oikeen bueno :thumbs:

En panis kun emäntä kyttää olan yli että mitä kirjoitan ;)

Aivan tautisen helmi. JUST TOMMONE! Aiai, että on herkku! Eihän tuo ole ainakaan mun makuun mitenkään "liian muodokas" tai muutenkaan millään tavalla viallinen.

Tahvo Tohveli sanoi:

Et ole tosiaankaan ainoa, aika mainioita näkyy välillä :kuola:

Tekisi mieleni linkittää tähän muutama Aria Giovannin kuva, mutten kehtoo. Ehtikää ite. :kuola:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom