Onko tämä ihan oolrait ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Taby
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
39
Eli olen nyt käynyt salilla aktiivisesti noin 6kk. Noin 2kk sitte aloin syömään paremmalla ruokavaliolla tai toisin sanoen aloin syödä enemmän + aloin käyttämään proteiinijuomaa johon sekoitan myös maltoa. Käytän myös vitamiineja, magnesiumia ja sinkkiä. Tavoitteena olisi lihaskunnon paranemisen ohella myös painonnousu. Painoni on noussut nyt 5 kg. Eli olen todellakin vielä :david:

Tässä on 3-päiväinen treeniohjelmani

Penkkipunnerrus 3x10
Pec Deck 3x10
Ojentajat tallassa 3x10
Olkapäät sivuille 3x10
Vatsalihakset

Päivän tauko

Ylätalja 3x10
Alatalja 3x10
Kulmasoutu 3x10
Hauiskääntö 3x10

Päivän tauko

Jalanojennus 3x10
Jalankoukistu 3x10
Pohkeet 3x10
Vatsat 3x10

Päivän tauko

Treeni alusta

Tulokseni ovat monilta lihasalueilta nousseet jonkinverran, mutta esimerkiksi penkkipunnerruksen tulos ei meinaa millään nousta.

Eli onko treeniohjelmani OK ja mitä vinkkejä kokeneemmilla olisi. Kysyn tämän siksi, että ei tulisi turhaan tehtyä jotain väärin. Kiitos etukäteen :thumbs:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
tuntuis ok aluksi!
käytä hakua kun tuntuu et tarvitset erilaista!
löytyy ohjelmia moneen lähtöön!
tsemiä treeniin!

En kyllä mikään asiantuntija ole, mutta itse tekisin näin:

1. päivä

Peck-deckin tilalle vinopenkki. Ojentajille 1 liike lisää. Olkapäille
vielä pystypunnerrus.

2. päivä

ok, IMO

3. päivä

Tohon vielä jalkakyykky tai jalkaprässi 3*10.

harvinaista kyllä näyttäisi että on liian vähän liikkeitä.

eli rinnalle Vinopenkki käsipainoilla.

ojentajille Ranskalainen ja/tai kapea penkki

Olkapäille Pystypunnerrus (käsipainoilla ja ilman)

selkäpäivä näyttää ihan ok. Yhden liikkeen voisi perjaattessa lisätäkkin.

Hauiksille voisi laittaa 1-2 liikettä lisää. Hauiskääntö käsipainoilla ja keskitetty haiuskääntö.

jaloille joku kunnon liike myös. Tee vaikka kyykkyä/hackia ja SJMV:a. pohkeita voi tehdä 4 sarjaa.

Kaikissa liikkeissä IMO ei tarvitse tähdätä juuri tuohon 10 toistoon. Esim. Tee penkissä vaikka kutosia (jos haluat tuloksen nousevan. Selkää voi treenata "jopa" 12-15 toiston pituisilla sarjoilla (hyvä tuntuma ja lyhyet palautukset sarjojen välissä).

On paljon muutakin mistä voisin sanoa, mutta en nyt ton enempää laita.

edit: täytyy vielä sanoa että en pidä en henkilökohtaisesti pidä tuosta jaosta, mutta ei siitä enempää.

Kiitoksia todella nopeista vastauksista :)
Joo eli tosiaan olen saanut tämän ohjelman isoveljeltäni, joka on sen minulle tehnyt. Ja noista lisäliikkeistä niin ongelmana on se, etten tällä hetkellä kerkeä käydä kunnon salilla vaan olen tehnyt treeniä kotonani, jossa minulla on käytettävissä tuollainen hilavitkutin-monitoimivehje, jolla voi tehdä monia eri liikkeitä. Mutta esimerkiksi kyykkyä en tuolla voi tehdä :(

Zone-sarja -42%
Originally posted by yajo
En kyllä mikään asiantuntija ole, mutta itse tekisin näin:

1. päivä

Peck-deckin tilalle vinopenkki. Ojentajille 1 liike lisää. Olkapäille
vielä pystypunnerrus.

2. päivä

ok, IMO

3. päivä

Tohon vielä jalkakyykky tai jalkaprässi 3*10.

joo noi lisää muuta ite sanoisin 3*8. riippuu kyllä aina ihmisestä
:) #nussiipilkkua#

niinkuin wbb sanoikin ota maastaveto liikkeeksi mutta kun kotona treenaat ei välttämättä painot riitä joten maven voi helposti korvata myös kulmasoudulla jota täällä(kin) kuulee ylistettävän.

Originally posted by uuu
niinkuin wbb sanoikin ota maastaveto liikkeeksi mutta kun kotona treenaat ei välttämättä painot riitä joten maven voi helposti korvata myös kulmasoudulla jota täällä(kin) kuulee ylistettävän.

Juu noin oon juuri tehny :)

Oisko muuten minkäänlaista sivustoa, josta voisin kattoa mallia noille liikkeille, kun ei nuo nimet vielä ole tuttuja...kun oon vielä tällanen :david:

Esim. Vinopenkki, ojentajat ranskalaisittain ja keskitetty hauiskääntö ovat vähän hämäriä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom